Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16minuutin ponnistusvaihe? Onko hyvä?

Vierailija
03.08.2007 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 min ja 5 min. Eli olit minua " huonompi" !

Vierailija
2/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhkis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 h 5 min

Vierailija
4/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut supistuksia kun oli niin hyvin puudutettu, ponnista siinä sitten kun ei tuntunut milloin olisi pitänyt. Lopulta sain vauvan kuitenkin ulos kun kätilö vähän saksi paikkoja.

Kaikista surkein tähän mennessä täällä...

Vierailija
5/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ponnistin esikoista 15min ja kätilö sanoi että on voimakkaat ponnistukset ja että hyvin ponnistat ja oikein. Vauva olisi tullut vähemmässäkin ajassa jos olisin tiennyt ettei ole niin kamalaa kuin kerrottiin. Olin varautunut tunnin ponnisteluun.

Toisella kerralla tiesin että onnistuu nopeasti ja keskitin kaikki voimat ja ensimmäiseen ponnistukseen ja ei sitten tarvinut toista kertaa ponnistaa.=)

Vierailija
6/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte tosi hyvii ponnistajiii!!!!11

Vierailija
7/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse ponnistin esikoista 15min ja kätilö sanoi että on voimakkaat ponnistukset ja että hyvin ponnistat ja oikein. Vauva olisi tullut vähemmässäkin ajassa jos olisin tiennyt ettei ole niin kamalaa kuin kerrottiin. Olin varautunut tunnin ponnisteluun.

Toisella kerralla tiesin että onnistuu nopeasti ja keskitin kaikki voimat ja ensimmäiseen ponnistukseen ja ei sitten tarvinut toista kertaa ponnistaa.=)

Siis ihanko totta ponnistaessasi sulla oli mielessä " toiset on sanoneet että tää kestää kauan, joten ponnistankin kauan" .

Ja äo oli..?

Voin kertoa sulle tosi järkyn jutun: tiesitkö että useimmat (eivät toki kaikki) ponnistavat esikoistaan kauemmin kuin lapsia siitä etiäpäin. Katsos esikoinen on jo raivannut paikat.

Vierailija
8/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En minä tätä vakavissaan mietikkään, ihan vaan mielenkiinnosta kyselen että miten muilla kun en tiedä että mikä siinä sitten oli niin " hienoa" .

Ok, mulla on helvetin löysä pimppa!? Happy? :D

Kätilön mielestä olit varmaan avuttoman oloinen ja arveli että kaipaat kannustusta. Oikeassa oli!

Vierailija
9/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ponnistin 2h8min

Vierailija
10/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 12min eiskoisella ja oli mielestäni hyvä.

Vierailija
11/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ponnistusajat olleet minuutista 5 minuuttiin ja ne olleet kaikki ihan hyviä:)

Vierailija
12/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietää oliko tuo hyvin vai huonosti koska ei ole mitään mihin verrata. Ihmettelin vaan miksi kätilö niin kovin sitä kehui! Tuli osastollekkin erikseen seuraavina päivinä juttelemaan ja aina sanoi että se oli mahtava suoritus? Lienee liittyy siihen että minun tapauksessa odotettiin että olisi vaikea synnytys ylipainoni vuoksi.

Ja tiedoksi, alapää ei ole löysä! Päinvastoin. =)

Vierailija
13/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osastolle juttelmaan, jos ehtii ja on ensisynnyttäjä.

Olet kyllä ihanan idiootti ap.

Nauti lapsesta äläkä mieti kaikkea epäoleellista.

Vierailija
14/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sulla onkin ilmeisen löysä !!!!!!!!!!!!!hah haa

Vierailija
15/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tätä vakavissaan mietikkään, ihan vaan mielenkiinnosta kyselen että miten muilla kun en tiedä että mikä siinä sitten oli niin " hienoa" .

Ok, mulla on helvetin löysä pimppa!? Happy? :D

Vierailija
16/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta ponnistin 13 min ja tokasta 2 min.

Yli vartti on jo aika pitkä aika, olet huono ponnistamaan :(

Vierailija
17/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ponnistin esikoista 7min ja kuopusta 10min kiitos flunssan=oli vaikea hengittää ja röörit tukossa.

Vierailija
18/18 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun supistukset tuli lopussakin 5min välein joten siihenkin kului aikaa. Yhden supistuksen aikaan ponnistin 2-3kertaa. ap