Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välillä iloista ketjua.. Mistä nautit? Mikä saa sinut hyvälle mielelle? :)

Vierailija
03.08.2007 |

Masennusta, surua, ongelmia, sadetta ja harmaata :(

Minut saa hyvälle mielelle kaunis auringonpaiste aamulla ja aamukahvi!

Hyvällä mielelle saa myös hyvä kesätyöpaikka:) sekä kiva opiskelupaikka (oikis)

Hyvälle mielelle saa jos joku ystävä pyytää johonkin välillä!

Kivaa myös mennä miehen kanssa yhdessä päiväksi kaupoille!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pienestä pojastani, jonka kanssa lomailemme. Äsken heräsimme kylki kylkeä vasten ja aloitimme aamun halailu- ja pusumaratonilla.

- hyvistä kirjoista, olen ahminut niitä tänä kesänä ison kasan

- lenkkeilystä, kuntosalitreenistä, kaikesta liikunnasta missä saa hien pintaan ja endorfiinit jylläämään.. Nyt kesällä olen etenkin käynyt juoksemassa luonnon keskellä.

- Suomen kesästä: mökkeilystä, uimisesta, terassilla istumisesta..

- miehestäni, varailemme juuri kahdenkeskistä kaupunkilomaa syksyksi - tuntuu kuin olisimme rakastuneet uudestaan.

- ihanista ystävistäni: pitkistä keskusteluista, hysteerisistä naurunpyrskähdyksistä, siitä että on joku, jolle jakaa kaikki

Tulisi mieleen vielä vaikka mitä.. Mutta eivätköhän nämä riitä :o) Elämä on ihanaa!

Vierailija
2/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime aikoina ollut aivan innoissani, kun olen löytänyt uudelleen lukemisen riemun!

Jostain syystä raskaus- ja vauva-aikana keskittymiskykyni katosi täysin, enkä saanut yhtään kirjaa muutamaa sivua pitemmälle. Nyt tänä kesänä olen oppinut uudelleen lukemaan! Ensimmäisen (Anja Snellmannin Lemmikkikaupan tytöt) ahmaisin parissa päivässä ja nyt on jo neljäs kirja (Kjell Westön Missä kuljimme kerran) menossa. Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomieheni tulee halaamaan kunnolla ja sipsuttaa korvaan. tai tyttäreni sanoo, että äiti olet IHANA. Tai että poikani kömpii päälle ja leikkii kissaa sanoen: Tilitä kittaa!

Vierailija
4/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Se mistä minä nautin suunnattomasti on musiikki! Musiikin kuunteleminen levyltä tai mikä vielä parempaa livenä on jotain niin ihanaa! Myös yksinäiset pienet hetket ihan vain kotona tai sitten puutarhassa, lenkillä, marjametsässä tai kaupungilla saa mielen iloiseksi.

Vierailija
5/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanaa mennä saunareissun jälkeen puhtaisiin lakanoihin hyvän kirjan kanssa ja nukkua aamuun asti. Jostain juuri luin, että jo suihkussa käynti ja hampaiden pesu saa elämän näyttämään mukavammalta. Niinhän se taitaa olla... Iloista loppukesää kaikille!

Vierailija
6/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti pyöräilystä ja yllätyksekseni liikunnasta ylipäätään. Entinen sohvaperuna on kokenut herätyksen. Samalla löytyi ahdistuksen vähentyessä myös musiikki, jota en ollut jaksanut kuunnella vuosiin.

Erityistä nautintoa aiheuttaa erittäin sujuvasanaisen miehen lähettämät romanttiset tekstiviestit.

Elämä on oikeasti aika ihanaa!

Vierailija
7/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset katsovat nyt aamulla videota ennen ulosmenoa..

Vierailija
8/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siitä kun saan joskus (harvoin) rauhassa maata riippumatossa ja lukea jotain hyvää dekkaria. t. Neljän äiti

Vierailija
9/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin monta kuukautta perätysten joutunut pettymään, kun sitä tärppiä ei tullut, että tämä raskaus tuntuu välillä jopa epätodelliselta.

Olen onnellinen, mutta samalla kyllä pelottaa, ettei kaikki kuitenkaan mene niin kuin pitää, vaan menetän vauvani.

Vierailija
10/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on edessä pitkät vapaat ja ulkona paistaa aurinko ja aamu kahvi tuoksuu nenäni edessä :)

Lapset leikkii yhdessä nätisti ja heitä on kiva seurata ja kuunnella ihania leikkejä.

Tällä hetkellä en löytäisi valituksen aihetta mistään :)

Vierailija
11/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tykkään puutarhanhoidosta (kitkeminenkin on ihan jees!!) ja tällä hetkellä tyytyväisin olen siitä, että sain aidat eilen maalattua, kova urakka, mutta nyt on hoidettu ja nätit tuli!

Vierailija
12/12 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodista,puhtaudesta,puhtaasta vedestä ja ensi viikolla alkavasta KESÄLOMASTA