Keskustelimme miehen kanssa kadonneet-ohjelman jälkeen.
Hän esitti teorian että Pitsa ja Kaisu valehtelevat että Jari jäi Joensuuhun eli heille on varmaan tullut jotain tappelua, Jari saanut surmansa ja ruumis viety Möhköön. Sehän selittäisi miksi eivät vastanneet puheluihin 3-6 välillä ja miksi Pitsa sanoi olevansa kotona vaikka kännykkä paikantui Möhkössä.
Kommentit (6)
Mutta poliisi tavallaan kumosi sen juuri tuon vuoksi ettei autosta löytynyt Jarin DNA:ta epäilyttävistä paikoista ja koska autolla liikkumiseen löytyi pätevä syy eli viinanvälitystapahtuma jossa se kaveri oli autollaan käynyt ja jonka halusi salata rattijuopumuksen ja viinanvälityshäslingin vuoksi.
Kyllä mä luulen että loppujen lopuksi se on ihan vaan veteen hukkunut. Äiti kertoi että poikansa on kokenut vesillä ja nauttii vedestä. Siinä minusta syytä tarpeeksi. Mies luottaa liikaa itseensä ja hakeutuu veden äärelle koska pitää vedestä. Humala oli ollut todella tukeva ja suomalainen känniläinen mies joka kuvittelee liikaa vesistötaidoistaan + vesistö on huono yhdistelmä.
Sehän kumosi kaiken, paitsi oman teoriansa, jolle ei ollut mitään perusteita.
Aivan sama, kuinka kokenut ja tottunut veden kanssa on, pojathan olivat kovassa humalassa ja silloin ei auta vaikka olisikin kalamies. Sama pätee itsemurhan kieltämistä. Kova känni ja riita tyttiksen kanssa -> uskoisin, että tyyppi on hypännyt veteen " teillä on parempi ilman mua" tai " tässäpä pääsette musta!" .
Useimmiten taposta jää verijälkiä, joten niitä olisi autosta löytynyt. Tietysti ovat voineet kuristaa uhrin...
Mistä tapauksesta siinä eilen oli juttua??