Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club30 Elokuu

03.08.2007 |

Ajattelin nyt laittaa jo ihan uuden pinon pystyyn kun onhan tätä elokuutakin jo muutama päivä kulunut.

Tänään siis pp14 enkä sitten testannut ainakaan vielä. =)

Rinnat on edelleen arat, eikä tuhruakaan ole vielä näkynyt, nyt oonkin pohtinut että mikähän olis sitten sopiva ajankohta testin tekoon. Laskeskelin että nyt on kuitenkin vasta kp26 ja kun kierto on ollu aika tarkalleen se 28pv viime kierroissa. Niin tiedä sitä sitten...

Tosin lääkityshän voi kiertoon vaikuttaa, kun sitä ei koskaan ennen ole kokeiltu. Kauankohan ne muuten vaikuttaa kehossa, siis lähinnä se irrotuspiikki? (pregnyl)

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla Lene että pienen sydän sykki ja kaikki oli hyvin. Nyt km riskikin on huomattavasti pienempi, toivotaan että kaikki menee jatkossakin hyvin. Itsekin jo odoten että koska pääsen tuohon ultraan, huomenna siis puh.aika hoitajalle ja oletan että tuolloin saan sitten sen ultra-ajan.

Nyt kun päiviä on taas kulunut hieman niin tuntuu todellisemmalta tämä tilanne, nyt kun oikeesti menkatkin kierron mukaan on jo myöhässä. Tänään siis kp32 (28-30) ja pp20 eikä menkoista mitään tietoakaan ja rinnatkin edelleen tosi arat. Myös pientä huonovointisuutta on ollu aamuisin ennenkuin olen syönyt ja iltapäivällä iskee mieletön väsy, eilen otin pienet päiväunetkin. Iltaisin myös väsyttää tosi paljon ja makaankin vaan sohvalla. =)

Huomenna siis aamulla tuo puh.aika ja sitten iltapäivällä työhaastattelu, saas nähdä mitä noissa kummassakin käy.

Wintteri mitenkäs sinun tilanteesi sielä etenee?

Kaikille muillekin kovasti huiskutuksia (O/

Vierailija
22/55 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutukset myös Wintterille !

Olipas mukavia uutisia !

Onnea hirmuisesti plussista!

T:vupii+pojat (05&06)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylintäydeltä onnea ja halirutistuksia Lenelle ja Suvituulialle! Aivan mielettömän ihania uutisia!

Aivan ihanaa palata jälleen nettiyhteyden ääreen ja löytää nämä loistavat uutiset.

Kaikkea hyvää teille molemmille. Mukavaa masun kasvatusta!

Muistelin viikko takaperin sitä tunnelmaa pari vuotta sitten pyöressä pöydässämme. Muistaakseni Offe odotti ja Aninka oli juuri saanut tietää raskaudestaan.

Voi miten monta iloista tapahtumaa on tuon tapaamisen jälkeen tullut!

Olisiko mahdollista saada pyöreän pöydän poppoo koolle vaihtamaan kuulumisia ihan livenä?

Heli, noloa, en vieläkään ole kilauttanut. Maallaolo maistui liian hyvältä ja nyt vasta kaupungissa. Nyt sivistyksen pariin palanneena yhteydet pelaavat paremmin. ;o)

Aurinkoa kaikille clubilaisille!

Nuru&prinsessa

Vierailija
24/55 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut ja hyvää matkaa! =)))

Toivottaa klubilainen vuosien takaa

Vierailija
25/55 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina 28.8. olisi sitten se totuuden hetki, en kyllä käsitä miten jaksan odottaa yli kaksi viikkoa. [color=oliv][b]=)[/color][/b]

Nyt jo jännittää...

Veritestiä ei kuulemma insseissä tehdä, mitä kyllä hieman uumoilinkin. Olisin vaan niin halunnut tietää ja verrata tulosta edelliseen kesken menneeseen raskauteen. Kai sitä vois yksityisellä käydä, mutta enpä tiedä. Voiko muuten mennä johki yksityiselle labraan ihan ilman mitään lähetettä vaan otattamaan ton hcg-arvon?

Hoitaja sanoi että jos tuntuu tarpeelliselta niin voin tehdä uuden testin kotona, mutta ei se sitä arvoa kerro. Täytynee miettiä asiaa.

Nuru, minäkin tuossa Suomeen palatessa mietin tuota meidän tapaamistamme ja ajattelin että olisi tosi kiva nähdä teitä kaikkia taas pitkästä aikaa. Vieläkö teidän Suomen koti on siinä vanhassa paikkaa, olen sitäkin miettinyt kun olen siitä muutamaan kertaan ohi pyöräillyt. [color=hotpink][b]=)[/b][/color]

Rutistus teille kaikille ihanille palstasiskoille [color=red](((o)))[/color]

SuviTuulia rv4+4 / 5+0

(aika uskomatonta kirjoittaa noita viikkoja [color=aqua][b]=D[/b][/color])

Vierailija
26/55 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis Nuru, arvasin, että olet viihtynyt maalla vieläkin enkä halunnut hoputtaa. Vieläpä on tätä kuuta jäljellä ;-) Taidetaanpa vielä asuakin lähempänä toisiamme niin voitais lähteä joskus vaikka Selloon kaahailemaan?

Arvatkaas kuka olis tukka suorana tulossa jos joku tälläinen club30-reunion saataisiin koottua?! Useampaan kertaan olen tätä miettinyt ja ajatellut että sitten kun klubiemo Suviksen plussa tulee niin siinä olisi sopiva juhlan aihe. Miten olis?

Lene ja Olivera tämän varmaan ainakin näkevät, mites Offe, Aninka, joganna ja muut?

Vierailija
27/55 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten huomannut Suviksenkaan kommenttia ollenkaan kun piti heti sännätä vastaamaan :-/

Mutta siis hienoa kun tuntuu sujuvan hyvin Suviksella, onnea ultraan! Lenelle myös lämpöiset onnittelut sykkeen näkemisestä!! Yksi tärkeä etappi ohitettu... ja toivottavasti toi vähän mielenrauhaa.

Vierailija
28/55 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tosi kiva nähdä teitä kaikkia. Milloinkahan ihmisille sopisi? Syyskuussa? Viikolla vai viikonloppuna? Itse olen hoitovapaalla vielä syyskuun loppuun (+ pitämättömiä lomia sen päälle), joten mulle käy kyllä melkein milloin vaan.

Vierailija
29/55 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun äh kun... siippaparalla on suunnilleen ainoa lomaviikkonsa ens viikolla ja keskiviikkona lähdetään reissuun, joten pliis ei silloin! Siis mulle kiitos kävis ens viikolla tiistai-iltaan asti ja sitten sitä seuraavan viikon maanantaiaamusta ihan koska vaan :-)

Vierailija
30/55 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään tulisin tapaamaan teitä! Olen jo töissä, eli se karsii tapaamisaikoja minun osaltani. Tosin teen osa-aikaista ja olen perjantait kotona, eli perjantait käyvät!

Vierailija
31/55 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille JALLEEN peukutuksista. Me lahdettiin miehen ja tytarpuolien kanssa teltalla vaeltamaan, ihanat kolmepaivaa keskella vuoria. Nyt naama on niin helakan punainen etta ei meinaa ravuista erottua. Voi kun saiskin rapuja nyt, nam.

Ma lupasin testata perjantaina, mut en testannut kun oltiin reissussa, joten testaan huomenna. Mies eilen nukkumaan mennessa kysy et missa me nyt mentais...ja me taidettais menna reilusti yli viikon myohassa.

Joten palaan huomenna ilmoittamaan tuloksesta.

Koittahaahan pysya nahoissanne siihin asti, eika isoja toiveita, kun itse en halua viela edes ajatella asiaa...otetaan mika tulee. Jos on nega se on nega ja sit vaan kohti uutta kuukautta ja jos plussa niin varjele soikoon naapureiden tarykalvoja! (hih)

Ma lahden nyt grillaamaan..

Vierailija
32/55 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin onnitella Suvista ja Leneä plussista!! Onnellista 9kk odotusta molemmille.

Kyllä minäkin näitä club30-ketjuja käyn välillä availemassa, kun kiinnostavat vanhojen tuttujen kuulumiset (suurinpiirtein kaikki muut ketjut täältä lapsettomuus-puolelta jäävätkin jo avaamatta, kun ei lapsettomuusasia ole tällä hetkellä elämässä ajankohtainen).

Ehdottoman hyvä idea tuo tapaaminen, kannatan! Silloin kun huhtikuussa -05 tapasimme, niin Ofelia tosiaan oli raskaana kuten myös joganna ja tosiaan minäkin, joskaan en sitä vielä silloin tiennyt. Vähän kyllä jo aavistelin sitä kun olo oli niin outo ja tein testin sitten parin päivän sisällä siitä. Minä olen vielä kotona tytön kanssa hoitovapaalla, joten aika moni ajankohta varmaan sopisi itselleni.

Nyt täytyy mennä tekemään tytön kanssa iltatoimia joten täytyy keskeyttää, mutta palataanhan asiaan! :o)

Vierailija
33/55 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin testattu on, tein sen heti aamusta, mutta en ole ehtinyt tulemaan ilmoittamaan tulosta. No negahan se oli. EI HATAA!!!! Ma olen ihan ok asian suhteen. OK OK olen hieman pettynyt mut en niin paljon kuin yleensa olen ollut, nyt vain uutta kuukautta kohti.

Vierailija
34/55 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä seuraavaan yritykseen.

Tapaamisesta; olemme palailemassa taas kaukomailla jo ensi kuun alussa (alustava suunnitelma). Ehdittäisiinkö tavata vielä tämän kuun puolella. Vaikka eihän tietenkään koko juttua minun mukaan suunnitella. Haluaisin vain niin kovasti nähdä teitä! Mitäs mieltä olisitte vielä siitä, että prinsessa tulisi mukaan? Siippa on jo karannut työn ääreen, joten lastenhoitaja järjestyy tällä hetkellä huonommin. Aikana minulle kävisi parhaiten päiväaika.

Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille!

Nuru

Vierailija
35/55 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyyhän meidän toistemme pienet ihmeet nähdä :o) Siksi toisekseen, meilläkään ei ole mitään lastenhoitoapua joten vilkas pikkumies kulkee joka paikassa mukana. Miehen kanssa vuorotellaan menoissa joissa johon lasta ei voi ottaa mukaan.

Kyllä mulle kävisi piankin; miten olisi perjantai 24.8? Mikä aika? Meille sopisi parhaiten aamusta (siinä 10 maissa) tai sitten klo 14 jälkeen. Muuten kävisi jo tuleva perjantai mutta meillä on aamulla tutustuminen päiväkotiin, ip kyllä käy jo ensi viikostakin. Mennääkö esim. sanomatalolle tai sitten puistoon jos hyvä sää (meinaan että vilkas vilperttimme ei nykyään kauhean pitkään viihdy kahviloissa istumassa)?

Muita mielipiteitä?

Vierailija
36/55 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olis perjantai (Lene!) ja tämän kuun puolella (Nuru!). ÄÄnestän tuota tosiaan siksi kun mä en pääse tämän viikon perjantaina kun oon puukkojunkkarien mailla...

Vierailija
37/55 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minullekin aamupäivä parempi. :o)

Kiva, kun prinsessa saa tulla mukaan. Sanomatalo on hyvä tapaamispaikka ja minäkin mielelläni jatkaisin jutustelua puistossa. Voisi laittaa prinsessalle viltin nurmikolle missä jumpata kaikesta riemusta.

Minulla ei ole nettiyhteyttä kotona, mutta yritän tulla kirjastoon joku päivä lukemaan mihin olette päätyneet.

Helille mukavaa lomaa.

Ihanaa nähdä teitä pian!

Nuru

Vierailija
38/55 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on meinaan tärpännyt työpaikankin suhteen ja aloitan ensi maanantaina.

Kyseessä on kyllä vuorotyö, että toisinaan päiväsaikaankin voisin päästä tapaamiseen mutta en nyt vielä tiedä miten vuorot menee ja miten alkaa töissä luistamaan. Harmittaa kyllä tosi paljon että en pääse mukaan REUNIONiin.

Vähän kyllä olen miettinyt että miten onnaa työnteko nyt plussanneena ja mitä työnantaja tulee ajattelemaan raskaudesta, mutta en kyllä sitä voi murehtia. Mulle kuitenkin on tärkeintä päästä ainakin vähäksi aikaa töihin että saan nostettua sitten sitä äippärahaa. Ainahan on sitten mahollista että asia tulee ilmi koeajalla ja sitten työsuhde purkaantuu, mutta sitäkin olen päättänyt miettiä vasta sitten jos se eteen tulee. Eikä tämä raskauden eteneminenkään vielä ole kirkossa kuulutettu, mitä vaan voi kuitenkin vielä käydä.

Pahoittelut wintteri negasta.

Vierailija
39/55 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos sille päivälle sattuu jokin työpaikkahaastattelu (olen juuri aloittanut aktiivisen työnhaun, just lähetin 2 hakemusta). Mutta sillehän ei sitten vain mitään voi. Kiva, jos mahdollisimman moni pääsee paikalle - harmi tosiaan Suvis, jos et sitten pääse.

Meidän tyttö on nyt kanssa sellaisessa iässä, että pitkään ei viitsitä paikallaan istua ja uhmaikäkin näyttäisi jo alkaneen. Eli ei mihinkään hienompaan kahvilaan todellakaan, ehkä se Sanomatalo on ihan sopiva... Toi puistoidea olis kanssa aika hyvä, mikä olis kiva puisto (ei tule nyt mieleen ainoatakaan puistoa keskustassa, kun ei siellä päin asuta!)?

Mieluummin mekin päiväsaikaan liikutaan, kymmeneksi voitais keretä keskustaan. Päikkäreitä meillä nukutaan yleensä klo 13-16 välillä, mutta voihan ne tietty jonain yksittäisenä päivänä väliinkin jättää (meillä ei missään tapauksessa nukuta enää vaunuissa...)

Suvikselle vielä: Toi sun raskaus on vielä niin alussa, että mun mielestä sä voit ihan huoletta sanoa, ettet tiennyt vielä raskaudesta töiden alkaessa, jos siitä jotain sanomista tulee ja muutenkin. Eihän sitä tarvitse kertoa, miten suunnitelmallista se yrittäminen on ollut... ;o)

Vierailija
40/55 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no joo, onhan niitä kai niinkin pönttöjä työnantajia, jotka katkaisevat työsuhteen huolimatta siitä, oliko raskaus työntekijän tiedossa töiden alkaessa tai ei, mutta toivottavasti ei tässä sun tapauksessasi kuitenkaan olisi niin! :o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän