Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vitsi mua naurattaa! kaikil on kuppikoko joku DD, E, F jne

Vierailija
02.08.2007 |

Mä en oo ikinä nähny kellää tutulla sellasia kokoja.. En tienny et teitä on noin paljon.. Onko ne si kivat?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

75A täälläkin... no, hoikka olen, mutta isommatkin kelpais. tosin nyt imettäessä rinnat täyttyy mukavasti maidolla ja ovat varmaan B-C-luokkaa. saa vaan sitten nähdä imetyksen jälkeen, kuinka käy... täyttyykö enää se A:kaan...

Vierailija
22/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja hoikka, mutta vaatteiden löytäminen on hakalaa. Usein ovat liian löysiä vyötäröltä ( 60 cm) ja kiristää rintojen kohdalta.

Mutta ihmettelen, tuota imettämisen vaikusta suurentamiseksi. Mulla kyllä pieneni rinnat noin yhden koon, mutta se on pelkästään hyvä, on helpompi löytää vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen omistan 75 D:n rinnat, mutta onneksi on myös vyötärölle ja lantiolle tullu hieman pyöreyttä niin ei rinnatkaan enää niin paista ensimmäiseksi silmään.

Vierailija
24/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja on muutama lisää (ehkä neljä), mutta rinnat jäivät suuremmiksi. Rintaliivikaupassa just juttelin myyjän kanssa, ja hän sanoi, että nykyään D kuppi ei ole mikään harvinainen. Esim. yhä vaan aiemmin aloitetut e-pillerit vaikuttavat siihen, että rinnat kuulemma kasvavat suuremmiksi. Kyllä meitä ap on ihan oikeasti olemassa, katselepa ympärillesi ja huomaat, että isorintaisia naisia on PALJON.

Vierailija
25/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näyttänyt jopa omalle äidilleni (jonka kanssa saunonkin) ihan rintaliiveistä kokonumeron, hän ei uskonut muuten.

t.70F

Vierailija
26/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse asiassa olen jopa ihan tyytyväinen tisuihini. Olen muutenkin pieni ja hento ja nuo sopii varteen hyvin.

Vierailija
27/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä olen sitä mieltä, että se on D. En todellakaan ole mikään isorintainen, eli ihmettelen itsekin, miten se on niin paljon. Ihan normaali olen.

Vierailija
28/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin hullunkuriselta matamilta enkä osannut pukeutua mitenkään järkevästi : ) Täytyisi olla varmasti tyytyväinen myös siihen, että moisen paisumisen ja kutistumisen jälkeen rinnat ovat edelleen suht kiinteät, vaikkakin pienet.

23

Vierailija
29/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut aina isot rinnat, vaikka muuten oon ollut aina suht hoikka/normaali, ja aina tuntunut jotenkin tätimäiseltä verrattuna muihin saman ikäisiin. Vasta nyt yli kolmikymppisenä (kun muut samanikäset on lihoneet sen verran että ovat samoissa liivilukemissa) rupeaa tuntumaan, että en näytä ikäistäni vanhemmalta isojen rintojen takia.

Kyllä isot tissit tekevät emännän näköiseksi. Jollei pukeudu kuin Pamela A.

Vierailija
30/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootta tolloja kokonaisuus ratkaisee ei tissillä velliä keitetä.

Terveisin koti-isä.

Vierailija
31/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti.

Tosin ne ei oo mitkään kauniit rinnat! Yhteensä olen imettänyt niillä yli 4 vuotta, ja sen myös näkyy. Rintojen alareuna on kyynärpäiden tasalla. Rinnat roikkuu.. ovat siis kuin vanhan mummon lörppäsukas joissa päissä vähän täytettä.

Harkitsen lainan ottoa heti kun pääsen töihin! Halluan ottaa lainan rintaleikkausta varten. Haaveilen siis B/C lupeista ja terhaikkaista rinnoista. Ei tälläsillä DD-roikkuhirviöilla mitään tee!!

Ja ei paljoo lohduta se, et juuri naapurin mies kehui rintojai (kyllä, keskellä kirkasta päivää alkoi rintojani ihailemaan vuolain sanoin!) Kyllä kait ne hyvältä näyttää extratukevien liivien kanssa, mutta kun liivit riisuu niin... FLÄTS... Etsi siinä sitten nännejäsi.. jotka tuijottavat varpaitasi =(

Vierailija
32/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terhakkaat ja isot roikkuu. Pääasia silti, että omistaa terveet rinnat, joilla ruokkia vauva.

Vierailija
33/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko pitkä 175, joten näytän sopusuhtaiselta. Ja pidän kyllä tämän kokoisista, kaikilla siskoillani on myös isot ja useilla kavereilla.

Istuvien jakkupukujen löytäminen tosin on joskus ongelmallista.

Vierailija
34/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen näihin erittäin tyytyväinen :) kohta joku väittää kateelliseksi mutta sitä en tosiaankaan ole, musta isotissiset näyttää aina pulskilta.

Vierailija
35/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuota olen kuullut koko ikäni enkä ehkä muuksi muutu kun äitiäni katson..

Vierailija
36/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

34

Vierailija
37/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kolme lasta olen hienosti näillä lilliputeilla saanut imetettyä! Nyt kun imetys parhaillaan käynnissä, kuppikoko saattaisi olla ehkä jopa B - siis silloin, kun rinnat täynnä maitoa..

JA roikkuvat tissit, vaikka pienet onkin :(

Vierailija
38/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

34

Vierailija
39/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä asti olen ollut tyytyväinen mun cee seiskavitosiin!!

Vierailija
40/42 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oikeessa on tää sun (ex-kö se oli?)..

haisee ihan hikiselle ja jollekin.. hmmm? en tiedä mille.

Mä imetän, joten muklla haisee aina hapantuneelle maidolle. Ehkä happamalle jogurtille.

olinko 29?