H&M:n sivuilta voi tulostaa alennuskupongin!
Löytyy www.hm.com/fi, sieltä Inspiration -> Kids Autumn 2007 -> Download the offer.
10% saa alennusta sekä postimyynnistä että liikkeistä.
Kommentit (16)
Minäkään en saa sitä auki, kun nuo sivut ovat muuttuneet, niin kone ei avaa kaikkea.
Minne se koodi pitäisi nettikaupassa laittaa? Ja missä vaiheessa alennuksen pitäisi näkyä?
Jossain vaiheessa on joku koodikohta, sellainen " kaksiosainen" , mutta ei minulla ainakaan missään vaiheessa näy mitään alennusta.
Osaisiko joku auttaa?
vasemmassa reunassa olevaan " laatikkoon" . Ja itse alennus muistaakseni tulee vasta tilauksen loppuvaiheessa näkyviin. Eli kirjaa se koodi vaan siihen, ja jatka tilauksen tekemistä. mutta muista katsoa ennen viimeistä napin painallusta, että se alennus on huomioitu. Tulko sekavasti..?! =)
Siinä sanotaan, että mahdolliset alennukset näkyvät kohdassa 2. Mutta siinä kohtaa on se alekoodi ja pelkkä 0. Hinta on edelleen sama.
Pitää ehkä tehdä sitten tilaus puhelimella....
Siinä on punainen palkki keskellä, joka menee lähes loppuun asti, mutta ei se näin kauan voi kestään. Saikohan sen mitenkään muuten? Voisko joku joka saa sen auki laittaa sen www.aijaa.com:in vaikka?
Jos haluut netistä tilata, niin alekoodi on 7665 :) Aijaata en osaa käyttää :(
Tein tilauksen, eikä näy alennuksia missään kohdassa..
Ei muuten ole vieläkään auennut se sivu. Edelleen on ollut mulla aukeamassa tuolla alareunassa. Minun koneessa varmaan se häikkä on jos muilla aukeaa.
yrittävät selvittää asiaa. Alennuksen saa myöhemmin lisättyä tilaukseen, kunhan he pääsevät siellä ajantasalle itse =)
Luinkin sun aloituksen heti kun olen kirjoittanut tuon viestin. Ei auta muu kuin odotella, saa nähdä mitä tapahtuu.
Eilen en saanut minäkään auki..Kokeilkaapas toimiiko teillä.
t.aamuvirkku vaatefriikki.. =D
Osaisko joku heitää sen kupongin aijaahan?
Avatui heti silloin toissapäivänä, kun joku viestiä laittoi ja printtasin valmiiksi huomista kauppareissua varten, toivottavasti kaupassa kelpuuttavat kupongin! Kuinka vanha Acrobat Reader versio teillä on? Meillä nimittäin vielä vähän aika sitten pdf-tiedostot nakuttivat ties kuinka kauan tai eivät auenneet lainkaan, mutta kun muistimme päivittää acrobatin uusimpaan, niin aukeavat heti!
löytämään kuponkia millään. Ei löytynyt downloaded offers kohtaa, vaikka miten koitin etsiä. Enkö osannut katsoa oikeasta kohdasta vai missä sen pitäisi lukea?