G: iän ja painon karttuminen
Kuinka monta vuotta on kulunut siitä, kun olitte 18-vuotiaita - entä montako kiloa sen jälkeen on karttunut?
Itselläni 18 vuotta ja 20 kg. Ei hyvä...
Kommentit (23)
30-vuotiaana 54 kiloa ja pituutta se sama 170 cm. Yksi lapsi.
Nyt 35v. ja paino juuri nyt 56kg. Yksi lapsi(5v).
14 vuotta myöhemmin 67 kiloa. Hieman ylipainoa. Huokaus.
18v paino oli 51kg.
on karttunut...
t.sisko
Nyt himpun vajaa 31-vuotiaana kahden lapsen äitinä painan 52 kg ja sekin täyttä lihasta. ;)
Paino tais 18- vuotiaana olla jotain 55kg ja nyt 30-vuotiaana tällähetkellä 62kg ja alaspäin vielä olis tarkotus päästä.
T.kolmen äiti
onhan sitä painoa tullut, mutta eipä haittaa.
Nyt samassa painossa ja ikää 35-vuotta. Ennen lapsia, 5-vuotta sitten, painoin 57 kiloa. Se oli minulle liian vähän, viihdyn tässä painossa nahoissani.
Sen olen huomannut, että jos 10-vuotta sitten pystyi syömään vaikka mitä, eikä se painossa heti näkynyt, pitää nyt olla ehdottomasti tiukemmalla linjalla.
Silloin painoin 73 kg ja nyt saman verran tai pari kiloa vähemmän. (riippuu millä vaa' alla mittaa)
10- vuotta, kun olin 18- vuotias. En muista tarkkaan paljonko silloin painoin, mutta voi olla, että painoin pari kiloa enemmän kuin nyt. Aina olen kuitenkin ollut hoikka. Jos ei raskautta oteta huomioon, niin painoni on aikuisiällä ollut 37- 49 kg.
Nyt olen 27- v ja painan 42 kg. Minulla on yksi lapsi, 1, 5 v.
Nyt kuitenkin yhden lapsen jälkeen hoikemmassa tai samassa mitassa. n. 54-58kg.
nyt 23v 53kg. raskauden jälkeen painoin 59 mutta nyt painan saman mitä ennen raskautta eli ton 53kg.
Olin kyllä varsinainen luuviulu (huom: en anorektinen).
Itse olen luultavasti suunnilleen samassa painossa. Pari kiloa suuntaan tai toiseen..
Nyt 27v. ja painan 58kg. 2 lasta.