Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ kuuluu jokaisen itseään kunnioittavan naisen kosmetiikka-alusvaate -valikoimaan?

Vierailija
02.08.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten nyt ainakin pitäisi itsestään päivittäin/viikottain huolehtia?

Vierailija
2/8 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampausaineet... Huh, tästä tulee pian loputon lista ja vasta alussa omilla kaapeilla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvanpoistosysteemi (olkoon ladyshave tai mikä tahansa), jalkaraspi, hiustenmuotoilutuotteet ja kivoja tukkatsydeemejä, shampoo, hoitoaine, pesuaine vartalolle, rasvat jaloille, käsille, vartalolle, selluliitille =), jotain kauneushoitolaekstraa, vaikka levävoide, jota myös joskus käyttää... jäiköhän jotain?

alusvaatepuolelta kauniita rintsikoita ja mielellään sointuvia alusvaatteita, sloggit menkkapäiville... mitäs tähän sit lisäis =)

Vierailija
4/8 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repeisit varmaan jos näkisit mun arkialkkarit.

Vierailija
5/8 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuttiin itseään kunnioittavasta naisesta =) ei minusta henkilökohtaisesti... näkisit mun real-menkkapöksyt =)

olinkohan mä seiska (?)

Vierailija
6/8 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatetukseen push up liivit ja ylipianoiselle tuki/housuliivit...

Vierailija
7/8 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alushousut on kaikki puuvillaa ja ostettu Tarjoustalosta. Rintsikoita on kahdet olkaimettomat, jotka on ostettu kunnon liivikaupasta. Ns. arkirintsikoita on ehkä viidet. Ne on kaikki Triumphin Supersofteja (Prismasta). Lisäksi urheilurintsikoita on iso pino.

Meikkiosasto: Puuteri, meikkipuuteri, ripsari, kajal, luomivärejä ehkä 10, huulipunaa, huulikiiltoa, huultenrajauskynä, kulmakynä.

Sitten on Erisan-meikinpoistoainetta, kosteusvoiteena käytän Aqualan L:ää, kerran viikossa käytän Lumenen turvenaamiota, lisäksi kuorin kasvoni kerran viikossa.

Hiukset pesen Linna-sampoolla ja käytän jotain halpaa hoitoainetta. Silloin tällöin käytän papiljotteja, yleensä vaan ponnari.

Säärikarvat ajelen pari kertaa viikossa, bikinirajan tarvittaessa. Kainalot aina, kun käyn suihkussa.

Hyvin kelpaan itselleni ja miehelleni ja toivottavasti kaikille muillekin.

Vierailija
8/8 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vaan luettelin, mitä omasta varastoista löytyy ja mitä aktiivisesti tulee käytettyä. Yllättävän napakasti taas otetaan kantaa. Relax, kukaan ei ainakaan tuomitse. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä