Parhaat kerhotossut - Mistä saisin tilattua? KIITOS!
Tai löytyiskö ihan Cittarista jotkut kivat. Meillä on aiemmin ollu sellaiset jumppatossutyyliset, jotka ovat toimineet ihan hyvin, mutta nyt haluaisin jotkut kivat. Tyttö ei millään haluaisi mennä loman jälkeen tarhaan, niin ajattelin, että voisimme ostaa jotkut ihanat tossut, jotka olis kiva laittaa tarhassa jalkaan.
Kommentit (31)
(meidän neidille ostettiin prismasta tintun näköiset kultatossut hintaan 14.50)
ja H&M:ssä on mielestäni söpöjä tossuja. Sellaisia missä on sukkamainen yläosa ja pohja nahkaa.
Pieni lapsi ei saa niitä kunnolla jalkaansa itse ja eivät pysy kunnolla jalassa.
Aivan ihania, ihania, ihania tossuja =) Itse ostin ensin tytölle päiväkotiin sellaiset " balettitossut" , mutta ne eivät mielestäni olleet hyvät jalassa, joten piti keksiä jotain muuta... Ja kun näin Robeezin tossuja, niin ihastuin heti!
Hintavia, mutta laadukkaita ja kestäviä. Jesper&Juniorit myyvät näitä Suomessa, joten pakko ei ole ulkomailta tilata.
Mulla itselläkin työkenkänä, joten päätin, että lapsellakin on " oikeus" hyviin työkenkiin! Nyt lomalla on pitänyt pihalla ja tykkää kovasti.
On kai sitten jalan mallista kiinni.
ja kyllä lapseni on ne jo alle 2-vuotiaasta saanut vedettyä jalkaansa.
moitti sukkatossuja epäkäytännöllisiksi.
Hyvät jalkaa tukevat kengäthän ovat lapselle tärkeät, joten suositeltavampaa olisi käyttää laadukkaita kenkiä.
Emmehän me aikuisetkaan missään tohveleissa kulje työssä, yleensä valitsemme ergonomiset ja mukavat sisäkengät itsellemme, miksi emme lapsille? t. fysioterapeutti
Lapsen jalalle ei ole hyväksi olla kengissä koko päivää (ellei ole jo jotain asentovirheitä, joita pitää korjata). Liian tukevissa kengissä lapsen jalan lihakset helposti laiskistuvat, ainakin jos niitä käytetään kymmenenkin tuntia päivässä (tarhapäivä ja muut ulkoilut). Paljain jaloin olisi kaikkein suositeltavinta olla, mutta se ei ehkä ole päiväkodissa vaihtoehto. Ohutpohjaiset tossut ovat hyvät.
Lisäksi miten käy lasten leikeissä jos osalla on kovapohjaiset kengät (esimerkiksi ne Crocksit)? Se leikki kun on usein sellaista peuhaamista, helpostihan siinä talloo jonkun sormet tai vaikka potkaisee vahingossa kasvoihin kengillä. Tossut sattuvat paljon vähemmän.
http: //www. nallentassu. fi/index. php?cat=3&page=product_details&id=1361
nuo ovat sellaiset uimatossutyyppiset, mutta miksi eivät toimisi sisäkäytössäkin.