milloin alkoi ensimmäiset kk hormonikierukan asennuksen jälkeen?
eli asennuksen jälkeen oli 3pv vuotoa. onko nyt odotettavissa ns. normaalien kuukautisten alkamisaikoihin,että joku vuoto alkaa, vai ihan miten sattuu,ei voi varautua?
Kommentit (6)
Pari-kolme kuukautta taisi mennä ennen ekoja vuotoja. Silloin tuli vähän tiputtelua. Sitten oli 4-5kk taukoa ja taas vähän tiputteli. Nyttemmin tulee tiputtelua 3-6kk välein.
yli neljä viikkoa.. kaks viikkoa taukoa ja taas kaks viikkoa vuosi.. Ei sitä etukäteen oikein voi kai tietää.. ja mulla kesti kuukausia ennenkun tuli jonkinlainen normaalirytmi..
lähinnähän se hirvittää,että pitääkö tässä kulkea pikkuhousunsuoja jatkuvasti pöksyissä,ihan vaan varalta.....
-ap
.eikä menkkoja juuri ole näkynyt, joku tippa joskus
mulla kesti tiputteluvuoto yhtä mittaa kierukan laiton jälkeen n. 4 kk ellei pidempäänkin. Sen jälkeen tuli kai suunnilleen kuukausittain jotain vuotoa, ja nykyään ei tule enää ollenkaan, kierukka ollut 2,5 vuotta.
Mulla tuli tiputtelua pari viikkoa, mutta sitten ei kahteen vuoteen tullutkaan vuotoa ollenkaan. No, joskus joku tuhru oli pikkareissa, mutta ei sen kummempaa.