Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin alkoi ensimmäiset kk hormonikierukan asennuksen jälkeen?

Vierailija
15.10.2008 |

eli asennuksen jälkeen oli 3pv vuotoa. onko nyt odotettavissa ns. normaalien kuukautisten alkamisaikoihin,että joku vuoto alkaa, vai ihan miten sattuu,ei voi varautua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tiputtelua pari viikkoa, mutta sitten ei kahteen vuoteen tullutkaan vuotoa ollenkaan. No, joskus joku tuhru oli pikkareissa, mutta ei sen kummempaa.

Vierailija
2/6 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme kuukautta taisi mennä ennen ekoja vuotoja. Silloin tuli vähän tiputtelua. Sitten oli 4-5kk taukoa ja taas vähän tiputteli. Nyttemmin tulee tiputtelua 3-6kk välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli neljä viikkoa.. kaks viikkoa taukoa ja taas kaks viikkoa vuosi.. Ei sitä etukäteen oikein voi kai tietää.. ja mulla kesti kuukausia ennenkun tuli jonkinlainen normaalirytmi..

Vierailija
4/6 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnähän se hirvittää,että pitääkö tässä kulkea pikkuhousunsuoja jatkuvasti pöksyissä,ihan vaan varalta.....

-ap

Vierailija
5/6 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.eikä menkkoja juuri ole näkynyt, joku tippa joskus

Vierailija
6/6 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kesti tiputteluvuoto yhtä mittaa kierukan laiton jälkeen n. 4 kk ellei pidempäänkin. Sen jälkeen tuli kai suunnilleen kuukausittain jotain vuotoa, ja nykyään ei tule enää ollenkaan, kierukka ollut 2,5 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän