Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi että tätä kotonaoloa voi vihata- ja omia lapsiaan inhota!!!!

Vierailija
02.08.2007 |

kaikki menee päin persettä. kumpikaan ei nuku, isompi vaan kiusaa pienempää- molemmat kiljuu, huutaa, itkee, kitisee.

mä en nyt vaan jaksa. tekisi mieli vaan ottaa lehti kainaloon ja mennä makkariin, ovi lukkoon. tappakoot vaikka toisensa, ihan sama.

3 vuotta tätä samaa paskaa takana. en jaksaisi enää yhtään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko jo tuuletettua mieltä?

Vierailija
2/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuuntelet sisällä tappelua? Vie lapset aidattuun puistoon tappelemaan ja ehkä kenties leikkimäänkin ;-D Ota myös omaa aikaa iltaisin. Mene vaikka lenkille tai shoppailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavalta taikka mieheltä hoito-apua edes muutamaksi tunniksi? Että saisit pikkuisen omaa aikaa.. Missä päin asustelet? Onko sinulla ketään kaveria kenen luo menisit vaikka kahville? Voimahali sinulle**

Vierailija
4/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä päätös, en minäkään niitä hänen lapsiaan jaksais.

Paljon vähentynyt naapurin naisen huutaminen sen jälkeen kun painu sinne töihinsä. Huuto alkaa nyt vasta iltsella kun palaavat kotiinsa.

Tee sinäkin niin että viet ne lapses muiden riesaksi.

Vierailija
5/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota homma hanksaan ja vie sinä niitä äläkä anna niiden viedä sinua. Eikun ylös ja johonkin ulos porukalla.

Vierailija
6/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..onneksi tämä kotona oleminen loppuu minulla ensi kuusta lähtien. Tiiä tuota, vaikka sitä (kotona olemista) alkaisi taas kaipaamaan ;)

Vierailija
7/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin töihin ja johan helpotti olo!!

Suosittelen!!

Enää ei ota aivoon lasten kränä, nyt osaa taas jo sanoa huutamatta.

Vierailija
8/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan hyvä päätös, en minäkään niitä hänen lapsiaan jaksais.

Paljon vähentynyt naapurin naisen huutaminen sen jälkeen kun painu sinne töihinsä. Huuto alkaa nyt vasta iltsella kun palaavat kotiinsa.

Tee sinäkin niin että viet ne lapses muiden riesaksi.

Vierailija
9/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaa hyviä ja huonoja aikoja

Vierailija
10/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään kun 3vee sai hepuliraivareita ja vauva heräs niihin. Aloin laskemaan päiviä, että saan lapset hoitoon, mutta en haluis kuitenkaan vielä 9 kuista viedä.

Ja nyt molemmat nukkuvat kuin pienet enkelit, aah tätä rauhaa.

Vierailija
11/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eilen just samanlainen olo. Tänään jo vähän parempi, mutta eipä se uupumus mihinkään lähde yhdessä yössä. Sen päätöksen tein eilen että lähden töihin lokakuussa kun äitiysloma on ohi. Olin ajatellut että lapset (3,2 ja 7kk) tarvitsevat minua juuri nyt enempi kuin työelämä, mutta ei ne lapset tälläisella huutavalla ja reuhaavalla äidillä mitään tee.

Tässä juuri omaa cv:tä päivitän kuntoon. Hoitajan paikka pitäis ilmoittaa aukinaiseksi tähän mökkeroiseen.

Vierailija
12/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole aikuinen ja yritä piristyä niin huomaat että lapsesikin ovat paremmalla tuulella.

Vierailija
13/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko ajatellu tehdä jotain tilanteelle? Minulle riitti 4vuotta kotona oloa, lähden osa-aikatyöhön

Vierailija
14/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on sellanen tapaus, ettei sitä vielä voi hoitoon laittaa. aamupvä meni ihan sekaisin, kun käytiin autolla 30min siivu hakemassa yhtä tavaraa ja 1v nukahti autoon. ehti nukkua kuitenkin vaan 20min eikä se millään riitä. ei kuitenkaan suostu enää nukkumaan, vaikka mitä tekisi. selkeesti on väsynyt, samoin isoveli. yritin nukutttaa 3v:täkin tuloksetta varmaan 30min. ei näiden kanssa voi ulos lähteä, huutaisivat vaan sielläkin ja 1v roikkuisi puntissa ja kiukuttelisi. 3v kiusaa JATKUVASTI, 12h vuorokaudessa siskoaan, ei anna mulle eikä sille hetken rauhaa. yritän järjestää ohjelmaa, mutta jaksaa lukea, piirtää, leikki omiaan ehkä 5min ja tulee taas kiusaamaan. nuorempi taas kiukkuaa koko ajan jotakin, mikään ei kelpaa, mikään ei ole hyvin. ei halua pukea, ei riisua, ei vaihtaa vaippaa, ei nukkua, ei syödä-.

tuntuu, että mun päivät vaan täyttyy sellasesta huudosta, itkusta ja sekasotkusta. koko kämppä on hetkessä mullin mallin, koko ajan pitäis vaan siivota, mutta senkin ajan lapset sitten tappelee.

olis pitänyt vaan mennä töihin, mutta nyt ei ole hoitopaikkaa eikä työtä. täällä siis on vaan jaksettava ainakin jouluun asti.

ellei pää hajoa sitä ennen.

ap

Vierailija
15/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kotona.

Tehdään miehen kanssa vuorotyötä.

Kun itse olen aamussa, mies menee iltaan. Kun mies on aamussa, mä menen iltaan.

Viikonloppuna koko perhe yhdessä ja iltaisin on aina aikaa olla miehen kanssa kaksin. Molemmilla iltavuoro loppuu nimittäin 22.00.

Helppoa tämä on ollut, ja sopii meille mainiosti.

Vierailija
16/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ehtona että saan kotiin yksityisen hoitajan ennen kuin lähden töihin. Kolmen pienen kuskaaminen hoitoon ei ole minun hommaa.

t. se kolmen (3,2 ja 7kk) kiukkuinen mamma

Vierailija
17/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulle juuri soitettiin päiväkodilta. Vanhempi lapsi (4,5 v) pääsee osa-aikaiseksi päiväkodille = ) Pienemmällekin olisi ollu paikka, mutta enpä tiedä viitsiskö laittaa ( 2,5 v) kun ei ole töitä. Mä haluun töitä!!! Kukaan vaan ei tunnu haluavan minua töihin = /

Vierailija
18/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kolmena päivänä viikossa isompi olisi 6h hoidossa? Saisit silloin ladattua akkujasi ja jaksaisit paremmin muuten hoitaa lapset sekä kuunnella niitä kiukuttelujakin/tappelunujakoita.

Vierailija
19/19 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin vihaan kotona olemista. töihinkään ei pääse kun nuorin on vasta vauva. onneksi saan osa-aikaiset hoitopaikat noille isommille.