Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat naiset

Vierailija
02.08.2007 |

Pidättekö te miehet oikeasti tosi lihavia naisia seksikkäinä? Olen vaan katsellut naapueitani, jossa mies on ehkä n 6 vuotta nuorempi vaimoaan ja tämä vaimo painaa ainakin sata kiloa, leveä kuin ladon ovi..siis oikeasti miksi naiset antavat itsensä rupsahtaa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tajuta, että ei voi syödä kattilallista perunoita tai pussillista makaroonia lihomatta, kuten jotkut urheilijat yms. Monet sairauksista kärsivät mussuttavat suklaata ja sipsejä henkiseen huonoon oloonsa.

Pelkästään oleminen, kehon lämpimänä pysyminen vaatii uskomattoman määrän energiaa eikä se synny tyhjästä. Toisinsanoen ei voi väittää, että " lihoo vaikka ei syö mitään" .

Vierailija:

että lihavuus ei yksistään aina johdu jostakin huonosta itsekurista tai laiskuudesta?jotkut sairaudet saa ihmisen lihoamaan vaikka kuinka kuntoilis ja söis terveellisesti,tästä yksi esimerkki kilpirauhasen vajaatoiminta,että kandeiskohan ensin miettiä asiaa siltäkin kannalta ennenkä haukutte läskejä laiskoiksi ja tyhmiksi jne....

n25,100kg

Vierailija
22/39 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä maailmasta pitäs hävitä KAIKKI lihavat ihmiset,kun mehän ollaan tyhmiä,laiskoja,omataan huono itsekuri jne jne...mitä meillä lihavilla silloin tehdään?ei mitään...nostetaan kaikki laihat korokkeelle ja palvotaan niitä!voi että te ihmiset ootte pinnallisia....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kai, että pitääkö miehet lihavia naisia seksikkäinä? Minä en pidä. Enkä itse tunne yhtään miestä, joka pitäisi liikakiloista. Tai edes katselisi reheviä naisia. Tottakai niitä on, mutta KESKIMÄÄRIN kukaan ei halua itselleen läskiä naista. Seksikokeilut on asia erikseen.

Mutta eikö tärkeintä ole se, että oma puoliso rakastaa ja haluaa? Toinen juttu on parisuhteen aikana kertyvät kilot.

Vierailija
24/39 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein. Jokaisella on mallityyppinen, hoikka nainen kainalossaan.

Ja ennenkuin joku läski kiirehtii huomauttamaan, että Pierce Brosnanin vaimo on lihava, heitän vastakommentin että heidän hääkuvassaan kyseinen Keely on hoikka. Pierce veikkoinen ei siis ole lähtökohtaisesti _halunnut_ juuri lihavaa naista.

Vierailija
25/39 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pitävät myös lihavia seksikkäinä,minuakin on sanottu seksikkääksi,katsokaas kun seksikkyys ei ole vain ja ainoastaan ulkonäöstä riippuva asia,seksikäs voi olla myös sisäisesti ja käytöksellään...MUTTA mollatkaa vaan lihavia niin paljon kun sielunne sietää,vaan pitäkääpä huoli omista kurveistanne....

Vierailija
26/39 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotka pitävät myös lihavia seksikkäinä,minuakin on sanottu seksikkääksi,katsokaas kun seksikkyys ei ole vain ja ainoastaan ulkonäöstä riippuva asia,seksikäs voi olla myös sisäisesti ja käytöksellään...MUTTA mollatkaa vaan lihavia niin paljon kun sielunne sietää,vaan pitäkääpä huoli omista kurveistanne....

Vinkki: moni mies tietää, että naista pitää kehua vaikka tämä näyttäisi jätesäkiltä.

Sinä voi olla seksikkyydestä mitä mieltä haluat, mutta miehelle seksikästä on se mikä saa hepin seisomaan. Läski harvemmin tätä tekee. Älä sekoita omia tuntemuksiasi miesten tuntemuksiin.

Juuri kukaan hoikka ja urheilullinen ei haluaisi olla lihava, mutta jokainen lihava haluaisi olla hoikka.

Vierailija
27/39 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen nainen, joten mun ei kuuluisi edes vastata, mutta jotkut naiset voivat olla viehättäviä jopa ylipainoisina (itse en kuulu tähän joukkoon).

Vierailija
28/39 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voi olla seksikkyydestä mitä mieltä haluat, mutta miehelle seksikästä on se mikä saa hepin seisomaan. Läski harvemmin tätä tekee. Älä sekoita omia tuntemuksiasi miesten tuntemuksiin.

ja taas joku vaan ajattelee alapäälläsä,luuletteko te miehet että naisen elämä pyörii teidän hepin ympärillä?ei tod....

Vierailija
29/39 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita em. asioita tulee harvinaisen paljon ajateltua alapäällä ja niin pitääkin.

Tehkää nyt hyvät lihavat aloituksia jonnekin sisäinen kauneus-palstalle. Or better yet, menkää rullaluistelemaan. Kaunis ilma ja noin.

Vierailija
30/39 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

you make the rockin´world go´round. :o)

Vierailija
31/39 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevilla naisilla on pienempi pillu kuin laiholla

Se on totista totta

Ja ehkä tukevammat naiset antautuu seksiin estottomammin kuin laihat jotka tietää (llue: luulee) olevansa kauniita ja himottavia.

Vierailija
32/39 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitäkin miehiä löytyy jotka pitävät lihavista, mutta ovat varmasti melkoinen vähemmistö.

Kyllähän noita " epätasapainoisia" pariskuntia välillä näkee. Normaalia komeampi mies, mutta vieressä akka vyöryy kuin laava...

Se on aika synkkä tilanne. Esimerkkinä, kaveri alkoi seurustella 22v/58kg tytön kanssa. Kuukausi sitten meni naimisiin saman, nyt 29v/80kg naisen kanssa. Mies näyttää samalta kuin armeijakuvassa 10v sitten. Nainen ei iiihaan...

Vierailija
33/39 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä niin. Tuskin kuitenkaan lihon, koska olen luonnostani tällainen. Naiset voivat olla luonnostaan myös lihavahkoja ja tiedän monta todella viehättävän näköistä sellaista :). Ylipaino on asia erikseen!

Vierailija
34/39 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ei ole sairaus, vaan se johtuu siitä, että elimistö saa energiaa enemmän kuin käyttää. Millainen sairaus aiheuttaa suklaan ja sipsien mussuttamista?

Vierailija:

Mielestäni lihavuus ei ole ulkonäkökysymys, vaan sairaus.

Vierailija
35/39 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

patistaisin hänet syömään

Vierailija
36/39 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasmassaa on todella niukasti. Johtuu siis tästä. Ei näytä sairaalloisen laihalta.

Vierailija:

jos vaimoni olisi 58 / 175

patistaisin hänet syömään

Vierailija
37/39 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihduntahäiriöt ovat fyysisiä, ainakin yleensä, ja myös niihin voi saada apua. Itsetuntokysymykset, itsekurin puutos yms. on täysin henkistä puolta ja terapian avulla voidaan päästä hyviin tuloksiin. Puhuin siis suuresta ylipainosta, en lievästä.

Minä henk. koht. en näytä liian laihalta. Ainakaan mielestäni :).

Vierailija
38/39 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreys on seksikästä! Varsinkin reilu masu kiihottaa... Ja tiedän etten ole todellakaan ainoa, joka ihailen yli 100-kiloisiakin neitoja. Älkää XXL-tytöt hermostuko - tiedän, että katseet kääntyy teihin myös positiivisessa mielessä!

Vierailija
39/39 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joutuu hätistellä ihailijoita kimpusta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän