Miksi kaupoista ei saa enää tavallisia potkuhousuja?
Ihmetys oli kyllä suuri, kun muutaman kaupan kävin läpi etsiessäni ihan peruspotkuhousuja. Yhdet halpispotkarit näin, mutta olivat niin leveät, että yhteen lahkeeseen olis mahtunut koko vauva.
Onko nykyään niin epämuodikasta pukea pienelle vauvalle potkuhousut, ettei niitä enää edes valmisteta.
En ottanut äitiyspakkausta tässä kolmannessa raskaudessa ja entiset vaatteet olen jo ehtinyt antaa pois. Mielestäni ihan pienelle vauvalle potkuhousut on parhaat ja niitä olisin muutamat hankkinut.
Tietääkö kukaan mistä löytyy?
Kommentit (3)
Puhuin tästä asiasta yhden lastenvaateliikkeen pitäjän kanssa, ja hän sanoi että ne ei enää mene kaupaksi niin hyvin, siksi niitä ei valikoimissa pahemmin näy.
Mä en tosin ole edes nyt toisen vauvan kanssa niihin tykäistynyt, kun vauva oli pieni niin body ja sellaiset trikoot missä sukkaosa kiinni (esim. tuttalla paljon sellaisia) oli paljon kätevämpiä minun mielestä.
Primassa ja citymarketissa myydään täällä päin noita kokopotkareita ja puolipotkareita. Enemmän on vaikeuksia löytää kietaisybodyja vastasyntyneelle, jos on jotain niin sitten koko jo suuri.
Yritän 8 kk ikäiselle etsiä puolipotkuhousuja, kun ovat niin kätevät pukea päälle eikä tarvi erikseen sukkia. Sukkahousuja yritän pitää mahdollisimman vähän kun ne kutittavat vauvaa.
Mutta mistään en löytänyt. JOka paikka täynnä sellaisia hienoja vauvan farkkuja jne, mut ei perusvaatetta.