Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**SYKSYN TOIVEET elokuun alussa**

02.08.2007 |

Aloitin nyt uuden pinon kun vanhalla alkaa olla mittaa ja putoaa koko ajan tuonne kauas..jospa tämä pysyisi paremmin esillä ;)

Edelliset jutut tässä

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10734060&p=3&tm…

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki jo synnyttämässä? Vai olenko missannut uuden ketjun?

Täällä vaivaa hirveä närästys... luulin jo siitä selvinneeni. Muutoin kaikki ennallaan ja pesää täällä rakennellaan.

-Kärttyli & pikku-kärttyli 32+4-

Vierailija
22/28 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei kummempia. Torstaina on neuvola ja lääkäri, jänskättää vähän, mikä on kohdunsuun tilanne, kun välillä tuntuu, että paljonkin tapahtuu. Supistukset välillä sattuu, välillä ei ollenkaan.

Äitiyslomaa menossa toinen viikko. Vauvan vaatteita olen pessyt ja kaappitilaa raivannut, pinnasänky pistettiin taas kasaan eilen.

Tuutupii ja Masumies rv 37+0 (Hui, hui ja vielä kerran hui!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkeäähän sitä tännekin.. =)

Vaikka meidän pieni mies on ihanan kiltti ja nukkuu yönsä hyvin ja kaikki on niiiiiiiiiiiiiiin ihanaa ja voisi sanoa täydellistä, puuttuu aikaa istuksia netissä.. Elämä on kummasti muuttunut. =)

Meidän Jäbä täyttää torstaina jo 6 VIIKKOA!!! Ihan mielettömän nopeasti on aika mennyt, en oikein tajua miten aika kulkee.

Jäbä kasvaa kun rikkaruoho, pituutta on jo melkein 57cm ja painoakin melkein 4600g. Eihän tuo enää mikään vastasyntynyt ole, iso kossi jo.

Synnytyskertomuskin on vielä kertomatta, yritän tässä viikolla tulla sitä tänne tuomaan. Koneella se on mulla jemmassa itselleni, mutta sitä pitää vähän lyhentää, muuten mä täytän koko maailman sillä pituudella. =)

Vointeja teille ihanille mahoinenne.

Mulla on ihan kauhee raskauskuume, raskaana olo oli niin maailman ihaninta. Toki siis on vauva-arkikin jotain aivan ihanaa, mutta se masu, se masu... <3

Jushka ja Jäbä risat 5vko

Vierailija
24/28 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelkaa vuosi sitten vasta haaveilimme ja toivoimme pientä nyyttiä ja nyt jo mekin ollaan yli puolivälin. rakenneultrassa tänään käytiin ja siellä kaikki hyvin, poikaa veikkas.

edelleenkin tuntuu että tämä aika kiitää hurjaa vauhtia eteenpäin ja ei tätä raskautta ehdi suuremmin ihmettelemään. masu on nyt kasvanu niin että muutkin sen jo huomaa ja alkaahan nämä helteet tuntua omassa olossakin. voi teitä joilla on vielä isompi maha, mahtaa olla kestämistä kuumuuden kanssa.

jännityksellä odotetaan kuka onkaan seuraava...

tamatu rv 20+3

Vierailija
25/28 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolakuulumisia, paineet ja pissat oli ok. sf mitta otettiin nyt ekan kerran ja se oli 20cm, samassa ku esikolta. painoa koko aikana tullu+600g mistä olen todella tyytyväinen(tota elopainoa on ihan hirveesti ennestäänkin). sydänäänet kuulu tosi voimakkaina ja vilkas on epeli.

raskauden puolesta olen voinut erinomaisen hyvin, nyt istukka takana. esikkoa odottaessa istukka oli edessä ja rv12 lähtien oli kävely hankalaa, rv22 jäin jo sairslomalle ku en meinannu päästä liikkeelle. ja tässä raskaudessa oikeesti välillä unohdan koko asian. mutta se mikä vaivaa on 2,5vk kestäny flunssa, viikon olen jo ollu sairaslomalla+antibioottikuurilla eikä oikein meinaa helpottaa, huomenna on taas lääkäriaika ja mietin että olenko " Luuseri" jos pyydän vielä 2pv sairaslomaa, saisin paranneltua kunnolla ja ens viikolla sitten töihin. töissä on menossa kunnon flunssa-aalto että pöpöjä sielläkin on liikenteessä. no arvioikoon huomenna lääkäri tilanteen. voimat on aikas vähissä, nukkumiseen menee yli puolet vuorokaudesta.

kelaa varten pitäs mennä täyttämään paperit, että vois ne huomenna pomolle viedä, pääsis sekin etsimään mulle sijaista.

tamatu+ihme rv 22+5

Vierailija
26/28 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista!! On hienoa, että talossa on taas vauva ja meillä on kaksi lasta. Viime yö kyllä taas palautti vähän pois euforian pilveltä, kun lapset valvoivat vuoron perään. Luultavasti kosteaa ja kuumaa säätä ja esikoinen kuunteli ukkosta. Vähän arjen sujuminen mietityttää, sitten kun mies aloittaa työt ensi viikolla. Esikoinen on aloittanut kerhon, joka näyttää sujuvan hienosta ja antaa tytölle puuhaa muiden tyttöjen kanssa (jota siis ei aina löydy kovin helposti). Vauvalla ehkä alkaa olla jo vähän rytmiä, ainakin tykkää valvoa aamupäivisin.

Tamatullakin viikkoja hyvin kasassa.

Ja Levinia varmaan poksahtaa seuraavana.

Nyt alkaa lastenohjelmat loppua ja ruoka alkaa olla valmista. Joten palailen myöhemmin..

Västis ja poika 10vrk

Vierailija
27/28 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun jaksoit, Västis, kirjoitella synnytystarinaa tänne, musta on niin kiva aina noita lukea. Nyt alkaa jo tulla pikkuhiljaa sellainen olo, että voi kun kohta jo itsekin pääsis...

levinialle kovasti tsemppiä loppuajalle! Suurella todennäköisyydellä olet seuraavana jonossa. :)

Omaan napaan: Mulla on iltaisin ollut hieman kipeitäkin supistuksia. Joskin määrä ei päätä huimaa; tulee aina 1 kpl kipeä suppari per ilta. Samoin nyt on häpyluu aika tulessa ollut ja kohdunsuuta vihloo ajoittain, tuntuu, että Masuli on porautunut alaspäin. Kävely on välillä aika inhan tuntuista. No, pitää vaan ajatella positiivisesti, että tää on kaikki vaan valmisteluja.

Tuutupii ja Masumies rv 35+0

Vierailija
28/28 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oli kyllä mielenkiintoista lukea synnytystarinaasi Västis. Nyt vaan pitäisi malttaa mielensä ja olla suunnittelematta omaansa sen kummemmin. Sen olen kuitenkin päättänyt, että luomuna yritän...

Eilen oli neuvola ja kaikki oli ok. Hemppa oli tosin tippunut 108:aan, pitänee taas vaihtaa rautaa. SF-mitta oli 29 (vähemmän kuin esikoisella) ja paino oli taas noussut uusille kymmenille. Nyt painoa tullut ihan alusta 20 kg! Neuvolan mukaan noin 16 kg, mikä sekin on ihan hyvin ;)

Kuumuus ottaa kyllä voimille, mutta muutoin on hyvä olla. Seuraava neuvola-aika 3 viikon päästä ja viimoinen ultra 6 viikon päästä.

Arki tytön päiväkodin kanssa on lähtenyt sujumaan tosi hyvin ja täytyy kyllä sanoa, että ihanaa kun saa muutaman päivän huilata (varsinkin näillä helteillä). Vauvan vaatteita on tullut jo pestyä ja muutama kaappi siivottua, mutta sitä hommaa vielä riittää. Vaunut sain viikko sitten ja äitiys-pakkaus tuli maanantaina. Paketti on näemmä saapunut tänäänkin, uusi puhelin... Kohta lähden sitä hakemaan.

Huomista odotellessa, kun pitäis säiden vähän viiletä...

-kärttyli & pikku-kärttyli 31-