Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, miten toimia? APUA!

Vierailija
02.08.2007 |

Ollaan mieheni kanssa ( avoliitossa vielä ) ajateltu kolmatta lasta. Mutta nyt sitten testi näyttikin jo plussaa :O mies on vakiduunissa, mä kans mutta koeajalla, olen alottanu reilu 1kk sitten. Meillä on jo kaksi lasta 1v ja vajaa 2,5v. Ikää kummallakin 23v. Mietin tässä että pärjätäänkö? kotiin en haluaisi jäädä, työni on kuitenkin raskasta, eli annetaanko mun jäädä sinne? uusi auto tarvittaisiin ja asunto, nyt asutaan vuokralla mini kolmiossa. kaukalot, tuplat, sängyt jne kaikki löytyy. En tiedä miksi murehdin, odotin kovasti ja nyt yht,äkkiä on olo niin epävarma ja pyörin vaan ympäriinsä. Onko teillä ollut vastaavia tilanteita? miten ootte selvinnyt? entä uskaltaako töissä kertoa? voinko saada potkut ny koeajalla? koe aika on 4kk eli vajaa 3kk jäljellä. Työkamut on kyl mukavia. Anteeksi sekava texti, ajatukset eivät ole järkeviä. Järkeistäkää mua!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro raskaudestasi varmuuden vuoksi vasta koeajan jälkeen. Kai sä sen aikaa pystyt peittelemään.

Vierailija
2/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten koeaikasi ehtii loppua ennen. Onnea kolmosesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko tää yleinen käytäntö? ap

Vierailija
4/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä siitä vaikka maha näkyisi ei se ole rikos. Laki sanoo, että 2kk ennnen on ilmoitettava jäävänsä äitiysvapaalle.

Vierailija
5/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ensin itseäsi ja teidän perhettä, sitten vasta firmaa. Ei firmat äitiyslomiin kaadu vaikka osa niista jaksaa ruikuttaa lomista. Jos esimiehelläsi on yhtään järkeä niin ymmärtää ettei tällaisia asiaoita voi aina etukäteen suunnitella. Eli kerrot koeajan jälkeen jos vain pystyt piilottamaan massua.

Vierailija
6/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet koeajalla...

Vierailija
7/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas yksi elämä pilalla.

Vierailija
8/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin työssä koeajalla ja yllätyksekseni raskaana.

nyt tuosta on aikaa vuosi. lapsia on kolme ja työt ovat pysyneet. ja kaikenlisäksi pomo kysyi että tulisinko vielä jatkamaan pätkäpestini jälkeen...

asunto teillä on aika pieni, mutta kyllä sitä pärjää.

onneksi olkoon raskaudestasi!

Vierailija
9/9 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi asunto olisi välttämätön, lienee pakko heti miten papereita laittaa vetämään?! viimeksi muutin aivan laskettuna aikana ja oli rankkaa :(

eli mun kannattais kuitenkin kertoa vasta koeajan jälkeen? ogelmana on että mun työkamu on yhteydessä jatkuvasti pomooni, kun on tavallaan " esimies" joten jos huomaa mahan niin pomokin saisi siis heti tietää... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä