Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren lihan himo !!!

Vierailija
01.08.2007 |

Olen kohta nelikymppinen perheenisä. Kaikki on perheessä ja parisuhteessa ok ja jopa hyvin.

Varsinkin näin kesällä minua riivaa aivan mieletön nuoren lihan himo. Kun joka paikassa on nuoria tytsyjä vähissä vaatteissa, niin ajatukset karkaa aina siihen yhteen asiaan. Homma pysyy katsomisen ja ajatuksen tasolla, mutta hallitsee ajatuksia liikaa.

Rannoilla, toreilla, kaupungeilla - joka paikassa nuorta lihaa tiukassa paketissa...

Miten te muut kestätte tämän ?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö päältä ennen keskustelua, onko jätkä 23- vai 26-vuotias?

Toisaalta, olet tehnyt näille varmasti palveluksen...

Vierailija:

Enkä mä kyllä ainakaan 20+ ikäisenä edes jaksanut alkaa keskustelemaan kenenkään yli 25-vuotiaan kanssa, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Vierailija
62/73 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin, olisin ylpeä. Tyttö on saanut hyvät geenit, jos kääntää miesten katseita...

Vierailija:

perään katselee kaikki miehet. Ovat saman ikäisiä kuin tytön isä. Ajatteleppa, että lapsesi (jos on tyttö) kasvaa ja ällöttävät " vanhat" miehet kuolaavat hänen peräänsä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutin avopuolisoni kanssa uudelle aluelle ja voi hitto minkälainen misu täällä samalla pihalla asuu, ukkokin siltä löytyy.

huomaan välillä kun jumitun häntä kattelemaan kun pihalla kävelee, ja varmaan misu itsekkin on huomannut sen. pakko aina parvekkeella notkua että näkisin hänet, pitää varmaan mua ihan outona :/ onhan hän hymyä väläytellyt kun on huomannut että katon. uskaltaisinko yrittää jotain pientä...

Vierailija
64/73 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en katellut pätkääkään yli kaksvitosten perään, kun oli herkullinen teini tai parikymppinen. nyt kolmekymppisenä pelailen joskus parikymppisten kollien kanssa (pelkkää panoa ja kiimaa), mutta parhaat seksikokemukset saa kyllä nelikymppisiltä uroksilta. jos ne nyt sitten himoitsee parikymppistä lihaa, se ei ole multa pois. hyvin käsittelevät tämmöstä vähän vanhempaakin. niillä on sitä kokemusta ja taitoa. wau.

Vierailija
65/73 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vaikka eltaantuneet kalsarit jos ei ole =))). Hehehehe opettele äijä naisten tyyli kirjoittaa ennenkuin rupeat teeskentelemään.

Vierailija
66/73 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu vain olemaan viime aikaista kokemusta nelikymppisistä... luulitko että olen itse se nelikymppinen uros? ;) onkohan musta sitten tullut ihan äijä... ehkä... koska haluan kokoajan ja sehän on tosi äijämäistä. hah. ja mitä tossa nyt oli teeskentelyä, täh??

Vierailija:

Syön vaikka eltaantuneet kalsarit jos ei ole =))). Hehehehe opettele äijä naisten tyyli kirjoittaa ennenkuin rupeat teeskentelemään.

Vierailija
67/73 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
68/73 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä, näin kunnan kumijalan kuskina kesä pelottaa kun vkl kyytiin tulee just näitä mainitsemiasi herkkuja ja ihan tuhannen kännissä...
pidä siinä nyt sitten ittes rauhallisena...

Vierailija
69/73 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sais mulle ainaki tollaset keski-ikäsetki tulla ehottelee, saattasinpa lähtee mukaanki jos siinä ei oo kaverit lähettyvillä.
16v tyttö

Vierailija
70/73 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on naisilla ongelmana. Nyt tietenkään alaikäiseltä vaikuttavia katsele, mutta kyllä ne parikymppiset kollit himottaa ihan hitosti... Jos joskus vielä saisikin kokea sen nuoren kollin kiiman, huh... Siinä kyllä mammaa vietäisiin:)

N31

Vierailija
71/73 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ KERRANKIN JOKU JÄRKEVÄÄ PUHUVAA NAINEN!!! EIKÄ MIKÄÄN VALITTAJA SIITÄ' KUN MIES HALUISI HÄNTÄ ,ETTÄ MITÄ TEEN KUN HÄN KYSY ILLALLA VOINKO KOSKEA SUN NÄNNIIN!!!

Vierailija
72/73 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 mies ja mulle 20 kiimapeppu tuli suoraan töistä sanoo että haluu sex with me...mikäs siinä ja on kuuma pakkaus ja hyvin toiminut meillä.

Vierailija
73/73 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vuosia myöhemmin, ongelma on alkanut pahentua myös talvisin!

Kohtalontovereita?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme