Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren lihan himo !!!

Vierailija
01.08.2007 |

Olen kohta nelikymppinen perheenisä. Kaikki on perheessä ja parisuhteessa ok ja jopa hyvin.

Varsinkin näin kesällä minua riivaa aivan mieletön nuoren lihan himo. Kun joka paikassa on nuoria tytsyjä vähissä vaatteissa, niin ajatukset karkaa aina siihen yhteen asiaan. Homma pysyy katsomisen ja ajatuksen tasolla, mutta hallitsee ajatuksia liikaa.

Rannoilla, toreilla, kaupungeilla - joka paikassa nuorta lihaa tiukassa paketissa...

Miten te muut kestätte tämän ?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkomies ja mielelläni katselen rasvaisine aatoksineni nuoria typyköitä vähine ja vartalonmukaisine pukimineen. Eikö omatunto kolkuta pätkääkään, miksi pitäisi ?

Omapa on häpeänsä, jos eivät siitä tykkää mutta tulevat silti vähissä seksikkäissä asusteissaan pyöriskelemään julkisille paikoille. Häirintä sanoilla tai teoilla olisi sitten toinen juttu. Aivan outoa fasismia tuomita tai yritykset kieltää toisen ihmisen katseet ja ajatukset julkisilla paikoilla....osoittaa oikeastaan kyseisten asenteen muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
22/73 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli nelikymppisiä on äärettömän vähän. Koetin miettiä ketä tuntisin ja mieleen tuli yksi! Äääh, mutta sekin taitaa olla -69 syntynyt eli siinä ja siinä onko nelikymppinen. Kaikilla muilla on se kaljamaha enemmän tai vähemmän sääntö. Jokunen kuiva tupakoitsija kieltämättä on, muttei niitten harmaa nahka niin kovin kiihottava ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos vanhempi mies on kiinnostunut nuorista naisista, niin oletetaan automaattisesti että mies yrittää iskeä näitä rasvaisilla, kaksimielisillä jutuilla, eikä miehellä ole mitään käsitystä mikä nuoria naisia kiinnostaa...

_iskeä_. Vaan ne yrittää saada seksikkäistä nuorista työtöistä edes sen irti. Että saavat sanoa jotain härskiä ja sitten kokea jotain säälittävää kiihottumista. Yksi 50+ setä aina muisti palaverissa ihastella jotain sitruunamuffinsseja, että nämähän on ihan kuin neidon nännit. Joka jumalan kerta =).

Vierailija
24/73 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ettei olisi nyt niin tuo stereotyyppinen ajattelu on naisille psyykkinen puolustuskeino...?

Ei ne stereotypiat yleensä ihan tyhjästä synny. ..

Vierailija
25/73 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä meikäpoika saisi teinipillua kun vain sormia napauttaisin ja vähän antaisin ymmärtää. Onneksi ei koskaan tarvitse testata teoriaa käytännössä.

Vierailija
26/73 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vähän viitsit katsella ympärillesi niin näet kaupungilla näitä " setiä" kävelemässä nuorten mimmien kanssa. Voit rauhoittaa mieltäsi ajattelemalla että pikkupimut on niin antoisaa juttuseuraa että ne miehet raahaa niitä perässään sen takia. :)

Vierailija
27/73 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ainakaan täällä. Taidat sekoittaa isät ja tyttäret!

Vierailija
28/73 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole kirjoittanut " pilvin pimein" eikä hra 15 kirjoittanut saavansa " teinipillua" sormia napsauttamalla vaan 25-35 vuotiailta. Jos itse olet teinipillu vielä tuossa iässä niin onneksi olkoon.

Vierailija
29/73 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24v nainen,en tiedä miten kaunis mutta hoikka ja timmi olen. En ole ikinä kokeillut vanhempaa miestä,vanhin testaamani oli 26v.

Kyllä joskus kun huomaan vanhemman miehen katselevan minua niin vastaan hymyllä ja joskus jopa hienovaraisella kielen lipaisulla..

Haluaisin joskus kokeilla vanhempaa miestä,ennen kuin itse olen vanha. Tällä hetkellä olen suhteessä nuoremman miehen kanssa,ehkäpä kokeilen kolmen kimppaa! Jos jostain löytyisi oikeasti hyvännäköinen 40+ mies.

Vierailija
30/73 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari tässä mielessä epäsuhtaista parisuhdetta ja voihan sitä jossitella olisko ne alle kolmekymppiset setiensä kanssa jos kuviosta puuttuisi varakkuus.

Vierailija
31/73 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias nainen ja nuorena n. 25 vuotiaana kokeilin vanhempaa miestä ja yleensä aina poikaystäväni olivat hieman vanhempia. Nyt 34-vuotiaana en voisi ajattellakkaan edes ikäistäni ja vanhemmat miehet on kauhistus. Katselen vain 20-vuotiaita ja siitä noin 30 asti. Jotenkin nuoremmat miehet on hot. Toki katson miehiä vain seksi mielessä en elämänkumppaniksi. Miehenikin on huomattavasti nuorempi kuin minä.

Vierailija
32/73 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmivitoset on järjestään löysiä plösöjä, joiden kroppa ei todellakaan sytytä. Ja toisaalta, haluan että miehellä seisoo ilman nappeja.

Vierailija
33/73 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yli kolmivitoset on järjestään löysiä plösöjä, joiden kroppa ei todellakaan sytytä. Ja toisaalta, haluan että miehellä seisoo ilman nappeja.

Et ole tainnut tavata niitä eronneita miehiä jotka käyvät kuntosalilla..paras kohtaamani muna, isoin.. potenssi, paras vartalo,kestävyys ja taidot sängyssä on eräällä 42 vuotiaalla. Olinpa yhden yön sellasen nuoren kollin kanssakin (31v), voi vitsi mikä surkimus sängyssä.

Vierailija
34/73 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun olin 35 painoa oli 68-69kg (pituus 179), kroppa siinä kunnossa, että nuoremmat kadehtivat ja naapurin tädeille ei viittnyt edes vatsaa näyttää, etteivät olis liukastuneet tuoleiltaan. Potenssia riitti kymmenen vuotta nuoremman rakastajan kanssa liki koko viikonlopun sessioihin ihan kivasti.

Vierailija
35/73 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on ihan normaalia katella ja haluta nuoria, tiukkoja, sexyjä jne. vastakkaisen sukupuolen edustajia. jos jollain on itsetunto niin nollassa, ettei moisia juttuja kestä, parempi pysyä piilossa. :)

parikymppiset " kesäkollit" on aivan mieletöntä silmäniloa tämmöselle reilut kolmekymppiselle naikkoselle - niitä saa joskus jopa " maistellakin" ;). useimmiten kyllä ne parhaat seksikokemukset on nelikymppisten miesten kanssa... niissä on jotain ah, niin uskomatonta magneettia ettäh! ja tämä siis vain mun mielipide.

vartalo- ja ulkonäköseikat tai keskustelunaiheet ei paljon iästä ole kiinni. ei todellakaan.

n30+

Vierailija
36/73 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ äijä ei oo kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla (ainakaan meidän 30something ikäisten naisten keskuudessa. Sorry. Näin se vaan on :)

Vierailija
37/73 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokitella ihmisiä nimimerkin mukaan. Ja 34 on TOSI huono provo.

Vierailija
38/73 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ero meissä miehissä ja naisissa selvästi on että meitin vanhempien miesten mielestä se ei ole ollenkaan meiltä pois vaikka tuhatpäinen tanttalauma huutaisi kurkku suorana että miten ihania ne nuoret miehet on. Ei tosiaan, mehän ollaan itsekin niitä vielä, meillä on vain ikää numeroina enemmän sen lisäksi. Antaa palaa vaan.

Toista se on naisilla. Kurkkuun käydään suunnilleen kiinni kun me miehet erehdytään ylistämään sitä nuoren naiden tiukkuutta ja kiihottavuutta.

Vierailija
39/73 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

40+ äijä ei oo kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla (ainakaan meidän 30something ikäisten naisten keskuudessa. Sorry. Näin se vaan on :)

30+

Vierailija
40/73 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan rehellistä myötähäpeää.

Vierailija:

Toista se on naisilla. Kurkkuun käydään suunnilleen kiinni kun me miehet erehdytään ylistämään sitä nuoren naiden tiukkuutta ja kiihottavuutta.

Vaikka kuinka ymmärtäisi että tämä koko juttu liittyy lajin selviytymiseen ja miesten suurempaan visuaalisuuteen seksiasioissa, silti on jotenkin noloa lukea vaikkapa tämän palstan vesakeskisten tarinointia. Miettikää nyt äijät vaikka joku tosi, tosi rupsahtanut ja elähtänyt 50+ vee nainen ihan tohinassa hekumoimassa ohi kävelevien teinipoikien kiinteitä peboja. Eikö ole jotenkin vähän säälittävä idea? Ihan sama se on teillä sedillä teinilihojenne kanssa! Vaikka sitten jotain sikspäkkiä muistuttavaakin löytyisi vatsasta.

Naiset ei yksinkertaisesti harrasta joukolla teinilihasta haaveilua. Siksi naisten kurkkuun ei käydä. Naiset ei tee itsestään pellejä tässä asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi