Nuoren lihan himo !!!
Olen kohta nelikymppinen perheenisä. Kaikki on perheessä ja parisuhteessa ok ja jopa hyvin.
Varsinkin näin kesällä minua riivaa aivan mieletön nuoren lihan himo. Kun joka paikassa on nuoria tytsyjä vähissä vaatteissa, niin ajatukset karkaa aina siihen yhteen asiaan. Homma pysyy katsomisen ja ajatuksen tasolla, mutta hallitsee ajatuksia liikaa.
Rannoilla, toreilla, kaupungeilla - joka paikassa nuorta lihaa tiukassa paketissa...
Miten te muut kestätte tämän ?
Kommentit (73)
Olen +30 nainen, ja nuoret miehet (~alle 25) ei sytytä yhtään, heissä on vielä niin paljon lapsenomaisia piirteitä. Musta se on sairasta, jos aikuinen meis kuolaa teinien perään. Tykkään katsalle omanikäisiä miehiä, myöskään vanhemmat miehet eivät kiinnosta.
Osaatko yhtään arvata? Aivan oikein!! Olet nainen!
Vierailija:
Musta se on sairasta, jos aikuinen meis kuolaa teinien perään.
Tänä kesänä olen jo saanut 19 ja 21v tytöiltä vaikka olen ite 34. Ja joka kerta sanon olevani 26, hyvin menee läpi.
Kaiken ikäisissä on plösöjä ja rumia. Kyllä 10 vuotta nuorempaa saa helposti kun pukeutuu ja käyttäytyy oikein. " Setä-look" ei tule iän vaan asenteen mukana.
Ymmärrän että nuoret tytöt ovat äideille uhka, mutta turha selittää etteivät vanhemmat miehet heille kelpaisi.
kaiken lisäksi luuli mua paljon nuoremmaksi, noin 20-vuotiaaksi.
no, siinä jutellessa kävi ilmi, että mies oli vain 34-vuotias. minusta hän näytti yli neljäkymppiseltä reilusti. kaljamahaa oli kertynyt ja silmien alla kamalat mustat pussit.
tää mies olisi minut halunnut mukaansa kun olen kuulema niin nuori ja kaunis... minusta se mies oli lähinnä säälittävä ja sellaisia liikkuu pilvin pimein kapakoissa. oikeesti, eikö mies tajua, että jos peilistä katsoo joku kaljamahainen riippasilmä, niin ei siinä ole mitään mahkuja nuorempaan ainakaan? tietty katsoa saa, mutta kun juttelemaan tullaan nuorille tyttösille, vaikka itse ollaan kuin piip..niin jotain rajaa.
että saisi pillua. Onhan tuo ehkä säälittävää. Ei kuitenkaan yhtään sen säälittävämpää kuin se kun elähtänyt tantta tekee ihan tuota samaa tuhansissa kapakoissa tänäkin iltana hyvännäköisille miehille. Säälittävimmät roikkuu takinliepeissä vielä taksijonossakin. Ja mikä hirveintä, niilläkin on kaljamaha vaikka ovat naisia!
M
Välillä tietty se minua syvältä kirpaisee, mutta se on mun oma ongelma.
Minusta on vaan hyvä, että mies saa katsella paljon naiskauneutta kaupungilla liikkuessaan, kun oma eukko kotona on tämmönen roikkuva ja rupsahtanu :(
Voi kun vaan saisin jostain sen tsempin päälle, että vielä joskus minäkin viitsisin kulkea muissa kuin " teltoissa" .
N 28v, 158cm ja 82kg
Itse olen 40-vuotias mutta hyvien geenien ja elämäntapojen vuoksi näytän alle kolmekymppiseltä. Lähes kaikki naiset hämmästyvät kun kerron oikean ikäni ja useasti se pitää todistaa näyttämällä ajokortti. Ja nuorta lihaa riitää...
Kyseessähän on vain seksi, siis hauskanpito. Miksei siihen saisi valita sellaista partneria jolla on kiinteä kroppa ja joka miellyttää silmää ? Siksikö että se loukkaa ei enää niin nuoria naisia ?
" 40+ äijä ei oo kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla (ainakaan meidän 30something ikäisten naisten keskuudessa. Sorry. Näin se vaan on :)"
Sanoisin että vapaa/eronnut, ulkonäöstään huoltava pitävä ja varakas mies on aika hiton kovaa valuuttaa.
Olen huomannut yllättävän monet ns. uranaiset jäävät kotiin ylläpidetyiksi rouviksi kun tapaavat tuollaisen miehen. Olisiko sitten niin rahalla on naisiin tuollainen vaikus ?
Nuoressa ihmisessä on sellaista elämänsykettä ja jotakin vielä rikkoutumatonta sen ulkokuoren lisäksi, mikä voi myös vetää puoleensa.
30 - 40 v. alkavat olla jo elämän monella tavalla kolhimia, vaikka timmi kunto olisikin, hehku vain on poissa. Ehkä jotain muuta on tilalla - tai sitten ei.
Toisaalta kuolemanpelko voisi osaltaan selittää, miksi nuori liha vetää puoleensa. Uuden hekuman myötä oma kuolema siirtyy kauemmas, ainakin ajatuksissa.
ja juuri Espoon poliisi pidätti yhden ap:n kaltaisen. :D Onnea vaan teille.
sanavalinnat. Ajatelkaa nyt vähän mitä puhutte. Ei tytöt/naiset ole mitään LIHAA. Että voi olla oksettava ja lapsellinen tyyli puhua ihmisistä!
Miettikää niitä omia kultamussukkatyttöjänne siellä kotona. Haluaisittko, että jonain päivänä joku setäihminen väijyy tyttöänne ja ajattelee sitä lihakimpaleena. Yök teitä!
Paljasta mutta älä paljastu -juttu, 25-vuotias sinkkunainen kertoo anonyymina itsestään ja seksielämästään.
Kysymys: Koska viimeksi annoit pakit?
Vastaus: Varmaan joka baarireissulla tulee jotain ällöjä vanhoja ukkoja, jos niitä nyt pakeiks voi sanoa.
Siinä teille " seksipommit" ... Eihän teidän torjumista lasketa edes pakeiksi :).
Kroppakin on paremmassa kuosissa kuin 25-vuotiaana.
M30
Vierailija:
Vastaus: Varmaan joka baarireissulla tulee jotain ällöjä vanhoja ukkoja, jos niitä nyt pakeiks voi sanoa.
Siinä teille " seksipommit" ... Eihän teidän torjumista lasketa edes pakeiksi :).
Itse olen 32v nainen, tosin näytän ikäistäni nuoremmalta. Mua ei kiinnosta parikymppiset pojat, heissä niin paljon vielä lapsenomaisia piirteitä, että tulee liian äidillinen olo :D Pidän ikäisistäni miehistä, tosin heissäkin löytyy jo rupsahtaneita, mutta siis 30-v joka huolehtii itsestään, on kuuminta hottia! Että kyllä vähän ihmettelen 30-v. miehiä, jotka katselevat pikkutyttöjä! No makunsa kullakin, mutta itse en voisi kajota (liian) nuoreen, hauraaseen ihmiseen!!
Itse olen n23v eikä yli 26-vuotias mies kiinnosta pätkääkään. Ei ikuista nuoruutta sieltä saliltakaan saa, kyllä se naama kurttaantuu ja tietty etämäisyys astuu kuvioihin, vaikka kuinka yritettäisiin olla nuorekkaita. Säälittää ne pukuäijät, jotka paniikissa yrittävät iskeä kaikkia ja kaikkea, samoin " trendikkäät" setämiehet farkuissa, tiukassa t-paidassa ja tennareissaan.
ja työpaikka täynnä parikymppisiä komistuksia...aaargh...
Vierailija:
itsehillintä koetuksella, kun katselee noita nuoria, komeita ja kuosissa olevia kolleja kaupungilla.
Mutta on sentää silmäniloa kesää lämmittämään!
Ei minulla, eikä ystävilläni vaan ole koskaan ollut sellaista vaihetta, että setäihmiset olisi seksuaalisesti kiinnostanut. Jos laittaa 40-50-v miehen ja 20+ miehen vierekkäin seisomaan, kummankohan valitsee... hmmm...
Mun tuli kyllä nuorempana kiusattua vanhoja patuja ihan olan takaa, niiden edessä kun ei tartte kun vähän kumartua ja näyttää rinnuksia, niin johan meni äijiltä pasmat sekaisin. Mutta että oisin oikeasti halunnut niitä, no way!
Vierailija:
Muutenkin välillä häiritsee tämä " luuletteko että ne vanhoista miehistä välittää" -paasaaminen. Vaikka ymmärränkin vanhempien naisten " huolen" asian suhteen ;) Oikeastihan naiset alkavat kiinnostua vanhemmista miehistä monetkin ihan tosissaan jo vähän yli 2kymppisenä. Siihen asti kun tyttönen vielä kehittyy naiseksi niin on ymmärrettävää että hän vertaa niitä lähinnä omaan isäänsä. Sitten kun tämä " hyi, ällöttävä vanha mies" -kehitysvaihe menee ohi niin ne alkavat ymmärtää että 40-50 vuotiaana mies vasta on MIES. Siinä on kaikki ne kyvyt ja taidot mitä nuoressakin miehessä ja sen lisäksi kymmenien vuosien kokemus siitä miten naista pitää käsitellä. Ainakin itse saisin useampaakin kaksvitosta-kolmevitosta suunnilleen sormia napsauttamalla kun vaan antaisin ymmärtää että kiinnostaa. Kyllä ne ihan selvästi vaistoavat olemuksesta että tuo tietää miten hommat pitää hoitaa. Valitettavasti meidän ikäluokassa on jo paljon miehiä jotka eivät ole pitäneet itsestään huolta ja ovat saaneet itsensä aika huonoon kuntoon kaikin tavoin.
M40+
perään katselee kaikki miehet. Ovat saman ikäisiä kuin tytön isä. Ajatteleppa, että lapsesi (jos on tyttö) kasvaa ja ällöttävät " vanhat" miehet kuolaavat hänen peräänsä!
Enkä mä kyllä ainakaan 20+ ikäisenä edes jaksanut alkaa keskustelemaan kenenkään yli 25-vuotiaan kanssa, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
Vierailija:
Jos vanhempi mies on kiinnostunut nuorista naisista, niin oletetaan automaattisesti että mies yrittää iskeä näitä rasvaisilla, kaksimielisillä jutuilla, eikä miehellä ole mitään käsitystä mikä nuoria naisia kiinnostaa...
Lisäksi yleensä oletataan automaattisesti että vanhemmalla miehellä on vastenmielinen kaljamaha ja ulkonäkö on muutenkin vastenmielinen.Mutta kun meitä " vanhempia" miehiä on myös sellaisia joilla on vatsalihakset näkyvissä ja hyvinkin tiedossa millaisia juttuja minkäkin ikäiselle naiselle kannattaa kertoa.
Baarissa 18-25 vuotiaat neidot käy kimppuun ja jos ei käy niin netistä löytyy teinipilluja silmänruuaksi yllinkyllin.
M30
Vierailija: