Haluatko kysyä jotain ensi keväänä valmistuvalta lähihoitajalta?
Kommentit (22)
Se on kuluttavaa työskennellä sellaisten ihmisten kanssa, jotka vyöryttävät oman pahan olonsa hoitajan niskaan.
Kysyn tätä siksi, että ystävälläni on vielä vuosi oppisopimusta jäljellä, ja se on nyt jo kypsä, ja miettii että tätäkö se nyt on.
Hävettääkö sua olla tollanen idiootti?Toivotaan että lapses ei ole hoidossa missään etkä vaan käytä tai jodu hoitoon mihinkään ja vanhana kun makaat laitoksessa, ja pitäs paskaset vaipat vaihtaa, niin se lähihoitaja vaan kysyy sulta; et hävettääkö? ei ap
Oletko ollut tyytyväinen valintaasi?
Itse en ole päivääkään tehnyt töitä sielä puolella,mihin suuntautunut-vaan toisella,ja viihdyn työssäni
Oon nimittäin kyllästynyt vastavalmistuneisiin, jotka tietävät KAIKEN.
Vierailija:
osaatko neuvoa oikein?
aika jännä juttu jos sulle 12 käy AINA niin, että ihmiset ei osaa ottaa vastaan neuvoja... Miten yhdelle ja samalle voi käydä niin? KAIKISSA niissä muissa on vika? Kröhöm...
ihan kakara selvästi. Niillä joillain surkeimmilla lomalaisilla ei ole muuta tekemistä kuin aukoa netissä päätään. Säälittävää oikeastaan. :-(
Mutta olen huomannut myös sen, että jo pitkään työskennelleet hoitajatkaan eivät tiedä kaikkea. Se on mahdotonta, koska markkinoille tulee kokoajan esim. uusia haavanhoito tuotteita, joihin vanhemmat hoitajatkaan eivät ole vielä tutustuneet. Sellaisissa tilanteissa opitaan ja opetellaan yhdessä, uudet ja vanhat hoitajat :)
Jokainen hoitaja voi oppia toiselta jotakin uusi vanhalta ja vanha uudelta.
-ap
Vierailija:
Mutta olen huomannut myös sen, että jo pitkään työskennelleet hoitajatkaan eivät tiedä kaikkea. Se on mahdotonta, koska markkinoille tulee kokoajan esim. uusia haavanhoito tuotteita, joihin vanhemmat hoitajatkaan eivät ole vielä tutustuneet. Sellaisissa tilanteissa opitaan ja opetellaan yhdessä, uudet ja vanhat hoitajat :)Jokainen hoitaja voi oppia toiselta jotakin uusi vanhalta ja vanha uudelta.
-ap
on kunnioitettava valinta, toivottavasti saat työskennellä tulevaisuudessa mukavissa työyhteisöissä, niin siten jaksaa paremmin kaikenlaiset asiakkaat. Itse olen 19 v alalla ollut ja pidän siitä edelleenkin, en ole lähihoitaja vaan sen vanhemman koulutuksen saanut hoitaja. Taukoa uupumukseen olen saanut hoitovapaan aikana ja nyt sitten lyhyemmällä työviikolla, niin jaksaa lasten kanssa kotona ja jää energiaa sitten työ elämän haasteisiin. Ikinä en ole ammattiani hävennyt, päinvastoin.
Vai oletko vaan nimettömänä kitisevä lusmu?
-ap