Mistä johtuu, että kaikki thaimaalaisen vaimon ottaneet miehet ovat läskejä, ei minkään näköisiä, nyhveröitä
ja sellaisia, joilla ei naissuosio ole mikään suuri koskaan ollutkaan.
Kommentit (30)
Ainakin yksi todistettava poikkeus on. Eräs laiha ja hyvännäköinen kaveri meni juuri naimisiin thaimaalaisen kanssa.
että suomalaiset naiset on niin pinnallisia, etteivät viitsi katsoa pintaa syvemmälle ja tutustua häneen?
Ei mun mielestä. Annettakoon heille onnensa, vaikka sitten thaimaalaisen kanssa jos niin haluavat.
Vierailija:
sanoa että kaikki thaimaalaiset naiset on huoria!! Mutta suurin osa tässä ketjussa ei sanonutkaan sitä, vaan piti kyseenalaisena, että suomalaiset peräkamarin pojat käy köyhemmässä maassa a) seksituristeina b) etsimässä itselleen vaimoa rahoillaan...
Meidän tytön hoitokaverin isä. Mukava, kivannäköinen ja ilmeisen fiksu mies, jolla on thaimaalainen vaimo ja kaksi kaunista tyttöä hänen kanssaan.
Vierailija:
Ainakin yksi todistettava poikkeus on. Eräs laiha ja hyvännäköinen kaveri meni juuri naimisiin thaimaalaisen kanssa.
No Ruotsissa näkee ainakin paljon näitä 50-70v miehiä (usein lihavia, eivät huolehdi ulkonäöstä yms) miehiä jolla nuori thai-vaimo.
Minun kanssa oli kaks tällaista paria yhtä aikaa synnytyssairaalassa.
Kyllä itsellä ekaks tuli mieleen että on miehet käyneet " ostamassa" vaimot itselleen. Molemmilla miehillä oli ensimmäiset lapset ja ainakin aivan innossaan olivat lapsistaan.
Mutta vähän siltä se näytti että isoisä pitää lastenlasta sylissä.:)
Enkä millaan pahalla, kuitenkin kivoilta ihmisiltä vaikuttivat ja juteltiinki heidän kanssa.
että voivat haista pahalta, käyttäytyä huonosti ja olla pukeutumatta edes perusiististi.. ja sitten koska sattuivat syntymään länsimaiseen teollisuusmaahan ja siksi heilllä on peruselintaso korkeampi kuin länsimaiden ulkopuolella, voivat mennä brassailemaan sinne ulkomaille?
Mikä ihmeen perusoikeus se valkoisen miehen oikeus vaimoon on?
ja menetti puolet ensimmäisessä erossaan anopista saamastaan omaisuudestaan. Sitten pokkasi itseään puolet nuoremman naisen eräästä Venäjään kuuluneesta maasta. Tätä suhdetta katsoneena olen kyllä kiittänyt luojaani siitä, että minä olen voinut valita puolisoni ihan vapaasti, eikä ole tarvinnut lähteä jonkun " pelastajan" mukaan. Nainen ei ole ollut koskaan töissä, vaan on täysin appiukon armoilla. Ja samanikäisenä täytyy sanoa, että appiukkooni en koskisi pitkällä tikullakaan, niin ällöttävä se on!
Kumpikaan ei ole läski, ja molemmat miehet muutenkin ihan ok! niin ulkonäöltään kuin luonteeltaan. Molemmat ovat aikaisemmin olleet suomalaisen naisen kanssa naimisissa ja niistä liitoista lapsia. Joten en voi yhtyä ap:een väittämään.
Vaimot muuten tosi nättejä ja mukavia, sellaisia herttaisia. Eikä kumpikaan mikään " lapsivaimo" .
jotka hommaa vaimon venäjältä tai tahaimaasta ei ole sosiaalisia taitoja eikä taitoja parisuhteeseen ja moittivat suomalaisia naisia vaativiksi. Vähän samanlaisia kuin heppalehtien kyselypalstan tytöt tyyliin: " onko Fellponin/venakon pito halvempaa ja helpompaa kuin suomenhevosen/suomalaisnaisen?
sanoa että kaikki thaimaalaiset naiset on huoria!! Mutta suurin osa tässä ketjussa ei sanonutkaan sitä, vaan piti kyseenalaisena, että suomalaiset peräkamarin pojat käy köyhemmässä maassa a) seksituristeina b) etsimässä itselleen vaimoa rahoillaan...