Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++++++HUHTIHIPPUSET KE&TO++++++

01.08.2007 |

Laitetaan taas uusi pino, niin on helpompi lukea..

Samanlainen vaaleanpunainen viiva tuli tänäänkin.

Ohjeessa lukee, että olet raskaana, jos testiin tulee kaksi viivaa. Huomaa, että testi viiva voi olla vaaleampi kuin kontrolli viiva. Viivojen vahvuuta ei tule verrata toisiinsa.

Jotenkin noin siinä luki.

No, kai siä sitten uskaltaa sanoa, että PLUSSA TULI.

Kuitenkin viiva tuli suh heti ja on punainen, vaikkakin vaalea.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea mam80! Kyllä se nyt sitten plussa on. Oikein mukavaa vauvelin odotusta sinulle!

En ole kauheasti jaksanut kirjoitella..No itsellä tilanne edelleen sama eli menossa kp43/32 ja negaa näyttää kaikki testit. Viikon päästä mulla on lääkäri eli toiv. siellä sitten viimeistään selviää missä nyt oikein mennään. Oireita ei ole edelleenkään mihinkään suuntaan. Ei auta kuin porskuttaa eteenpäin.

Ida

Vierailija
2/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se sitä tarkoittaa et plussa se on! Ihanaa! Plussia alkaa tänne ropista :). Voih miten vielä yli viikon jaksais odotella enenn ku pääsee jännittään tuleeko tätiä.. Tänä aamuna ovi vähän etova olo ja maha on vähän turvoksissa... vaikka ovulaatiosta ei ole kuin enintään 7 päivää.. en ole ihan sata varma minäpäivän ovis oli.. Joten toden näköisesti kuvittelen tässä kaikenlaisia oireita itselleni..

Mariatar 18/28(-29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla että täällä on joku saanut väriä tikkuunsa. Toivotaan että se merkitsisi sitä mitä sen pitäisi olla.

Helmeeee

Vierailija
4/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi outo fiilis.

Kun ei yhtään tunnu, että olis raskaana. Olin ihan varma, etten ole.

Omituista =o)

Muistan esikoista odottaessani, että tässä vaiheessa oli jo raskausoireit, mut nyt ei mitään. Ainoastaan kurkku kipeä ja flunssa =o)

Plussatuulia muillekin (puhaltaa)

mam80

Vierailija
5/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selaillut teidän kirjoituksia pitkään,mutta vasta nyt uskaltaudun mukaan. Eli itsestäni sen verran että minulla on aiemmin jo kaksi tyttöä -04 ja -05 joten kolmatta kuumeillaan. Yritys on vasta aloitettu ja nyt kp 24 / 28-35 olen tänään ja eilen tehnyt testin eilen haalea + acon early detectionilla ja tänään advancen liuskatestillä. Onko tuo advancen testi luotettava? Sen tiedän että tuohon aconin kasettitestiin voi tulla myös ns. viivanpaikka.

Onnea kaikille jo plussanneille, toivottavasti tulemme perässä odotuspalstalle =)

Vierailija
6/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tilanne se, että negatestejä on tehty nyt kolmena päivänä, joten pitäs kai luovuttaa. Mutta katson nyt pari päivää vielä ennen kuin kokonaan luovutan ja alan odotella menkkoja. Menkkojen pitäs alkaa sunnuntaina, mutta en tiedä kuinka luget myöhästyttävät niitä. Ylihuomenna dpo 12 teen vielä testin ja jos näyttää negaa niin en enää lugea ota.

Mieli on aika maassa, joten en nyt tämän enempää kirjottele.

Plussasäteitä teille muille kovasti!!

Koralli73 kp 25/n.28 dpo10 yk13

Vierailija
7/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea mam80 ja varovaiset onnittelut myöd Bzz - toivottavasti plussa vahvistuu.

Itse olen yhden pojan 04/06 äiti ja täällä taustalla pyörinyt, kun kuume on nostanut kesällä päätään. Ensimmäinen yrityskierto menossa kp17/n.27-28 ja millään en malttaisi odottaa, että pääsen testailemaan. Vielä en ole tunnistanut mitään kummenpia oireita. Oviksen bongasin viikonloppuna ja sen jälkeen ollut vähän menkkamaista jomottelua.

Eka lapsi tärppäsi nopeasti, mutta nyt olen aika realistisesti ajatellut, että voipi mennä kauankin...se jää nähtäväksi. Kovasti toivomme kaveria esikoiselle.

Minulla kuume nousee selvästi, kun on aikaa ajatella näitä asioita, kuten lomalla. Miten teillä muilla? Kohta, kun työt alkaa loman jälkeen, ei ole aikaa pyöriä täällä netissä niin paljon, mutta varmaan sitten iltaisin kun poika nukkuu.

Plussaonnea kaikille,

April76

Vierailija
8/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii, nyt pitäis olla nettiyhteyden kunnossa, kun eilen soitin tonne puhelin yhtiölle ja ne vähä fiksas sitä sitten. Ainaki eilisen illan ja tämän päivän on toiminu moitteettomasti. Toivottavasti ei nyt sitten ala temppuilla, kun pääsen kehumasta. *Koputtaa puuta*.

Tervetuloa joukkoon Bzz ja April76! :) Bzz:lle varovaiset plussa onnittelut. Toivottavasti haamu vahvistuu.

Mam80:lle Onnittelut plussasta, eiköhän se sitä tarkoita, jos tikussa kerran väriä oli. :) Vauvaliimaa mukaan pienelle.

Koralli73 - Älä nyt vielä kokonaan luovuta. Monethan on saanut ensimmäisen haalean plussan tikkuun vasta sen jälkeen, kun menkat on jo olleet myöhässä. Eli vaikka ennen menkkojen alkua testatut testit näyttäis kaikki negaa, niin ihan kaikki toivo ei oo vielä mennyt. Tietysti ne masentaa, mutta ei heitetä vielä kaikkea toivoa menemään, eihän? bd

Mariattarelle pitkää pinnaa matkaan piinaviikolle!! Sitä aina tarvitaan.. :) Toivotaan, että viikon päästä olis sielläkin komea plussa tikussa.

Ida - sullahan kierto jo ihan kummallisen pitkä. Mitäköhän tuo sitten meinaa, jos ei kerran plussaakaan suostu näyttämään. Hyvä, että sulla on tuo lääkäriaika tulossa, tuo tilanne on varmasti stressaava. Voimahaleja sinne...

).( Minä täällä porskuttelen eteenpäin edelleenkin sen kummemmin kuumeilua ajattelematta. Ajattelin, että testaan ensimmäisen kerran vasta, jos menkat on myöhässä, jos vaan maltan odottaa siihen asti. Lähin käsiin saatava testi on varmaan apteekin hyllyllä, joten se ei sen kummemmin polttele. Ei ainakaan vielä oo tarvinu lähtä ostoksille.:) Oireita mulla ei vielä ole suuntaan eikä toiseen, saa nähä miten käy..

Huh, huh mikä keli siellä taas on. Just alko sataa niin, että sisällekin kohina kuuluu.. :P

Khaos, kp 24/25-30 dpo 11

Vierailija
9/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä luultavasti ovis onnellisesti ohi :) Tai siis maanantainahan sain komeat viivat ovistestiin päivällä, eli siitä nyt semmoset 48 tuntia aikaa. Eilen oli toinen viiva jo haaleampi ja äsken melkein puhdas nega. Olettaisin et eilen oli ovis, mitä muut ootte mieltä??? Tai sitten se on just ollut tai just nyt :) Mut vasta illalla päästäis hommiin, joten toivottavasti nuo edellispäivien puuhat riittäisivät saamaan meille huhtivauvan!

MAM80, onnea paljon plussasta, sillä onhan tuo jo plussa :) Toivottavasti kaikki me muut tulemme sinun perässäsi pian odotuspuolelle!

IDA, sullahan on raastavan pitkä kierto meneillään :( Onko koskaan käynyt noin ennen? Jaksuja ja hyvä, että lääkäriaika on varattuna.

BZZ, varovaiset onnittelut sinullekin! Toivotaan, että viivat vahvistuu!

KHAOS, sulla on jännää, huiiiiii :) Plussapölyjä paljon sinnekin päin!!!

Nelliina kp15/23-28 yk8 (tässä kierrossa ovis siis ehkä eilen, joten menkkojen kuuluisi alkaa joskus kp27-28)

Vierailija
10/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi: Onnea MAM80 !!! Toivottavasti pieni pysyy mukana matkassa!

Caarinalle: ihana että tsemppaat, vaikka tiedän, että nyt vatsaa särkee ja koskaan se ei ole särkenyt kun olen ollut raskaana. Ja nyt vielä varmistin ja kävin vessassa.... ja täti on täällä, taas :((

ELI: heipä hei huhtikuiset ja paljon plussatuulia kaikille piinailijoille!!

Minä siirryn toukokuisiin.

- fatmama kp 1/26, yk3-

Vierailija
11/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli sitten pakko testata aamulla (eilen illalla päätin). En saanut oikein yöllä nukuttua, kun mahaa vihlo ja oli kaikenkaisia " raskausoireita" ...ja jännitti aamuinen testaus...no joo...niinkö sitä mieli tekee kepposet kropalle. Negahan sieltä tuli (elän toivossa, että ei vielä näytä plussaa). Mulla on digitaalinen testi, joten ei tarvi haamuja katsella. Tulisin hulluksi jos tulisi haamua enkä tietäisi ollakko vai ei...

Eilen mulla oli menkkamaisia oireita ja nyt on kp 22/24-27 ja dpo n.7. En tiedä enteileekö jo menkkoja, jotka pitäisi viikonlopulla alkaa...Missäs vaiheessa niitä kiinnittymiskipuja on????Ovat tainneet jo olla, jos on ollakseen.

Tervetuloa Bzz ja April76! Hyvältä näyttää Bzz!

Mam80: toivottavasti raskaana olet!!!sinuna hakisin ehkä digitaalisen testin, jos ei meinaa itsekään asiaa uskoa;)

Koralli73: älä vielä luovuta, toivotaan parasta vielä!

Mariatar: Pitkää pinaa viikolle;)

Idalle myös pitkä pinnaa. Eiköhän syy pian selviä.

Vierailija
12/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt täytyy sanoa, ettei tuntunut NIIN pahalta kuin ekalla kierrolla, kun ovista en tuntenut. Joten uskoin jo silloin, että tämä kierto jää väliin.

Olen leiponut lohdutuspullaa, joten eiköhän tämä tästä...

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille :))

-fatmama-

Vierailija
13/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisesti kirjoittelen tänne, vaikka nyt yritäkin olla turhaa stressaamatta mistään :) Jonkun aikaa olen lueskellut tätä ja vauvakuume on kova täälläkin. Pikkukakkosen yritys on meillä käynnissä ja muutama kierto on jo mennyt. Nyt on viikon verran kun pääsee taas jännittämään kunnolla.. Ihana lukea kun muutkin jännittävät ja samoja ajatuksia päässä pyörii.. :) Plussa onnea kaikille! ja onnea niille joilla plussia on tullut!!!

Annu

Vierailija
14/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testasin clearbluella (ei digitaalisella). En oo käyttäny tuota merkkiä ikinä ennen ja en tiedä onko siinä viivan paikka. Siihenhän tulee sininen plus-merkki jos on raskaana ja miinus-merkki jos ei ole. Miinus viiva oli ihan selkeä, mutta sen pystyviivan pystyi jotenkin hahmottamaan taustalta myös todella haaleana. Liekö ollut kuitenkin vaan se viivan paikka. Täytyy pitää muutaman päivän tauko testailussa ja koittaa seuraavaksi kaapissa odottavalla acon10-testillä.

Kohdun seutuvilla nippailee melko paljon, tissit on kipeet ja paha olokin vaivaa välillä. Niihin oireisiin ei ole kuitenkaan mitään luottamista, koska viime aikoina ne on olleet vaan merkki lähestyvistä menkoista...

Essi78 kp26/?

Vierailija
15/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille! :)

Essi78: Viime kierrossa testasin sillä samalla Clearbluen testillä, ja minulla ei tullut siihen kyllä minkäänlaista viivan paikkaa! Että todella hyvältä kyllä kuulostaa :)

Koralli73: Älä vielä luovuta, kyllähän se plussa vielä aivan hyvin voi tulla näkyviin!

Mom80: Oikein paljon onnea plussasta!!!

Nyt olen kyllä ihmeissäni. Lämmöt siis laski 36,7-36,8 asteesta kahdeksi edelliseksi päiväksi 36,2-36,4 asteeseen. Tänä aamuna lämpö oli vielä herätessä 36,3 astetta, mutta nyt 36,9! Voiko muka nousta noin nopeasti?

Eilen oli sellainen olo kuin olisi tehnyt vatsalihaksia oikein urakalla, niin " hellänä" oli alavatsa. Tänään tunsin kerran sellaisen nipistyksen aamulla töissä ja sen jälkeen onkin ollut enemmän sellaista paineen tunnetta. Ajatukset on korkealla, josko jotakin olisi masussa tapahtunut.

Rizza kp 17/47 vai onko nyt sitten kierto paljonkin lyhyempi...

Vierailija
16/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fiilis on aika turhautunut kun ovista ei kuulu ja kp:t on jo 19. Noh toivotaan että terolutit tehoaa ja saisin oviksen sitten ens kierrossa ^^

Lastwish kp19 yk6

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
17/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muillekin plussanneille.

Itse olen 33v kolmatta lasta haaveileva. Yritetty on epäsäännöllisesti tässä nyt pari kuukautta suunnilleen. Ja touhuillaan silloin kun mieli tekee eli ei vielä ole paniikkia ollut tämän haaveilun kanssa. Vauvakuume on vaivannut kuitenkin jo vuosia joten toivoohan sitä että nopeasti tapahtuisi jotain. Kierto on yleensä 28 päivän tienoolla joskus harvoin muutaman päivän pidempikin. Nyt menossa kp 29 ja oireita ei ole mihinkään suuntaa. Aiemmin olen kuitenkin ollut menkkojen alkamisen aikaan jo jotenkin varma asiasta, nyt ei tietoa. No jos eivät ala testaan pe tai la sillä la olis syntymäpäivät tiedossa ja niissä myös juomapuolta tarjolla. Mutta odotellaan.

Vierailija
18/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih fatmama... Potkase sitä tätiä, niin ei tule ens kuussa. :/ Vielä se sinunkin vuoro tulee.

Monella oli siellä piiitkäää piinaa, tsemppiä teille!

Koralli73: Meillä näyttäis olevan samat kiertopäivät. Toivottavasti se sulle vielä plussaa näyttäis...

).( Keksittyjä " raskausoireita" , osa 1003 ;) : Nyt keksin siis tosi hyvän raskausoireen...: Mulla ei ole nippaillut/särkenyt mahaa vielä ollenkaan, vaikka menkkojen pian pitäis alkaa. Hupaisaa kun viime kuussa oli vähän väliä kipuja oviksesta menkkoihin js silloin olin varma että se tarkottaa raskautta. Vitsit kun osais lopettaa tän oireitten kyttäämisen. Huomenna/ylihuomenna pitäis alkaa jotain menkkaoiretta kyllä ilmaantua. Vaikka eipä mulla mitenkään tavatonta olis että kierto vähän venähtäis, viime aikoina on kyllä ollut suht säännöllinen... Mä hypin kohta varmaan seinille. :)

Caarina kp 25/28< yk2

Vierailija
19/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ku sataa koko ajan!! mistä sitä riittääkin... noin niinkuin jatkuvasti... Noh - nyt just näyttäytyy ilta aurinko - mahtavaa!

Käyn koneella lukemas tapahtumia ehkä kerran päivässä tai joka toinen pvä - niin paljon luettavaa, että ei oikein muista kaikkee lukemaansa... Isossa nipussa siis plussanneille onnea älyttömästi ja piinaajille pinnaa... kuulun noihin jälkimmäisiin ;)

Niinkuin Caarina2 sanoi, että ekassa kierrossa kropasta löytyi varmasti ihan jokainen raskausoire joka on olemassa... eikä plussaa kuitenkaan!

Mulla toinen kierto menossa - eikä sitten niin mitään tuntoja (verrattuna ainakaan edelliseen kiertoon... ) joten tiedä tässä mitään vielä...

Jännäilyt on nyt alkuviikosta, sitten sen näkee.

Kovasti tietty toivoo ja kovasti on peitto pöllynny ;)

Esikoinen nappas kii ekojen menkkojen jälkeen, joten odotus on salaa nyt aika kova...

Yritetään kimpassa jaksaa piinailla ;)

Voikaa hyvin kaikki ja Aurinkoa!

KirVi72, kp24/29...30... jos osaan enään laskea... ;)

Vierailija
20/41 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti tsemppauksesta! Pitää vielä toivoa parasta. Kaipa testaan siis taas huomenna ja vielä ylihuomennakin, mutta sitten varmaan kyllä luovutan.

Mittasin äsken lämmön kun oli niin outo olo, 37,35. Suun kautta siis, mutta ihmeellisen korkea minulle. Meinaakohan muhun joku flunssa iskeä, ei ole kyllä mitään muita flunssan oireita. Tai olen palellu kyllä koko illan. Hitsi, olen huomenna luvannut hoitaa pari tuntia tuttavan pikkulasta (1,5v) ja hän ei kyllä halua minua lapsenvahdiksi, jos olen hitusenkaan flunssassa. Pitää katsoa mikä olo on aamulla. Voisikohan tämä johtua noista lugeista? Nostaisiko ne lämmön näin ylös?

Aamulla tietty herään sit kurkku karheana ja pitää perua hoitokeikka, voi himpulan himpula, sanon minä.

Ei ole vielä tiputtelusta merkkejä, kunpa sitä ei nyt tässä kuussa tulisikaan. Silloin ainakin tietäisin, että luget auttavat siihen pulmaan. No, voihan se vielä huomenna alkaa. :I

Bzz:n viesti jostain syystä mennyt minulta ohi. Tervetuloa ja onnea haamuplussasta! :)

Fatmamalle pahoittelut tädistä! :( Parempaa tärppionnea seuraavaan kiertoon.

Neppis: testasit tosi aikaisin, jos nyt vasta dpo7. Ei varmasti digitaalinen testi näytä vielä mitään, eiväthän ne kai ole kovin herkkiä? Yritä malttaa muutama päivä. Plussaonnea!

Essilläkin haamu..hui..jännää :) Plussaonnea!

lastwish: niin kai siinä voi käydä, että terojen takia ei ovista tule. :( Mutta jos ei ole nyt tullakseen niin jospa ensi kierto onkin sitten oikein mallikierto ja hormonit toimii ja plussa pärähtää.

Tää on kyl jännä juttu, ettei mulla oo normaaleja pms-oireita nyt lainkaan. Tai siis selkä on aavistuksen kipeä, mut rinnat ei yhtään. Munasarjoja ei jomota eikä vatta muutenkaan oireile. Luget vissiin auttaa tuohon, ihan kiva, on paljo rennompi olo ku yleensä ennen menkkoja.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja plussasäteitä kovasti!

Ps. Missäs Majita on? Oletko testannut uudestaan?