Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hups, mulle ei pitänyt enää tulla vauvakuumetta!

Vierailija
31.07.2007 |

Itselläni on kaksi lasta ennestään, miehellä ei yhtään. Kun alettiin seurustella, hän oli valmis hyväksymään sen ettei saisi omia lapsia, koska minä en halunnut enempää lapsia. Nyt kuitenkin huomasin, että toistuvasti haikailen sittenkin sitä kolmatta vielä. Mistä moinen mielenmuutos voi oikein tulla? Järjellä ajatellen ei kannattaisi nyt palata vauva-aikaan kun nuo kaksi vanhempaa ovat jo niin ihanan isoja ja omatoimisia. Enkä totta puhuen tiedä mikä miehen kanta on nykyisin enkä ole vielä tohtinut kysyä =)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mä olen edelleen lasteni isän kanssa. Ja kuinkas kävikään... Lapset on ekalla ja kolmannella ja minä raskaana... Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla