Olen rakastellut muutaman sellaisen miehen kanssa jolla on kotona mielikuvitukseton estoinen lahna.
Kommentit (78)
Valitettavasti sulle ei kumpaakaan siis sisäistä eikä ulkoista kauneutta.
Vierailija:
jakelisi pilluani kenelle tahansa. Olen yleensä saavuttamattoman ihana mikä tekee miehiin ihan erilaisen vaikutuksen kuin hutsu joka on valmis panemaan joka paikkakunnalla jonkun varatun äijän kanssa.Pari kertaa olen kuitenkin antanut miehille jotka ovat varttuja ja joiden nainen kotona on " muovinen kiihko-barbie" . Nuo miehet selkeästi kaipasit jotain inhimillisempää ja sydämellisempää ja perään jäivät itkemään kun lähdin. Kauneutta on sisäistä ja ulkoista ja joillekin onnellisille on annettu molempia.
71
Vierailija:
jakelisi pilluani kenelle tahansa. Olen yleensä saavuttamattoman ihana mikä tekee miehiin ihan erilaisen vaikutuksen kuin hutsu joka on valmis panemaan joka paikkakunnalla jonkun varatun äijän kanssa.Pari kertaa olen kuitenkin antanut miehille jotka ovat varttuja ja joiden nainen kotona on " muovinen kiihko-barbie" . Nuo miehet selkeästi kaipasit jotain inhimillisempää ja sydämellisempää ja perään jäivät itkemään kun lähdin. Kauneutta on sisäistä ja ulkoista ja joillekin onnellisille on annettu molempia.
71
Tuon kirjoituksen päätteellä jokainen jolla on älyä päässä voi tehdä sinusta omat päätelmänsä ;))
Kaikkea hyvää sinulle pikkuinen, pus, minun pitää nyt mennä erään ihanan miehen kainaloon, sellaisen jolle en ole vain hetken lunttu vaan sydämenrakastettu. Yritä sinä, ap, päästä sisäisistä patoutumista ja ahdistuksistasi ja katkeruuksistasi eroon niin sinäkin ehkä vielä voit kokea todellisin kauniin rakkauden jossa et joudu pettymään kuten tähän asti. Pusipusi ja sisäistä kasvua toivon jotta saisit elämäsi tasapainoon.
-71-
Vierailija:
Tuon kirjoituksen päätteellä jokainen jolla on älyä päässä voi tehdä sinusta omat päätelmänsä ;))
Kaikkea hyvää sinulle pikkuinen, pus, minun pitää nyt mennä erään ihanan miehen kainaloon, sellaisen jolle en ole vain hetken lunttu vaan sydämenrakastettu. Yritä sinä, ap, päästä sisäisistä patoutumista ja ahdistuksistasi ja katkeruuksistasi eroon niin sinäkin ehkä vielä voit kokea todellisin kauniin rakkauden jossa et joudu pettymään kuten tähän asti. Pusipusi ja sisäistä kasvua toivon jotta saisit elämäsi tasapainoon.-71-
enpä haluaisi housuissasi olla
Terveisin Arska 30 v.
Pahasti ongelmainenhan sinä olet. Toivottavasti et ole se sama joka kertoi täällä joskus huoraamisistaan. Sellaisesta voi tulla vakavat itsetunto-ongelmat joista tämän ketjun aloittaja selvästi kärsii.
Vierailija:
Pahasti ongelmainenhan sinä olet. Toivottavasti et ole se sama joka kertoi täällä joskus huoraamisistaan. Sellaisesta voi tulla vakavat itsetunto-ongelmat joista tämän ketjun aloittaja selvästi kärsii.
Ja yrittää sit muita syytellä jne-säälittävää
ja todellakin katselen kapakkameininkiä viinan/oluen myyntipuolelta.
Alanvaihto on mielessä lähes kymmenen vuotta känniörvellystä alkaa riittämään.
Oikeasti baaritiskillä isketään naisia ja osa heistä on todella helppoja, vakkareita jotka käy hakemassa viihdykettä ja niitä on miehissä sekä naisissa.
Ruokakaupassa samat tyypit tulevat vastaan oman perheensä kanssa ja väistelevät katsetta.
suurin osa (99%) naisista ja vaimoista harrastaa noita AP:n mainitsemia perus juttuja sängyssä oman miehensä kanssa. Eli enpä paljon noilla meriiteillä hurraisi :)
Mutta se miksi ne ukkomiehet sanoo, että kotona on lahna joka ei tee mitään, johtuu siitä, että sillä saa vieraan naisen innostumaan. Syttyvät kuulemma kuin hehkulappu kun yrittävät näyttää ukkomiehelle millaista on kunnon seksi. Ja mies saa mitä haluaa. Seuraavana päivänä samaa omalta naiseltansa :) heh naiset on tyhmiä.
Vierailija:
suurin osa (99%) naisista ja vaimoista harrastaa noita AP:n mainitsemia perus juttuja sängyssä oman miehensä kanssa. Eli enpä paljon noilla meriiteillä hurraisi :)Mutta se miksi ne ukkomiehet sanoo, että kotona on lahna joka ei tee mitään, johtuu siitä, että sillä saa vieraan naisen innostumaan. Syttyvät kuulemma kuin hehkulappu kun yrittävät näyttää ukkomiehelle millaista on kunnon seksi. Ja mies saa mitä haluaa. Seuraavana päivänä samaa omalta naiseltansa :) heh naiset on tyhmiä.
Tiedän kuka ap on ja niin rumaa ja tyhmää ihmistä ei kukaan koske paitsi ruumishuoneella.
Sit skitsoilee muille ketjussa olijoille
Itse olen naimisissa jo yhdettätoista vuotta. Otan edelleen suihin. Seksiä saa joka suunnasta. 69 harrastetaan ja minä olen lähes yhtä usein päällä kuin mitä mieskin. Olen kuvitellut että nämä on ihan normaaleja juttuja joita lähes joka parilla on. Ehkä olen väärässä mutta tuo 99.9 tuntuu kyllä uskomattomalta. Ainakin kavereiden kanssa mitä ollaan joskus harvoin juteltu niin kyllä heilläkin samantapaista on kuin meillä. Noihin kun lisää rakkaus ja turvallisuus niin ihanaa on! Kyllä minäkin kyllästyisin ikuiseen lähetyssaarnaajaan, meillä ainakin tosiaan vaihdellaan asentoja tiiviisti. Itse en todellakaan koe noita mitenkään upean ihmeellisen ainutlaatuisiksi jutuiksi vaan ihan perusihanaksi seksiksi josta tunteet on se toinen puoli. Meille on siis täysin normaalia nuo asennonvaihdot jne eikä niistä tosiaan tehdä numeroa. Seksiä on joskus kaksi kertaa päivässä ja joskus kaksi kertaa viikossa, riippuen innostuksesta molemmin puolin ja ehtimisistä jne. Meillä minä olen jopa hieman aktiivisempi seksuuaalisesti kuin mieheni mitä en myöskään ole pitänyt mitenkään tavattomana.
Päällisin puolin olen todellakin ihan normaali, sivistynyt ja siveellinenkin nuori ,ihan nätti, hoikka, rouva ja äiti eli ei tuota minun mielestäni normaalia seksuaalista aktiivisuutta näe päältä.
Mutta se mikä ap:n teksissä hätkähdytti, on se että hänen pitää tuoda asiaansa niin kovasti esille ja yrittää päteä sillä. Se saa aikaan halvan ja itsetunto-ongelmaisen kuvan hänestä. Myös se että pitää ikäänkuin todistaa itselleen? kelpaavansa ja olevansa hyvä panemalla ukkomiehiä joille ap tuskin on muuta kuin hetken viihde.
Yritä ap vakuuttua siitä että olet hyvä ilman että epätoivoisesti haet hyväksyntää seksin kautta ukkomiehiltä. Kyllähän kaikki nyt äijiä sänkyyn saisi. Eri asia sitten kuka tahtoo niin alas vajota kuin ap parissa ensimmäisessä viestissä antaa ymmärtää tehneensä.
Vierailija:
Ai te tarttette kolmannen-eikö kahdestaa onnistu?
Jos siis täytät meidän kriteerit.
62
Vierailija:
Vierailija:
Ai te tarttette kolmannen-eikö kahdestaa onnistu?Jos siis täytät meidän kriteerit.
62
Jännä juttu, että ryhmäseksistä jaksetaan jauhaa ja uhota, mutta kun tulee oikea mahdollisuus, niin jänistetään. No, sääli. Olisimme opettaneet tuollaiselle lahnalle oikein kunnon panoa.
62
Vierailija:
Yksinäisyys?Sitoutumiskammo?Et saa ketään?