Olen rakastellut muutaman sellaisen miehen kanssa jolla on kotona mielikuvitukseton estoinen lahna.
Kommentit (78)
Vierailija:
ilmeisesti se samainen miehensä pettämäksi joutunut on taas vauhdissa.Aito ja oikea ap. ei ole rakastellut kenenkään kanssa neljään vuoteen.
Olivat todella onnellisia kun saivat kerrankin " viattoman aitoa naista" :)
" Nainen on naiselle susi, se ei ollut mikään uutinen. Kysymyksiä mielessäni herätti eniten ap:nä esiintynyt nainen joka laittoi " suuhuni" kaikenlaista mitä en kirjoittanut. Ilmeisesti haamukirjoittaja on elämässään kovia kokenut petetty nainen."
AP on katkera ja aika moni muuki tähän ketjuun kirjottanut
Vierailija:
62
niin,sen takia se sunki ukkos vieraissa käy
Millaisen arvioisit oman asemasi olevan noiden miesten silmissä?
Vierailija:
Millaisen arvioisit oman asemasi olevan noiden miesten silmissä?
Vierailija:
62 vapaastihan se miehes käyki-ei sitä kukaan pakota
Kelpaisin kyllä mutta odotan suhteelta paljon enemmän kuin vain hetken huumaa.
Terveisin ap.
Muahahahaa ;DDDD
Tyylikkäät leidit paneskelee eri ukkomiesten kanssa ympäri suomea. Hahaha ;)
terveisin arvonsa tunteva oikeasti tyylikäs leidi joka ei kenellekään ällölle ukkomiehelle antaisi vaikka vonkausta kyllä on sekä varattujen että etenkin vapaiden puolelta
Vierailija:
Kelpaisin kyllä mutta odotan suhteelta paljon enemmän kuin vain hetken huumaa.Terveisin ap.
Taidat siis olla yltiö-lässähtänyt!
Vierailija:
62 ja itse pyörit av:llä?
Taidat siis olla yltiö-lässähtänyt!
Kiinnostaisiko tulla kolmanneksi?
62
Vierailija:
Kelpaisin kyllä mutta odotan suhteelta paljon enemmän kuin vain hetken huumaa.Terveisin ap.
Vierailija:
Vierailija:
62 ja itse pyörit av:llä?
Taidat siis olla yltiö-lässähtänyt!Kiinnostaisiko tulla kolmanneksi?
62
jakelisi pilluani kenelle tahansa. Olen yleensä saavuttamattoman ihana mikä tekee miehiin ihan erilaisen vaikutuksen kuin hutsu joka on valmis panemaan joka paikkakunnalla jonkun varatun äijän kanssa.
Pari kertaa olen kuitenkin antanut miehille jotka ovat varttuja ja joiden nainen kotona on " muovinen kiihko-barbie" . Nuo miehet selkeästi kaipasit jotain inhimillisempää ja sydämellisempää ja perään jäivät itkemään kun lähdin. Kauneutta on sisäistä ja ulkoista ja joillekin onnellisille on annettu molempia.
71
Tekin tässä syyttelette ap:tä ja yksi jopa haluaa esiintyä minuna joka nyt tänään paljastin kirjoittaneeni että minä makaisin varattujen kanssa. EVVK kenenkään ukot.
Todellakin siinä baaritiskillä voi kaverukset keskenään kännissä jorista kaikenlaista jopa kertoa siitä että muija pihtaa ja pitäs päästä panolle.
Vierailija:
Pitäähän sitä kostaa kun on niin katkera ja ei uskalla normaaliin suhteeseen kenenkään kans-ketähän sitä pitäs sääliä??