Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tähän aikaan illasta mennä pyykkitupaan pesemään pyykkiä? Nyt olis hätätilanne.

Vierailija
30.07.2007 |

Mies toi kaupasta väärän merkkistä kissanhiekkaa ja meidän kissa on todella ronkeli tuon asian suhteen. Kissa kusas mun peitolle protesti pissat. Ei olla huomenna kotona eli en pääse silloin pyykin pesulle, joten voikohan tähän aikaan käydä laittamassa tuon koneeseen? Kone pesee 45 minuuttia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sinuna pesisin kyllä heti ja välittömästi.

Vierailija
2/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mikään perintöpitsipeitto ole niin sen voi varmaan vetää jossain ainakin 60 asteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaan kerrokseen linkous jne kuuluu tosi kovaa, yöllä kun hiljaista niin varmasti siihen asukkaat heräävät.

Vierailija
4/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestyssäännöt jo sanoo jo että hiljasuus alkaa klo22

Vierailija
5/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin kun tarvii mennä ni täytyy varata aika tuolt huoltoyhtiöltä ja hakea ohjelmoitu avain.

Vierailija
6/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina yön hiljaisina hetkinä kippaamassa kestovaipat sinne kuivausrumpuun, ilmaiseksi.

Vierailija
7/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuimme kerran semmosessa kerrostalossa missä oli pyykkitupa mutta sinne ¨piti viedä oma pyykkikone :oO Oli melkoinen meteli kun monta konetta pauhasi yhtä aikaa :DD

Vierailija
8/8 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pyykkitupa on katutasossa. Onneksi kissa ei ehtinyt kunnolla lorottaa, koska olin juuri laittamassa yöpaitaa päälle ja huomasin tuon metkut. Peitto ja pussilakana on vaan pienestä kohtaa kosteahko, ei edes läpi märkä. Kastelin tuon kohdan kunnolla ja laitoin siihen Fairyä. Täytyy katsoa ehdinkö mä heti seiskalta mennä laittamaan nuo koneeseen vai meneekö se ylihuomiseen.

Meidän kissalle kelpaa pelkästään puupelletti, mutta mies osti sellaista pöllyävää hiekkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän