Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet antanut kuntosi rapistua?

Vierailija
30.07.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löydä motivaatiota eikä aika tunnu riittävän, myös rahan puute estää kiinnostavien lajien harrastamisen.

Vierailija
2/6 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla 2-3 kertaa viikossa, auton sijaan kävelemme matkat ja pyöräilen muutaman kerran viikossa joitain kilometrejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain lenkkeilen kolme kertaa viikossa, kun ennen kävin salilla ja juoksin joka pvä. Hyi minua.

Vierailija
4/6 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan järin hyväkuntoinen ollutkaan

kausittain sairaudet sattuu niin paljon, etten kärsi liikkua

pidän liikunnasta melko harvoin, ei ole varaa kuin ilmaisiin lajeihin

ja tästä eteenpäin ei enää liikutakkaan, kun olen kahden lapsen yh :P

Vierailija
5/6 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen ei myöskään suostunut istumaan rattaissa, hän käveli itse kun kerran 10kk oppi, siispä minä laajustin hänen tahtiinsa.

Toisen odotuksen aikana lonkat kipeytyivät niin, että löntystäminenkin teki kipeää. Synnytyksen jälkeen yritin 5-10 kertaa aloittaa juoksemisen lonkat kipeytyivät aina, joka välissä parantelin niitä lähes kuukauden. Lopulta luovutin, kun lääkäreiden mukaan mitään vikaa lonkissa ei ole.

Ostin polkupyörän ja aina SATAA kun pääsen parin kilometrin päähän kotoa, jospa se tästä kun vielä saan goretexpuvun.

Vierailija
6/6 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lasten saamisen jälkeen en ole vaivautunut järjestämään itselleni arkiliikuntaa suurempia liikkumismahdollisuuksia. Kun en enää pääsekään lenkille tuosta vain olen jättänyt menemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän