Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on salakuvannut minua nettikameralla

Vierailija
30.07.2007 |

Sain eräältä tutulta kuulla, että mieheni on asentanut kotiimme tietämättäni nettikameran, jolla on kuvannut minua ollessaan töissä ja voinnut työkoneeltaan seurata tekemisiäni.

Olen todella raivoissani, eikä mies edes tunnusta tekoaan!

Nyt tuntuu, ettei tämä oma koti ole mikään oma koti, jossa saan rauhassa olla. Koko ajan tunne, että joku saattaa katsoa minua. Ei tämä ole minulle enää yksityinen paikka, jossa saan rauhassa olla ja tehdä mitä halua. Tuntuu likaiselta. Kuin henkinen raiskaus.

En löydä nettikameraa, joten joko mieheni on sen poistanut tai asentanut niin hyvin esim tietokoneen sisuksiin, kauittimiin tai muuhun elektroniikaan, etten sitä huomaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi inhottava ajatus.. epäileekö miehesi sinua jostain? Eli onko hänellä joku motiivi tehdä niin? Eikö tuo ole lisäksi laitonta?

Vierailija
2/7 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n kautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä olisi syy siihen, että mies ei tunnusta...

jos tuttavasi puhuu totta, kyseessä on rikos. ota tuttava mukaan poliisiasemalle ja tehkää rikosilmoitus. jos hän ei suostu, kyseessä on varmaankin huijaus... mistä hän sai moisen tiedon?

Vierailija
4/7 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita tietokone kiinni. Ei se kamera yksinään sitä kuvaa mihinkään lähetä, tietokone siihen tarvitaan. Tai jos haluat välttämättä surffailla av:lla, niin sulje kaikki ylimääräiset ohjelmat ja prosessit.

Vierailija
5/7 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tältä tutulta, että miehellä olisi ollut nettikamera siten, että se lähettää kuvan aina kun kone on päällä. Voiko tälläinen ohjelma olla mahdollinen? Mieheni on it-alalla, joten mikään ongelma hänelle ei sellaisen asentaminen kotikoneelle olisi.

En tunne tekniikkaa, enkä tiedä miten suuri sellainen nettikamera voi olla. Jos on iso tai sellaisenaan esim tietokonepöydällä, olisin sen huomannut. Voiko sen piilottaa esim toisen tietokoneen sisälle?

Mies ei tosiaan sitä myönnä, nauroi vain kun kysin, mutta oli oudon oloinen, saattaa siis valehdella.

En keksi mitään syytä miksi kuvaisi minua. Ei ole aihetta epäillä minua mistään.

Oloni on todella loukattu.

AP

Vierailija
6/7 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muta minusta tuntuu todella epämiellyttävältä ajatus, että aina kun avana koneen esim lukeakseni sähköpostin tai käyttäessäni muuten tietokonetta, niin mieheni voi katsella minun tekemisiäni täältä kotoa suoraan töihinsä.

AP

Vierailija
7/7 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tenttaat sitä asian paljastanutta kaveriasi. Poliisiasemalle menemällä selviää puhuiko kaverisi vai miehesi totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän