Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulukuisten alkuviikko

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän tässä näköjään kävi että meikäläinen on aika helposti raskautuvaa tyyppiä... =o

Testi näytti aika vahvasti plussaa ja kun kävin tuossa laskuriin näpyttämässä edellisten kuukautisten ajankohdan niin laskettu aika näyttäis olevan 27.3...

Voi pyhä jysäys ku vieläki kädet tärisee... Siis tuleeko meille muka jo toinen vauva?! Tässähän menee nyt kaikki suunnitelmat uusiksi.

Kannattaako mun nyt laittakkaan Lassille päivähoitohakemusta ku senhän ois pitäny mennä hoitoon tammikuussa ja minähän jään äitiyslomalle jo... öö... tammikuussa?! Mutta mitä jos kaikki ei menekään hyvin ja en oo laittanu sitä hakemusta ja Lassi tarviskin hoitopaikan tammikuussa? Mullahan oli tuulimunaraskaus ennen Lassia ja nytkin on sitten vähän huoli siitä meneekö nytkään kaikki hyvin kun ei jotenkin ole kyllä yhtään semmonen olo että olis raskaana... Apua, päässä pyörii sata asiaa =) Mitä mun pitää tehdä tämän imetyksen kanssa?! Voinko mä imettää Lassia vaikka oon raskaana? Riittääkö mulla nyt kolmelle ihmiselle ravintoa? =o

Voi kääk... Anteeks ku on nyt vähän sekavaa enkä nyt muista ollenkaan mitä luin teidän jutuista =) Kysymyksiä vaan tulvii päähän... Pitänee jutella neuvolan tädin kanssa ku perjantaina on Lassin 8 kk neuvola. Jospa se sais rauhoteltua tätä sekasotkua =)

Oli kyllä tosi kiva kuulla että noin monella on kokemusta pienestä ikäerosta ja että kaikki on menny hyvin!

Huh, nytkö mä oonki " maalismasu" ... Ei juku...

Pimmi tosi pimeänä + Lassi + rv 6?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla