kotitestit.fi- mitä mieltä?
Eli tilasin niitä valikoimista poistuvia herkkyydeltään 10IU puikkotestejä. Oli aika halvan näkösiä testejä mun mielestä..:O No tarkoitus oli vaan kysyä, että onko muut käyttäny näitä testejä? Miten on toimineet?
Kommentit (7)
Eli 25 mIU:han ne poistotorin ovistestit ovat herkkyydeltään.
Sekoilija Minni
.. vai oliko kotitesti.fi. Ja vaikka halvalta näyttävät niin kyllä ne ihan puhdasta negaa näyttää, eli ei mitään epäselvyyttä ole ollut. Ei minkään näköstä viivanpaikkaa ees, musta se on kuitenki hyvä , niin ei tarvitse arvuutella!:)
Onpa samanlaiset osoitteet, enpä olekaan aiemmin huomannut enkä koskaan käynyt noilla fi-sivuilla. Sori vaan kun sekoilin, kiitos Koralli73 kun huomautit. Vielä voisin semmoisen asian lisätä noista com-sivuista, että kun yli 25 euron ostoksista pitäisi saada lahja, niin mulle lahja tuli vasta, kun olin kaksi kertaa muistuttanut asiasta. Sittenkin tuli viesti, että lahja tulee postipaketissa ja sen toimittaminen vie noin viikon, mutta kuinka ollakaan, paketti tuli kuitenkin seuraavana päivänä ja se oli postitettu edellisenä päivänä eli päivänä, jolloin lähetin sähköpostia toisen kerran. Eli hieman arpapeliä tuon comin toiminta, mutta en kuitenkaan ole vielä vaihtanut, kun ei kuitenkaan ole koskaan jäänyt mitään saamatta.
M i n n i
.. Nyt kp 30/31. Olen aikasemmin tehnyt ne neljä testiä tässä kierrossa ja kaikki ovat näyttäneet tyylipuhdasta negaa. No tänään sitten tein sen viimeisen pois kiusaamasta kun ajattelin että menkat alkaa kuitenkin sunnuntaina. JA yllätys, siihen tuli tosi haalean vaalea haamu, piti oikein tihrustaa, mutta vaaleanpunaista oli ohut viiva! Miten tuo nyt pitäisi tulkita? Milloin kannattaa tehdä uusi testi ja mikä testi? Sydän lyö aivan tuhatta ja sataa!!:) Se viiva kyllä tuli kymmenen minuutin sisään, mutta hävisi puolen tunnin kuluessa! Auttakaa..
Jos joku selventäis mulle asiaa? Tänään tein sitten b-sure- testin(tiiän aivan liian aikaisin). Niin kuuluuko testiviivan värjäytyä kun pissa imeytyy?
Siis jos testi kuitenki muuttuu negaksi melkein heti... :O
Enpä taida olla nyt ihan varma mitä testejä tarkoitit, sillä itse löysin Kotitestien poistotorilta vain liuskaovistestejä herkkyydeltään 10 mIU. Joka tapauksessa näitä testejä olen tilannut monesti ja ovat toimineet moitteettomasti. Raskaustesteihin (sekä Acon että Advanced) saan näkymään joka kerta värittömän tai harmahtavan viivanpaikan, saattaa olla vika myös katsojan silmissä (tai päässä...). Mutta ihan tyytyväinen olen niihinkin ollut ja kerran näyttivät jo dpo 10 plussaa (herkkyys 10 mIU - raskaus tosin meni sitten myöhemmin kesken).
Sen haluan vielä sanoa, että mulle on aika (yllättävän) usein tullut eri testejä, mitä olen tilannut. Olen ottanut aina sähköpostilla yhteyttä, ja parin päivän kuluttua olen saanut tilaamani testit. " Väärät" testit olen saanut pitää, joten ei ole niin kamalasti nämä pakkausvirheet harmittaneet.
M i n n i