+++++HUHTIHIPPUSTEM MA&TI++++++
Heipsa laitoin nyt vaan kaksi päivää, kun on ollut niin vilkasta, katsotaan millainen pino tästä tulee..
mam80
Kommentit (35)
Omanapaisuusvaroitus...
Testasin aamulla. Näin haamun testissä aikalailla heti, testin ohjeissa sanotaan että tulos näkyy 5 min päästä ja siinä möllötti haamu, haalea mutta siinä se oli. Mut sitten se hävisi, 10 min päästä ei näkynyt oikein mitään enää. Testin ohjeissa lukee et 10 min jälkeen ei saa tulkita tulosta koska se saattaa haalistua.
Että tuota... tää tyttö on aika tulisilla hiilillä täällä. Oon kai jollain asteella raskaana (?), mut kp:t sen verran aikaiset et kyseessähän voi olla vain kemiallinen raskaus joka tulee menkkoina ulos. Testaan nyt joka aamu ja katson mihin tilanne kehittyy... En uskalla edes miehelle kertoa ennenku nään selkeämmän haamun, ettei joudu pettymään... kp:t nyt siis 22/25 dpo 9 ja menkkojen pitäs alkaa pe. Tämä se vasta piinaa on......
Viola ja mirulii, pahoittelut menkoista. :( Parempaa onnea toukokuisiin.
Pahoittelut negan saaneille!
Tajusin just että meille on tulossa vieraita moneks päiväks nyt tulevana viikonloppuna ja jos on aikainen ovis niin ei oikein mitään voi tehdä asialle. toivotaan että se siis ei tulis ajoissa vaan vähän myöhemmin. Haluisin myös päästä kokeilemaan ovistikkujani ja sekin on aika hankalaa vieraitten kanssa, jos mä vaan istun vessassa tikuttelemassa.
On ollut jännittäväää lukea täältä taustalta miten on tullut niitä haamuja sun muita joten onnea vaan kovasti niille jotka lähiaikoina testaavat ja myös meille muille joilla ovis on vasta edessä, että onnistumme ajoittamaan kaiken oikein.
Helmeeee
Meillä esikoinen on huhtikuun lapsi, kiva aika saada vauva ja sitten myöhemmin viettää synttäreitä.
Heippahei!
kyllä aika matelee välillä menkat-ovis ja sitten ovis-menkat. Mulla kuuluis alkaa ens ke menkat mut tietenkin toivon ettei. Mä olen jäänyt koukkuun näihin sivuihin ja toivon saavani täältä jonkun poppakonstin että saisin tietää olevani raskaana ....mulla on kyl km takana 06/07 joten sithän se odotus taas vasta piinaa onkin....voikohan olla niin että tulee ovilimaa vaikkei ovuloikkaan?
Nicole70, kyllä ovislimaa voi tulla vaikka ei ovuloikaan. Varmempi merkki ovuloimisesta on aamulämpöjen nousu. Tsemppiä sullekin piinailuun!
Täällä on palailtu viikon mökkireissusta. Tietokoneeton viikko teki kyllä ihan hyvää! Tänään on kp 25 ja olen varautunut tädin saapumiseen lähiaikoina. Masutuntemukset on sellasia, että uskon vähän enemmän tädin tuloon kuin raskauteen. Yritän lykätä testailua vieä vähän. Lämmöt oli tänään 36,9 joten ovis on sitten ilmeisesti jossain vaiheessa ollut. Viikko sitten mittaillessa oli 36,6 ja normaalilämpö on 36,4. Viime kierrossa lämmöt laski vasta sitten kun menkat oli jo alkaneet...
Onnea kaikille plussan saaneille!!! :)
Essi78 kp25/?
Älytöntä mikä heinäkuu, kun vain sataa...
Klematis: toivotaan, että ovis oli ja myös simppoja oikeissa paikoissa:)
Rizza: mukavaa, jos ei sitä ovista tarvisi niin kauaa odotella. Sitten varmaan kiertokin olisi lyhyempi, jos ovulaatiosta mahdollisiin menkkoihin menee se 10-16 pv:ää kaikilla..
Myissi: tervetuloa kuumeilemaan. Täällä on paljon kuumeilijoita!
Vola71 ja mirulii:pahoittelut menkoista. Ei muuta kuin uutta yritystä:)
mam80: terveinä ollaan oltu. Meidän neiti on sairastanu tosi vähän.
Onneksi. Mutta eiköhän kerkiä vielä paljon sairastelemaan...se on niin raskasta...
Majita: toivotaan raskaudeksi!!!Kyllähän se voi jo sen haamun näyttä. Mulla pitäisi alkaa menkat lauantaina.
Helmee: Heiluttelette niitä peittoja sitten illalla ja pidät tikut vessassa. Ei kukaan huomaa!
Essi78: Jännät paikat. Koskas meinaat testata?
-kp21/n.24-27
Majita: Voi että, miten jännittävät paikat sinulla on. Testaa huomenna uudestaan, niin saat selvyyden. Kyllä minusta tuo plussalta vaikuttaa! :)
Kyllä se on vaan uskottava, että oma kierto on lyhentynyt yhtäkkiä huimasti, ja nyt on ovulaatio meneillään. :) Oikeanlaista limaa on nyt tullut, ei tosin yhtä hienosti kuin viime kierrossa, ja lämmöt oli vielä tänä aamuna 36,3. Meillä on tänään 3v. hääpäivä, joten mikäpä sen hienompaa :) Teroluteja en sitten eilen aloittanutkaan.
Rizza kp 16/47
Voih, miten paljon negaa pukkaa.... :(
Mutta onhan niitä plussiakin ja lupaavia haamuja!
Itse liityn varmaan huomenissa toukokuisiin :(
Sellaiset ovat tuntemukset olleet jo eilisestä. Eikä siis minkään valtakunnan raskausoireita :(
Itse olen huhtikuun lapsi ja mieheni on toukokuun... ,joten kevät on minun suosikkivuodenaika, ehdottomasti. Häätkin vietimme toukokuussa.
Eli vielä on toivoa saada loppukevään vauva :))
Paljon onnea matkaan plussanneille ja palaan vielä varmistamaan tädin tulon (Majitako listaa päivitti?)
-fatmama kp 26/26, yk2-
... eli en ole edes testannut koska menkkaoireet ovat niin varmat!
No, piti sitte heti käydä testaamassa ja kyllä siihen tuli taas se haamu, mut tällä kertaa ihan heti!
Täytyy aamulla testailla uudemman kerran =o)
mam80
Mirulii, Mathilde, Viola: Suuren suuret pahoittelut. :( Sitä niin toivoisi kaikille vaan plussia... Vielä se teidänkin vuoro tulee. Onnea toukokuulle!
Majita: Hui kun sulla on jännää! Toivottavasti tarkottaa todellakin raskautta! Peukut ja varpaatkin on sulle pystyssä!
Mam80: Uskaltaisko jo onnitella... Toivotaan että viiva aamulla vahvistuu!
Monella on piinailut menossa... fatmama: toivotaan että tuntemuksesi ovat väärässä... Nehän voi olla menkka- ja raskausoireet tosi samankaltaisia. :) Neppiksellä ja Essillä myös alkaa olemaan jännät paikat. Tsemppiä! toivon teille plussia...
Nicole70: Sama täällä, aika kuluu t-o-d-e-l-l-a h-i-t-a-a-s-t-i... Yritetään vaan jaksaa odotella. Mulla pitäis menkat alkaa sunnuntaina tai myöhemmin...Huoh. :/
Kaikille muillekin tsemppiä! teillä joilla on ovis käsillä niin muistakaa heilutella niitä peittoja. Sit onkin taas teidän vuoro odottaa..... :)
).( Täällä taas alkanut mieli kehitellä " oireita" . Viime kierron jälkeen kyllä lupasin itselleni etten sorru kuvittelemaan mitään mutta minkäs teet... No yritän olla turhia vouhkaamatta, ne kun voi tosiaan olla vaan menkkaoireita. Viime kierron tapaan naama on alkanut taas kukkia...Silloinhan tämä kieli menkoista. Kiukku/itkukohtauksia olen saanut tänään, mutta noikin voi olla kumpaa vaan. Kuitenkin tuntuu että vaaka kallistuu enempi tuonne " ei raskaana" -puolelle. Höh. Ai niin, tolkuton nälkä on ollut eilen ja tänään koko ajan, mut sekin nyt voi johtua muustakin...Että tämmöstä tänne. Enää muutama päivä...
Caarina yk2 kp 24/28<
Joku täällä kärsi jatkuvista hiivatulehduksista. Kannattaa kokeilla maitohappobakteereja. Saa apteekista vaik kuin monenlaisia. Mulla ainakin ovat auttaneet siihen etten enää saa moista vaivaa antibioottikuurien aikana kuten aiemmin aina oli tapana. En tiedä auttaako muilla koska en ole lääkäri mutta kannattanee testata koska ei maitohappobakteeritableteista käsittääkseni ikinä haittaakaan ole.
paaru, tarkoitatko ihan niitä suunkautta otettavia maitohappotabletteja.. niitä en tosiaan ole kokeillut. Mutta joskus kokeilin niitä alapäähän laitettavia maitohappo tabletti valmisteita. ja niistä en välittänyt. Mutta noita maitohappobakteeritabletteje vois kokeillakkin. Kiitti vinkistä. On nimittäin tosi rasittava tämä vaiva! En suosittele kenellekkän!
juu Mut eiköhän tämä jo riitä tästä aiheesta.. huoh...
Ens viikolla on piina viikko! :) IIK alkaa jo jännittämään :). Eilen kävi kylässä yks ystävä joka on raskaana. n 30vk menossa. ihana maha! Oli mukava pitkästä aikaa muistella ja puhua omasta raskaudesta...
Tänään esikoisella 2v neuvola. saa nähdä kuinka paljon on tullut lisää pituutta ja painoa, veikkaaan että melko runsaasti..
mariatar84 kp 19/28-29 yk2
Apteekista olen kysynyt, että mitä särkylääkettä voi ottaa raskauden aikana ja he neuvoivat, että Paracetamolia voi ottaa.
Rizza