>>TERHAKKAAT TERHOT MA-TI!
Kommentit (32)
Voi että. Ei tässä paljon sanat auta, mutta kuten huomaat olet kaikkien meidän ajatuksissa ja toivottavasti vähän piristää meidän tsempitykset. Nyt tosiaan et anna itsesi vajoa suohon, vaan keskityt itsesi ja lasten hyvinvointiin. Miehen tappio!
Tule tuonne Yahoon, saat purkaa vapaammin tunteitasi. Meitä on siellä ihana porukka, jotka melkein kaikki ovat jo ehtineet tännekin sua tsempittää. Sinne on paljon mukavampi ja helpompi kirjoitella ja kuviakin on jo liuta esillä.
Katsku
Ihan tuli itku, kun luin viestisi! Olen pelännyt omalle kohdalle samaa tilannetta ja sitä mielessä välillä käynyt läpi, mutta en osaa kuvitella kuitenkaan, mitä se todellisuudessa on. Toivottavasti sulla tosiaan on paljon läheisiä tukemassa ja auttamassa. Tuo on ihan törkeetä, et on jo toinen katottuna valmiiks ja sit vasta ilmotetaan, että se on loppu nyt! Ihan suututtaa!
Voimahaleja ja jaksuja! Olet kovasti ajatuksissa!
-tau-
Surulliselta tuntuu, vaikkei me toisiamme tunnetakaan.. Minä luulin, että teillä oli jo menossa parempaan suuntaan miehen kanssa, mutta kävikin näin. Vähän säälittää se miehesikin, jos jossain ikäkriisissään (?) päätyy tällaiseen äkkiratkaisuun. Tuskinpa elämä perheensä jättämällä ainakaan paremmaksi muuttuu.
Meille ei kuulu mitään uutta (eilisestä, heh). Pintxo koisailee. Annoin äsken ensimmäisen kerran omenaa puuron kanssa ja tuntui maistuvan. Konttausasennossa nykyttelee kaiket päivät ja hokee a-a-a-a-a. Tehokas vauva, kun treenaa puhetta ja liikkumista yhtäaikaa.
GakkaGalluppiin vastaus: 1/päivä :)
Puuru & Pintxo s. 21.1.
Halaus sinulle!
Moni on sanonut jo niin hienoja sanoja! Ehkä kaikkein paras ohje olis tuo " mikä ei tapa, vahvistaa" .
Mulla nous vaan raivo tuosta miehestäs.
Sitten siitä yahoon ryhmästä.Sindalle lähetin viestiä siihen mikä on blogissa.Oliko ees oikee henkilö?Tai sit sindalla on niin kiire ettei kerkiä postia lukemaan ;).
Eihän se haittaa vaikka välillä tännekin kommentoisin mutta taidan jättää nämä henkilökohtasuudet muualle.
Pystyskö joku blogissa laittamaan tuosta yahoosta infoo et kelle viestiä lähetetään?Mulla kun on eri s.posti yahoon hommeleille.
Mene blogiin ja etsi huhtikuun sivulta äitiliinin s-postiosoite. Sieltä, missä ne on kaikki listattuina. Hän toimii modena, joten laita viestiä suoraan hänelle.
Tavataan siellä!
Ja paljon sympatiaa!
En osaa muuta nyt sanoa kun että tsemppiä sulle ja voimia olla vahva ja kestää tuleva. Tällä hetkellä tarvitset selkeitä ajatuksia ja vertaistukea esim. täältä: http://www.eroperhe.net/
Muista pitää huolta itsestäsi!
Täältä myös runsain mitoin halauksia ja sympatiaa! Tosi paha mieli tuli puolestasi, kun viestisi luin! Niin olen ajatuksissani mukanasi elänyt nämä epätietoisuuden päivät, ja toivoin parempaa ratkaisua teille! Niin usein näin ikävästi kuulee käyvän...
Voimia Ariella kestää tämä koettelemus!
-Sulina-
PALJON VOIMIA JA JAKSAMISTA SINULLE JA LAPSILLESI.
T: BIRGIT JA JENNA
Loppupeleissa kylla suurin haviaja ja menettaja on miehesi. Koita olla vihaamatta, ole suurempi ihminen kuin mies. Varmaan tunnet olosi loukkaantuneeksi, vihaiseksi, epatietoiseksi ja moneksi muuksikin....mutta miehesi on osoittanut suurta raukkamaisuutta selvittamatta tilannetta sulle, yrittamalla tehda kaikki perheensa eteen, mista on joskus lupautunut ottamaan vastuuta, keskustelematta. Tuommoinen haipyminen on kylla aika alhaista....
Voimia ja valittamissateita (a:t pisteilla) taalta!!!" HALI HAli
Lepe
Tää on nyt sitten miun viimeinen viestini tänne vauva-sivustolle minnekään osastolle. Meni into tosiaan tänne kirjoitteluun. Tulipahan tuo av-palstakin nyt sitten muistiin, että mitä se on, kun en oo sinne eksynyt muutamaan vuoteen. Silloin esikoista oottaessa, kun nää sivut löysin, niin kävin ja siellä oli jo silloinkin tosi ikävää tekstiä.
Poistoon vaan koko av tai sitten sinnekin nimimerkkipakko. Ei vaan, ei mua enää kiinnosta.
Kaikkia tammi07-äitejä kiitän! Tää oli tosi hyvä porukka! Toivottavasti ei hajoa se ydinporukka, vaan siirrytte loputkin tuonne yahooseen. Minuukin aluks se epäilytti, kun ei oo englantikaan hallussa, mutta äkkiä sitä oppii käyttämään. =)
Ja kaikkea hyvää myös teille taustailleille!
Terveisin -tau-
hohoijaa...Mistähän alottais tai voipi olla parempi etten aloita mistään.Sisällä on kyllä kiehunut kun luin palstaa. Ei voi muuta kun sanoa, että todellakin lapsellista mennä kommentoimaan ilman nimimerkkiä av:lle. Olisiko ollut järkevämpää kirjoittaa suoraan tammisten ketjuun ja sanoa asia " meidän" keskuudessa, mitä nyt mennä huutelemaan av:lla.
Ariella:Voimia sinulle ja lapsille!
Minä seilaan tämän ja yahoon väliä(jahka opin käyttämään).Eli tänne kirjoitan vain pintaraapasun ja syvemmin yahoosen. Lukemassa toki käyn täällä edelleen.
Nyt makuhuoneesta kuuluu itku!
t.Evelyn, poju 6.1.
Halit ja jaksut Ariellalle. Olen tosi pahoillani teidän koko perheen puolesta. Miehet ovat joskus niin... kummallisia. Vetää kyllä hiljaiseksi tämän tytön tuo uutinen.
Pikaisesti kysyn vaan vähän KAKKAgallupia. Kuinka usein teidän vauvat kakkaa? Meillä kakataan n. 2 kertaa päivässä, mikä tuntuu miusta aika paljolta. Mutta kakka on ihan ok väristä ja jo suht napakkaa eikä pojalla ole mitään iho-oireita ja nukkuu yöt hyvin ja on tyytyväinen eli tuskin sentään mistään kummemmasta on kyse? Liittyy varmaan noihin kiinteisiin, joita kuitenkin menee jo aika paljon.
tikru