Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko B:n paperit lukiosta huonot?

Vierailija
30.07.2007 |

Lapseni kirjoittaa pian ja vaikka on ahkera ja saa ihan hyviä numeroita pelkää, että kirjoitukset tulevat menemään huonosti. Välillä jopa ääneen epäröi läpi pääsyään. On kuitenkin aivan normaaliälyinen ja hyvät numerot saanut lähes kaikista aineista...

Eli siis pääseekö normaalisti " ihan ok:sti" opiskellut läpi edes kirjoituksista ja ovatko M:n paperit normaalit ja sitä alemmat huonot? Itsellä ei oikein käsitystä noista ole..

Kun tuossa aiemmassa ketjussa joku sanoi, että " kattoon syljeskelee" lukioajan ja sitten pääsee a:n papereilla läpi. Eli siis lukematta saa helposti A:n paperit? Lapsi huolissaan siitä ettei edes läpi pääse vaikka läksyt tekee..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon merkitsee yo-tutkinto, kuinka paljon pääsykoe. Mutta ei ne B:n paperit kaikkia ovia sulje.

Tärkeintä nyt kuitenkin on päästä läpi, saada ne paperit! Ja aineita voi uusia jos ei ole ihan tyytyväinen, ja silloinkin, jos reputtaa.

Tuo reputtamisen pelko on ihan yleinen, itse uskoin, että saatan reputtaa A-kielessä, ja sain siitä kuitenkin vahvan cumun...

Vierailija
22/28 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylioppilaskoe ei ole ihan sama... älytöntä verrata niitä

t. itse magnan paperit kirjoittanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yo-kokeen tapaisessa tilanteessa menee niin lukkoon, että unohtaa oppimansa. Elämässä tulee eteen paljon stressaavampiakin tilanteita, joist aolisi hyvä klaarata...

Vierailija
24/28 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen kehittyä, kehittää stressinsietoaan.

pientä armoa!

Vierailija
25/28 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioajan rilluttelin ja olin poissa koulusta niin paljon kuin pystyin. Luin todella hyvin pääsykokeisiin ja pääsin sisään yliopistoon. Nyt minulla on kaksi korkeakoulututkintoa, vakituinen ja hyväpalkkainen työpaikka, eikä kukaan kysele enää lukiotodistuksen perään. Onnea vaan lapsellesi ja toivottavasti hän saa valkolakin!

Vierailija
26/28 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin ongelmia, jos asialle ei tee mitään.

nro 30 tai jotain

Vierailija
27/28 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei multakaan ole kukaan ikinä yo-todistusta kysynyt sen jälkeen kun sain maisterin paperit.

Vierailija
28/28 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajat asettaa vain ihminen itse " en voi oppia kun on huono kielipää/matikkapää" .

Noin yksi mun kaverikin aina hoki, kunnes kerran oikeasti sitten panosti siihen matematiikkaan ja yhtäkkiä havaitsikin ymmärtävänsä, vaikka aina ennen oli vain hokenut itselleen " mä en tajuu mitään mä en tajuu mitään" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan