Emmaljungan vaunuista tietävät! Olen ihan pihalla:)
Eli tuollaisen city-kopan saa ostettua uutena erikseen. Se ei itsessään maksa paljon, mutta siihen ne city-rattaat. Maksaa 500-600euroa, huoh, pelkistä rattaista. Minä haluaisin vauvalle vain vauvakopan ja nuo city-kopat vaikuttaa ihanilta. NIIN, siis voiko siihen lisäksi ostaa PELKKÄÄ RATASOSAA!! Ilman niitä rattaita?? Muuten tuon paketin hinnaksi tulisi ainakin se 800euroa, huoh!! Jos joku tietäisi ja voisi vastata, kiitos:) Aika sekavaa tekstiä kylläkin=D
Kommentit (8)
Ja mitä tarkoitat kun sanot, että haluat pelkät ratasosat ilman rattaita, mitä ne sellaiset on? Ymmärän kyllä, että city-koppa siihen ratakseen, mutta siis eikä niissä ole väkisinkin se ratasosa.
Eli EN niitä rataskankaita(siis niitä istuinosia). Eli haluaisin vain sellaiset vaunut, joissa olisi se city-koppa renkaineen:) Selitinkö nyt oikein?;) -ap
ja siihen ERIKSEEN lisävarusteena sen kopan:( Ennemmin maksan tuon rahan brioista:)
alle puolen vuoden voi jäädä pieneksi. Siksi varmaan myyvät " väkisin" ne rattaat myös.
Itse ostaisin nimenomaan koko homman, mahdollisesti sillä city-kopalla, tuo ratasosahan on nimenomaan pitkäikäinen, siis menee pitkään lapsella. Että harkitse nyt vielä
ja alkaa olla aika vaihtaa vaunuista koppa ratasistuimeen. poika on yli 70cm, eli alkaa koppa jäämään pieneksi, ja poika osaa jo kääntyä, eli tarvitsee valjaat, eli ratasistuimen.
ei pelkillä vaunuilla kovin pitkää aikaa pärjää, vaikka mull on emmaljungan jotkut yhdistelmät, missä on kunnon koppa ja istuin erikseen.
yhdistelmä maksoi siinä 600-700e aikanaan, ja nyt jo toista muksua kärrään.
vaunukoppaa tarvitsee tosiaan muutaman hullun kk, kun rattaita meillä käytettiin se 2,5v, kunnes siirtyivät seuraavalle vauvalle.
Joihin voisin sitten erikseen ostaa tuon city-kopan:) Kiitos, jos joku kehtaa vastata:)