G: Paljonko sinulla menee vuodessa lasten vaatteisiin?
Mulla 8 ja 1,5 vuotiaat pojat ja kesäkuuhun mennessä oli vaatelasku 2500 euroa... Vaatefriikki olen=)
Kommentit (8)
Tämä siis kesäkuussa jonkun iltapäivälehden tutkimuksesta luettua. =)
Mä luulen, että meillä menee 2000-2500¿ kahden lapsen vaatemenoihin vuodessa, muttei se ole ihan koko totuus, koska he saavat useamman satasen edestä vaatelahjoja + perheen sisällä kierrätetään isommalta pienemmälle.
ja about 200 (max 250) menee vuodessa.
Nuorempi käyttää vielä suoraan kaikki isoveljensä vanhat vaatteet, joten niihin ei mene rahaa.
Esikoiselle ostan uudet gorekengät ja vedenpitävät ulkopuvut. Muut vaatteet saadaan yleensä uutena lahjaksi isovanhemmilta ja kummeilta. Lisäksi saadaan pari vuotta vanhemman serkkupojan vaatteet ilmaiseksi esikoiselle (ja edelleen menevät kuopukselle).
Lapsi 11 v, ja kk menee ehkä 20 e, ehkä 30e jos laskee ne kk kun ostan vaikkapa jotkut kalliimmat kengät tai talvitakin.
Oliskohan 350 egee vuodessa? voi olla että menee kyllä myös enemmän, ja arvioni meni pahasti metsään :-)
niin kertoisitko mitä ostit vaikka heinäkuussa lapsille ? kauheeta kuluttamista.
e aika paljon. Toinen on ulkoilupuvut, joihin on satsattu paljon, koska pojat ovat ulkona paljon. Tarhapäivinä 4-5h päivässä!
ajattelin itse että pelkät vaatteet. kenkiin menee tosiaan myös helposti jos ostaa laatua
viidestä lapsesta kolme on jo siinä iässä, että ei päällensä laita mitä tahansa vaatetta, pitää olla tietynlaista. Kyllähän pelkät kesäsandaalit jo kaikille lapsille maksoivat jonkun 300 euroa yhteensä, ja talvivaatteisiin ja -kenkiin uppoaa helposti 1000 euroa kerralla.
en tiedä paljonko menee mutta ehkä 50 euroa kuussa, aina tulee ostettua jotain ja housut on polvista auki toi nopeesti.