Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko hääyösi sellainen kun kuvittelit, millainen se oli? entäs millaisen olisit halunnut ja miksi ei toteutunut?

Vierailija
29.07.2007 |

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme odottaneet siihen asti. Miehen perhe oli koristellut huoneen romanttiseksi. Vietimme kiihkoisia hetkiä ja emme juuri nukkuneet.

Vierailija
2/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jokainen yö häiden jälkeen voi olla hääyö? Mitä erikoista siinä pitäisi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin aivan väsyjä ja nukuttiin. Ei mikään mennyt pilalle ja tiedettiin että noinkin voi käydä pitkän päivän jälkeen.

Vierailija
4/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hilluimme pitkin kaupunkia.

Vierailija
5/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nukuttiin koko yö. S

Vierailija
6/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuessa..olin vähän pettynyt jälkeenpäin kun ajattelin että eipä mitään tehty hääyönä! tosin aamulla ennen vihkimistä sekstailtiin joten kai ne isoimmat halut oli menny jo siinä..

Vierailija
7/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten käytiin ihan vaan nukkumaan. Pitkä päivä takana. Ja emme olleet kalliissa hotellihuoneessa, emmekä kyllä kotonakaan. Seuraava yö olikin sitten " kunnon hääyö" ... ;)

Vierailija
8/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheinta on, että mies vielä 15v avioliiton jälkeen eron tullessa muisteli, että hääyö ei ollut sitä mitä hän oli odottanut.

Vierailija
9/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja onnellinen olin mutta koska olin raskaana niin rankan hääpäivän päätteeksi simahdin jo tosi aikaisin. Mies juhli häävieraiden kanssa hieman pidempään ja tuli sitten nukkumaan viereeni. Seksiä ei ollut.

Vierailija
10/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miksi maksaa maltaita nukkumisesta kalliissa hotellissa

Miksi maksaa maltaita siitä että saa harrastaa seksiä ukkonsa kanssa? :D

Vierailija
11/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa uskoisin että hääyö on mahtava ja upea kokemus juurikin vain siinä tapauksessa että siihen saakka ollaan pidättäydytty ja sitten vihdoin on lupa...

Vierailija
12/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu hotellissa mekään. Illalla purettiin hääkampaus ja pestiin meikit, saunottiin ja helliittiin mikä jaksettiin ennen sammumista. Sitten oli aikaa seuraava päivä ja yö olla romanttisesti senkin edestä. Hääyöpaikka oli valittu tarkotuksella muualle kun hotelliin.

Vierailija
13/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva söi yöllä useampaan kertaan ja heräsi aikaisin aamulla. Lisäksi meillä oli ystävämme yökylässä ja valvoimme heidän kansaan myöhään. Aika arkista siis=)

Vierailija
14/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on mikään järisyttävä kokemus jos on hirmu paineet kasattu eikä oikein kokemusta kummallakaan, pientä häslinkiä varmaan!

Vierailija
15/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on siis 11v aikaa. Yhä yhdessä ollaan.

Vierailija
16/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsimme toisemme ja tiesin, että mieheni ei ole mikään romantikko. Olimme väsyneitä ja meinasimme nukahtaa noin yhdeksältä.

Rupesimme kuitenkin siinä sängyssä miettimään, pitäiskös sitä nyt rakastella kun kuitenkin oli hääyö. Se ei tuntunut mitenkään erilaiselta tai räjähdyttävältä ja nukahdimmekin sen jälkeen melkein heti.

Vierailija
17/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kotona yötä ja vieraiden lähdettyä pantiin nukkumaan.

Vierailija
18/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä odotin sitä sillä mielin, että sitten on viimeinkin kaikki häähumu takana ja saadaan pitkästä aikaa olla kahdestaan ja rauhassa (oltiin häitten alla majailtu mun vanhempien luona, ja häitten jälkeen mentiin hotelliin).

Tultiin hotelliin klo 01. Riisuttiin, käytiin yhdessä suihkussa, pussailtiin väsyneinä, huokailtiin helpotuksesta, popsittiin eväitä (ruoasta oli jo hetki) ja

nypittiin tuhat ja yksi pinniä mun hiuksista

. Sen jälkeen halaillen mentiin suosiolla nukkumaan. Onneksi meillä oli siinä useampikin hotellipäivä ja -yö sen perään - hyvin ehdittiin hempeilläkin.

Vierailija
19/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies purkaa vaimonsa hääkampauksen. Ei sitä varmaan ihan joka viikko vastaavanlaista huomiota saa. Ihanaa on joskus kun mies ihan vain harjaa hiukseni, paljon nautinnollisempaa kuin joku pikaseksi...

Vierailija
20/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitkän päivän jälkeen ei kyllä mitään ehditty ja jaksettu sekstailla.

Olin silloin vielä kaiken lisäksi ihan viimeisillään raskaana, eli olin muutenkin aivan uupunut.

Nukuttiin kotona, meillä oli vielä vieraitakin yötä. Eli romantiikka oli siinä kaukana, mutta käytännöllisyys lähellä eli meidän näköistä toimintaa.

Rakastella ehdittiin sitten seuraavana yönä ihan rauhassa.

Onneksi hääyö ei ollut meidän eka kerta kun harrastettiin seksiä, olis voinut olla aikamoiset paineet ja sähläämistä!! Enkä kyllä olisi noin vanhaksi jaksanut odottaa että olisin päässyt harrastamaan seksiä, huoh :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan