Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut lastesi isäksi elämäsi rakkauden vai jouduitko tyytymään toiseksi parhaaseen?

Vierailija
29.07.2007 |

Mulle on käynyt näin. En vaan saa sitä yhtä mielestäni. Olen kyllä

nytkin onnellinen, mutta usein mietin mitä JOS olisin saanut hänet

joka tuntui niin oikealta minulle. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan kukaan muu ei kummittele mielessä. Tietenkin voi aina jossitella, että olisiko jossakin ollut joku vielä parempi, mutta aika turhaa se on. Eiköhän jokaiselle ole useampiakin oikeita vaihtoehtoja, joista sitten vain joku valitaan ja hänen kanssaan rakennetaan yhteinen elämä.

Vierailija
2/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kokeillut sitä toista vaihtoehtoa, joten en tiedä kuinka ihanaa arki hänen kanssaa olisi ollut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin elämäni rakkauden nykyisen mieheni vuoksi... Aina välillä harmittaa!

Vierailija
4/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ihan ok, voisi varmaan olla huonommin jonkun muun kanssa, mutta kenties jonkun toisen kanssa taas paremmin...

valitettavasti elämässä ei ole valittavana vaihtoehtoisia tarinoita.

Vierailija
5/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kai ilmeisestikin se toiseksi paras vaihtoehto... Se oikean tuntuinen tuli vastaan vasta myöhemmin, kun molemmat olimme jo perheellisiä... Vaikka mistäs sitä voi tietää miten elämä sujuisi toisen kanssa, jos ei ole hänen kanssaan elänyt... voi vain kuvitella. Yritän tässä järkeillä itsekseni, että kukaan ei ole aina sellainen kuin haluan jne. mutta vaikeaa on... ei ole järjen asioita nämä... Pitäisi vaan pystyä unohtamaan se toinen ja saada keskityttyä oman avioliiton hoitamiseen täysillä. Mutta miksi se on niin vaikeaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä