Oletko saanut lastesi isäksi elämäsi rakkauden vai jouduitko tyytymään toiseksi parhaaseen?
Mulle on käynyt näin. En vaan saa sitä yhtä mielestäni. Olen kyllä
nytkin onnellinen, mutta usein mietin mitä JOS olisin saanut hänet
joka tuntui niin oikealta minulle. :(
Kommentit (5)
En ikinä kokeillut sitä toista vaihtoehtoa, joten en tiedä kuinka ihanaa arki hänen kanssaa olisi ollut..
Jätin elämäni rakkauden nykyisen mieheni vuoksi... Aina välillä harmittaa!
Nykyinen ihan ok, voisi varmaan olla huonommin jonkun muun kanssa, mutta kenties jonkun toisen kanssa taas paremmin...
valitettavasti elämässä ei ole valittavana vaihtoehtoisia tarinoita.
Mieheni on kai ilmeisestikin se toiseksi paras vaihtoehto... Se oikean tuntuinen tuli vastaan vasta myöhemmin, kun molemmat olimme jo perheellisiä... Vaikka mistäs sitä voi tietää miten elämä sujuisi toisen kanssa, jos ei ole hänen kanssaan elänyt... voi vain kuvitella. Yritän tässä järkeillä itsekseni, että kukaan ei ole aina sellainen kuin haluan jne. mutta vaikeaa on... ei ole järjen asioita nämä... Pitäisi vaan pystyä unohtamaan se toinen ja saada keskityttyä oman avioliiton hoitamiseen täysillä. Mutta miksi se on niin vaikeaa?
Ainakaan kukaan muu ei kummittele mielessä. Tietenkin voi aina jossitella, että olisiko jossakin ollut joku vielä parempi, mutta aika turhaa se on. Eiköhän jokaiselle ole useampiakin oikeita vaihtoehtoja, joista sitten vain joku valitaan ja hänen kanssaan rakennetaan yhteinen elämä.