Kun mies tahtoo aivan erilaiset häät (pienet kotihäät) kuin minä...
Mieheni on ollut kertaalleen naimisissa ja silloin häät oli isot kirkkohäät. Avioliitto tosin ei kauaa kestänyt, mikä hävettää miestäni kovasti vieläkin... Nyt olemme suunnittelemassa omia häitämme. Minulla haaveena on aina ollut isot ja näyttävät kirkkohäät pohjalaiseen tapaan, mutta miehelleni tämä ei arvattavasti käy... hän tahtoisi mieluiten pienet kotihäät tai ihan vaan me kaksi maistraatissa-tyyliin.
Miten ratkaisemme ristiriidan? Minä en tahdo luopua unelmastani kunnon häistä, ne olisivat tärkeät myös vanhemmilleni ja sukulaisilleni, koska olen ainoa lapsi. Mitä tehdä? Mies ei anna periksi tuumaakaan...
Kommentit (43)
että molemmat tulevat toista vastaan. Eli molemmat luopuvat jostain ja saavat puolestaan jotain....
Olen perheemme ainoa tyttö ja tiedän, että vanhemmilleni olisi ollut pettymys jos emme olisi järjestäneet minkäänlaisia hääjuhlia. Itselläni on kolme pientä tyttöä ja tuntuu ihanalta ajatella, että ehkä jonain päivänä voin päästä juhlimaan jonkun tyttäreni häitä. Olisi ihana vetistellä kirkon penkissä, kun oma lapsi menee naimisiin. Voi olla, että tämä unelma ei toteudu, koska lapset saavat itse päättää omista asioistaan.
että häät olisi vain morsiamen juhla...?