Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö plussan jo näkyä testissä?

29.07.2007 |

Heippis, koetanpa tähän tehdä sekavan selvityksen tilanteestani :)

En suoranaisesti ole vauvakuumeinen, mutta tungen tänne teidän seuraan, jos joku tietäis minua enemmän...

Eli mulla on ollu tähän asti hyvin säännöllinen kuukautiskierto. Nyt menkkojen olis pitäny alkaa noin 24.-25. päivä tätä kuuta.

Meille sattui ehkäisyn kanssa moka 23. päivä, ja en käynyt hakemassa mitään jälkiehkäisyä, koska ajattelin, että ton pitäis kuitenkin olla ns. " varma päivä" , kun menkat oletettavasti ovat aivan juuri alkamassa.

Nyt niitä menkkoja ei siis vielä kuitenkaan kuulu. Eivät toki ole vielä montaa päivää myöhässä, mutta mietityttää silti, kun yleensä ovat tosi säännölliset olleet.

Mulla on ollut nyt 24. päivä alkaen alavatsassa sellainen turvonnut olo, on juilinut niinku menkat olis alkamassa ja monesti olen jo vessaan kipaissut varmana niiden alkamisesta. Mitään ei kuitenkaan kuulu. Kuvottaa ja olen tosi ailahtelevaisella mielellä.

Kaikki fyysiset oireet voivat aivan hyvin olla kuukautisten viipymisen aiheuttaman stressin tuloksia. Mutta nyt siis mietinkin, että..

- miten todennäköistä raskautuminen edes olisi? Ovulaation olisi pitänyt tulla tässä kierrossa paljon oletettua myöhemmin eikö vain? Silloinhan menkatkaan eivät tavallaan olisi vielä myöhässä, vaikka niin luulen aiempien kiertojen perusteella. Vai olenko ihan väärin ymmärtänyt?

- ja mikä tärkeintä; näkyisikö plussa jo testissä?? Tein nimittäin tänään Apteekin testin ja se näytti negaa.

Koetan tässä nyt siis miettiä, että huokaisenko oikeasti ja uskon, että menkat vain tapojensa vastaisesti luuraavat jossain vai voiko olla niin, ettei testi vielä näytä plussaa. Koska pitäisi näyttää?

Luultavasti pitänee mennä lääkäriin kuitenkin tän karmean olon takia, jos ei menkkoja ala kuulua :/ Meinaan sen verran alavatsaa juilii, että onhan tälle joku syy kuitenkin oltava...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni voit olla aika lailla huolettomin mielin, jos kierto on pitänyt paikkaansa niin tuo juuri ennen kuukautisia tapahtunut lipsuminen menee varmaksi päiväksi. ja menkat nyt myöhässä varmaan juuri tämän jännitystekijän takia. testit näyttävät yleensä täysin oikein jo samana päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa, ovat aika tarkkoja nykyään.

jos taas kierto jostain syystä olisi noin sekaisin että ovis olisi joka kaksi viikkoa myöhässä ei testi ihan vielä varmaan näyttäisi raskautta vaikka näin olisi käynyt, mielestäni kuitenkin oireisiisi nähden aika epätodennäköistä, sillä harvoin raskauskaan oireilee jo muutamassa päivässä. eiköhän oireet viittaa kuukautisiin....

koita rentoutua ja jos kuukautiset eivät rupea viikkoon kuulumaan niin sitten uusi testi, ja tuloksen perusteella katsot onko aihetta tarkastaa menkkojen väliin jäämistä lääkärillä tms.

ja jos käytit pillereitä tms, joka siis unohtunut tuolloin niin muista että pillereillä yksi kierto voi välillä jäädä ilman kuukautisia, vasta kahdesta puuttuvasta peräkkäin on tarve huolestua....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla