Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö kavereillesi pieniä käytännön piloja/ jäyniä vieraillessasi heillä?

Vierailija
29.07.2007 |

Esim. sellainen pikku-jekku, kun olin ystävälläni kylässä niin lähdin käymään vessassa ja huomasin atk-huoneessa tietokoneen olevan päällä ja sähköpostiselain oli auki.

Niinpä katsoin osoiteluettelosta hänen henkilöstöjohtajansa osoitteen ja lähetin sille mailin missä luki suunnilleen näin: " Olen unelmoinut peppuseksistä kanssasi heti siltä astumalta, kun tulit taloon töihin."

Sitten vain tuhosin sen lähetetyistä.

Samalla reissulla jätin muuten ripulikakat vetämättä pöntöstä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen piloja työkavereille,mut kilttejä sellasia

Vierailija
2/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaan kengät lattiaan tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta, koska niistä tulee helposti niin rumia. Eipä omakaan huumorintaju riittäisi noihin, mitä ylinnä lukee.

Vierailija
4/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran laitoin oman käytetys siteeni kaverin sidelaatikkoon muiden joukkoon. Hänen luona käy paljon vieraita joten ei voinut tietää että se olin minä. Kolmen VIIKON päästä sanoi että hyi vittu, hänen sidepurkistaan löytyi käytetty side. Oli siis ollut kolme viikkoa siellä. Heh! Laitan käytettyjä astioita takas kaappiin tms. Kerran laitoin shampoopulloon käsisaippuaa ja naureskelin takkuisia hiuksi

Vierailija
5/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitosin kerran kaikkien kenkien nauhat toisiinsa sikinsokin, eivät siis todellakaan olleet missään kauniissa rivissä vaan kenkä aan toinen nauha oli kenkä been toisessa nauhassa ja kenkä ään nauha taas beessä ja näin, oli varmaan aika selvittely. Tästä tosin jäin kiinni mutta kaveri vain naureskeli -6-

Vierailija
6/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tungin kumisaappaat täyteen käpyjä mökillä, laittelin pöyrän pinnasuojiin tikkuja että takarengas jumittui, suihkutin vesiletkulla vettä päälle, vaihdoin kännykän soittoäänen...

Tää on meille ihan tavallista kiusantekoa ;) Vinkkejä otetaan vastaan

Vierailija
7/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaverimme sammui ja piirtelimme mustalla paksulla tussilla hänet täyteen kaikkea " hauskaa" . Pilapuheluja tuli soitettua kovasti. Minullekin on tehty monenlaista jäynää. Onneksi olen nykyään aikuinen, niinkuin ystävänikin.

Vierailija
8/8 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen kämppis harrasti jäyniä ja sain niistä tarpeekseni. Lähinnä vaan v*tutti kun keskellä yötä soi herätyskello jossain kattolampun valaisimessa, mistä sitä ei saanut pois muuta kuin hakemalla tikkaat. Ja kämppis vaan hihittää sängyssään muka nukkuen. Ei ollut kivaa! Ja etenkin kun mä oon tosi äkäinen jos mun ei anneta nukkua rauhassa..

Kerrankin se kusi keskelle lattiaa, sen mielestä se oli oikein hauska juttu o_O Samoin kusen heittäminen kiukaalle saunassa ollessa, loppu ne yhteiset saunassa käynnit siihen kertaan.

Ja kerran se hyökkäs suihkuun kameran kanssa ja napsi minusta alastonkuvia.. Ei mitään hajua mitä se on niillä kuvilla tehnyt..

Omasta mielestä mä en oo mitenkään tosikko tai huumorintajuton, mutta mun mielestä tollaset jäynät ei oo hauskoja vaan lapsellisia. Monestikaan nämä pilailijat ei ymmärrä että missä menee se raja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi