Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa vironmatkaa jonne lähdetään aamulla ja tullaan illalla takaisin? Ov

Vierailija
29.07.2007 |

Monen aikaan ollaan illalla suomessa? Tärkeä asia, kiva jos joku viitsii vastata

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ottaa matkan jossa mennään sillä tietyllä paatilla? Järjestetty matka. Ja kauanko kestää edestakas matka? 4h? Tilanne on se että etäisä on lähdössä laivalla viroon maanantaina lapsen kanssa ja lapsi pitäisi tuoda minun luokse puoli 7 aikaan illalla. Ihmettelenkin että miten ihmeessä kerkii jos aamulla lähtee kun matkakin kestää. On sellainen että voi tuoda 11 aikaankin lapsen vielä minull

Vierailija
2/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtö aamulla, maissa 3-4 tuntia ja sitten takaisin. En tiedä mitkä ovat aikataulut nykyään mutta kun itse joskus eckerölinella menin, oli lähtö n. 8 aamulla, tallissassa n. klo 11 ja takaisin lähdettiin klo 15-16 pintaan eli helsingissä n. klo 19. En tosiaan tarkalleen aikoja muista mutta jotain tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saa valita meno ja tuloajan etukäteen.

Vierailija
4/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä isä siis on tosiaan sellainen että voi tuoda lapsen takaisin jopa 11 aikaan illalla vaikka tietää että meillä mennään nukkumaan klo 8

Vierailija
5/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai taisit jo jättää