Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asioissa olet erimieltä kuin anoppisi?

Vierailija
28.07.2007 |

onko sinulla ollut konflikteja anoppisi kanssa?

Jos on niin millaisia?

Missä kasvatusasioissa olet erimieltä kuin anoppisi?

Miten asiat ovat ratkenneet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anopin mielestä lasta ei saa syöttää syöttötuolissa.

Meidän mielestä syöttötuoli on ihan OK ja ollaan sellainen

hankittu. Vaikka anoppi ei tykkääkään ;)

Vierailija
2/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin mielestä vauvat eivät kasva tarpeeksi ilman korviketta - itse olen täysimettänyt kaikkia puoli vuotta. Anoppi tykkää, että kunnon ateriaan kuuluu aina peruna ja leipä - itse syömme monipuolisemmin. Anopin mielestä lapsilla pitää olla paljon päällä, siis mieluummin lapsilla hiki kuin viileä - itse taas pidän enemmän viileästä kuin hikisestä olosta, samoin lapsemme, mutta sopiva vaatetus on tietysti paras (mutta anopin mielestä lapsilla on aina liian vähän päällä). Anopin mielestä kotiäidin päätehtävä on hoitaa kotia ja miestä, ei lapsia, esim. miehen paitojen silittäminen on tärkeämpää kuin lasten kanssa puuhastelu. Tästä olen täysin eri mieltä. Tässä vain esimerkkejä. Näitä asioita on niin paljon, että niistä saisi romaanin. Suurimmat konfliktit tuli imetys- ja kodinhoitoasioissa, joissa en ole antanut piiruakaan anopille periksi, ja siksi anoppi inhoaakin minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuottavat meille ongelmia.

Vierailija
4/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vouhkaa koko ajan vesipullosta pienelle vauvalle jota imetän. Ei ymmärrä ettei vauva tarvitse vettä.

Anoppi on alkoholisti, työtön. Työnvieroksuja. Asioita joita on minun vaikea hväksyä. Siis täysin työkuntoinen ihminen mutta työnteosta vaan ei tule mitään kun kaljanhimot on niin kovat.

Ei ole koskaan lähettänyt meille joulukorttia tms. Hänen mielestään kaikki tällainen toisten huomiointi on aivan turhaa.

Kun on joskun miellä ja menen kauppaan niin puhelimeni piippaa. Tekstiviesti anopilta saapunut: tuo mulle tupakkaa.

Haisee pahalle. Asunto on anopilla todella epäsiisti, likainen ja haisee kauhealle liallle. Meillä jos on vähän epäsiistiä niin alkaa heti arvostelemaan.

En siis kovasti arvosta kyseistä ihmistä.

Vierailija
5/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ammattikasvattajana, joka on varmaan turhautunut, se puuttuu joka asiaan. Ja suurinpiirtein kaikessa ollaan erimieltä.

Sillä on jo maailmankatsomus niin erilainen, että se runnoo meidän muksuja........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan