Odottelen tässä jo kohta viikon exän vastausta..:-(
Oltiin seurusteltu vasta muutamia viikkoja, ja ilman mitään varoituksen sanaa sain viime viikonloppuna viestin että on miettinyt asioita ja ei tiedä haluaako enää tavata.. Kysyin syytä ja lupasi vastata. Ei ole vieläkään soittoa eikä viestiä tullut. Tänään kysyin asiaa uudelleen tekstarilla, ja lupasi vastata tänään.. Eipä ole viestiä/ soittoa edelleenkään kuulunut:-( Kyllä on turhaantunut olo, miksi ei voi edes lausetta laittaa että miksi!! En haluaisi roikkua perässäkään, mutta ainakin helpottais jos tietäisi että mikä meni vikaan..
Kommentit (7)
hteydenpitoa ja sit yht äkkiä ei mitään... noh en ala perään kyselemään, ehkä sen että mihin voin palauttaa sen tavarat......
Eiköhän toi viesti nyt ole jo selvä, jätä se ihminen rauhaan ja jatka omaa elämääsi.
Jätä mielestäsi tuollainen joka ei edes osaa fiksusti suhdetta päättää. Joutaa mennäkin mokoma....
Älä ole kynnysmatto, siirry eteenpäin. Saatpa nähdä että se voi katua jos näkee että sulla meneekin hyvin.
mies ei ehkä halua pahoittaa mieltäsi, eikä keksi mitään selitystä miksei halua jatkaa suhdetta.
Olen vain itse sen luonteinen ihminen että jos ei kiinnosta/ on löytänyt toisen, ihan mitä vaan, olen päättänyt suhteen kertomalla toiselle kertomalla miksi. Eihän sen vaikeaa pitäisi olla jos on tarpeeksi rohkea ihminen. Kai se on helpointa vaan vaieta ja jättää toinen isoksi kysymysmerkiksi. Vaikka ei välittäisi toisesta enää perskarvan vertaa niin kuitenkin suoraselkäisyyttä pitäisi olla sen verran. Tiedän tiedän, olen tällä hetkellä tosi katkera mutta kuitenkin.
ap
Hyvä kun pääsit moisesta,enpä paljoa edes ajatuksiani tuhlais moiseen!