Julkkis linjoilla; haluatko kysyä jotain?
Kommentit (14)
Jos olet joku missimallitaimuuturhis, niin ei ole kysyttävää. Voin kyllä jutella sun kanssa niitä näitä noissa muissa keskusteluissa.
Mutta koska saan palkkani julkisuudesta, olen joutunut tietyllä tavalla myös olemaan se turha julkkis.
ap
Vierailija:
Jos olet joku missimallitaimuuturhis, niin ei ole kysyttävää. Voin kyllä jutella sun kanssa niitä näitä noissa muissa keskusteluissa.
ap
Niiden perhe-elämä vaikuttaa niiiiiin ihanalta ja tasapainoiselta!!!!
Olit itse ja kaikki alasi taiteilijat silloin varattuna samassa tapahtumassa. Aikaa tästä alle 5 v. Tapahtuma on yhä vuosittain toukokuussa.
-5-
Vierailija:
Pystytkö itse mitenkään säätelemään julkisuutta?
Iltapäivälehdet ovat ihan kilttejä, en ole ainakaan toistaiseksi joutunut niiden pyöritykseen (en ole siis Ellen Jokikunnas ;-).
Valitettavasti Seiska, Katso ja Oho ovat toista maata. Niitä naurettavia juoruja on melkein joka lehdessä (tyyliin: XX osti hammastahnaa!). Usein ne eivät ole edes oikein.
Naistenlehdet ovat kivoja - juttu Annassa / Menaisissa on mainio mainos. Ja ne haastattelut ovat myös kovin kilpailtuja. Kasvot myös kuluvat näissä jutuissa.
ap
Vierailija:
Oikein oli kiva kirja, mutta ei ihan suosikkini. Oikeasti pidän hieman kevyemmästä kirjallisuudesta, esim. Jarkko Sipilästä :-)
ap
Vierailija:
esiinnytkö usein seiskan, katson tai oho:n sivuilla?
ap
Vierailija:
Olit itse ja kaikki alasi taiteilijat silloin varattuna samassa tapahtumassa. Aikaa tästä alle 5 v. Tapahtuma on yhä vuosittain toukokuussa.
-5-
ap
Vierailija:
onko sinulla lapsia?
ap
Näkijä on paikalla!