Ihmettelen ystäväni käytöstä!
Olimme tyttöni kanssa heillä käymässä ja menimme keittiöön. Hänen poikansa joka on 6v tuli uteliaana katsomaan meitä. Emäntä kehoitti meitä istumaan, tuoleja oli vain kolme, emäntä istui itse yhdelle, minä yhdelle ja hänen poikansa meinasi istua siihen yhdelle. Yhtäkkiä ystäväni sanoi todella kylmästi 6v pojallensa, että mene sinä siitä matkoihinsa ja anna meidän olla rauhassa kehoitaen samalla tytärtäni istumaan. Tämä 6v poika lähti kuin ammus huoneesta eikä häntä enää näkynyt sen jälkeen. Ei edes tullut kuikuilemaan kun me tehtiin lähtöä. Minusta ystäväni nolasi poikansa ihan täysin edessämme ja osoitti hänelle " paikkansa" , viestitti pojalle " sä et ole minkään arvoinen, mene pois silmistämme" ! Olisi edes ottanut jonkun toisen tuolin pojalleen ja pyytänyt häntä seuraamme, tyttöni on 9v, joten olisivat varmaan viihtyneet yhdessä, poika ja tyttöni, siinä pöydän ääressä.
Ja pojan salamannopeasti reagoinnisti näki ettei tämä ollut ensimmäinen kerta. Sydämeni meinasi murtua tämän pojan vuoksi, mutta siinä tilanteessa oli tosi vaikea sanoa mitään ja tilanne meni ohi niin nopeasti että oikeastaan vasta jälkeenpäin tajusi mitä tapahtui.
Minä en kohtelisi omaa lastaan ikinä noin!
Kommentit (2)
Ja tässä pojassa ei ole kyllä vikaa, ihan tavallinen kiva poika, mitä minä tätä poikaa tunnen. Mutta se oli kyllä niin räikeä tilanne, että jopa 9v tyttöni huomasi sen, kotona sitten juteltiin siitä!
ap
Tuntuu kyllä todella kylmältä äidiltä. Vai olisikohan heillä ollut joku tilanne kesken, kun tulitte..? Mutta luulisi, että silloin olisi äiti jotenkin selitellyt sanomisiaan teille.