Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuka pitää peppu ja suuseksistä?

Vierailija
28.07.2007 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies nauttii sinusta naisena

Vierailija
22/26 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvitellut että meillä oli kaikki hyvin, pitkä avioliitto ja mieskin on valehdellut että olen hänen elämänsä nainen. Kaikki nämä vuodet, ja olenkin vain perse :´(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä etovaa homojen hommaa...

Vierailija
24/26 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olisi ollut?

9/17

Vierailija
25/26 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksi = ehdoton YÖK, ei kiinnosta kumpaakaan. ällöttävää.

Suuseksi = ihan namia, jota molemmat rakastetaan :)

Vierailija
26/26 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksi, tavallinen seksi, suuseksi. Mitä eroa? Nautintoa molemmille.

Kaikki ei tykkää kaikesta, mutta älkää tuomitko jos ette ole edes kokeilleet. Naiset saa helpommin orgasmin pepun kautta. G-piste on vaginassa sillä puolen joka on suolen kanssa vierekkäin. jos miehen penis on vähänkin suora, tämä asento on orgasmin kannalta kannattava naiselle.

-Makaa miehen sylissä. Eli mies istuu ja nainen makaa. Jalat voi laittaa vaikka miehen reisien yli. Aloittelu normi seksin kanssa hyvä. ensin normaalisti ja jos nainen saa orkun tai edes nauttii todella kovin, lahtisin kokeilemaan pyllyn puolta. Miehelle rasvaa ja aloitus nätisti. Ei jännittämisiä. Ja jos penis menee sisään ilman että sattuu (ei siis kerralla survota!!) niin klittaa kannattaa sormeilla ensin alussa mukana. On tuhmaa mutta niin nautinnollista.

Ja emme mekään tuomitse teitä joiden seksi on harmaata, joten älkää te myös meitä jotka pidetään hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi