Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S80:n on kyllä turha arvostella muita äitejä.

Vierailija
28.07.2007 |

Itse lykkää lapsensa (nuorin vasta muutaman kuukauden ikäinen) usein muiden sukulaisten hoidettavaksi jotta itse pääsee juhlimaan. Ja vammaisen tottakai abortoisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat läheisiä lastenlapsien kanssa.

Vierailija:

Itse lykkää lapsensa (nuorin vasta muutaman kuukauden ikäinen) usein muiden sukulaisten hoidettavaksi jotta itse pääsee juhlimaan. Ja vammaisen tottakai abortoisi.

Vierailija
2/4 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vammaista lasta abortoisi, mikäli vamma ei olisi todella vakava (mitä down ei ole, ellei sitten ultrissa näy jotain muuta huolestuttavaa). Toisaalta minulle ei kuulu muiden tekemiset enkä menisi muita arvostelemaan tuon perusteella. On kuitenkin kysymys vakavista asioista joiden kanssa asianomainen saa elää lopun ikänsä, tärkeämpi olla sinut oman ratkaisunsa kanssa kuin saada sille hyväksyntä joilta ventovierailta palstalaisilta.

t: äiti joka on opiskeluiden takia jättänyt 2kk ikäisen lapsen päiviksi isän hoiviin, jättänyt alle 2v:n isän kanssa viikoksi kotiin lähtiessään lomalle jne

Vierailija
4/4 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen ymmärrä että vauvan pahoinpitelemisellä on pieni ero siihen verrattuna että abortoi sikiön tai jättää lapsen isovanhempien hoiviin hetkeksi.

7