G: Mikä ammatti saa kiinnostumaan miehestä?
Jos huomaa heränneensä, kun kuulee, että " mä oon..." Niin, mikä?
Itsellä tummapuku ja asiakaspalvelualttius. :) Esim. tiedän yhden kiinteistövälittäjän, joka on tosi hottis. Enkä ostanut siltä mitään.
Kommentit (13)
että en voisi olla näin pinnallinen(!), mutta ei voi mitään. Pidän toisaalta pelkästään siitä puvustakin. Siis " ihan sama" , mitä sen kantaja tekee. Kai tämä on samaa kuin ihastella lentäjiä (pukupukupukupuku). :D
AP
6 v hääpäivä tänään itkettää 12 muuten tätä p:tä takana
Siis Nokian mallinen mieluummmmmiiin.
tehdään työtä käsillä. Duunarimiehet osaavat rakentaa lapsille leikkimökin, heillä on hyvä tekninen käsityskyky jne. Eivät ole sormi suussa jos pitää ratkaista joku kodin lämmitykseen, remontiin ym. liittyvä asia.
Noh, lääkäri saa mut aina innostumaan. Kirjailija on toinen, tai muuten taiteilija. Kauppatieteiden ope on kanssa yks...
johon vaaditaan pitkä koulutus. Vaikka olisi mikä ammatti, mutta takana merkonominkoulutus, niin ei nappaa..
työtön tohtori parempi kuin johtoasemaan edennyt merkonomi?
Just se että ainakin ne kädet on hyötykäytössä :D
mutta kyllä mä taas vaadin mieheltä myös aivoja :)
Jotenkin aseenkanto tekee miehistä seksikkäitä.. Ja sitten tietysti joka naisen unelma: hieroja!!
missä tienaa hyvin, kuten lakimies, pörssimeklari yms.
Jotenkin vaan haluan noita geenejä lapsilleni, joten tuollaisen miehen kanssa tekee mieli sänkyynkin. Ja aika harvan kanssa tekee.
tai sitten lääkäri (mulla paljon vaivoja ja ois ihana kun vois aina kysästä). Hierojamies on toinen saavuttamaton haave, sellainen, joka tykkäis tehdä töitä kotonakin :)