15.8. lähtee kierukka ja tilalle pian toivottavasti naperon alku :D
Elikkä olen nyt saanut varattua ajan kierukan poistoon :) olemme ihan innoissamme jos ensi kesänä jo ehkä olisi se pieni vauva taas sylissä.
Ennestään meillä on siis kohta kolme vuotias pojan vintiö, jonka vauvavuodet ovat jo kaukana takana päin ja kummasti aloimme kaipaamaan yöheräämisiä ja tisseistä ruiskuavaa maitoa :D
En ole nyt pitkään aikaan käynyt täällä kirjoittelemassa, silloin viimeksi kun tätä ensimmäistä odottelin ja silloin kun se oli vielä pieni niin tuli kirjoteltua, valitettavasti vain kaikki tuntuu jäävän. Nyt kuitenkin tekisi mieli päästä taas mukaan näihin sisäpiireihin ja päästä juttelemaan ajatuksista. Löytyyköhän täällä vertaista seuraa? :)
Kommentit (2)
Mä soitin ihan terveyskeskukseen ja sain sieltä ajan ihan " tavalliselle" lääkärille. Soitin jo pari viikkoa sitten että aika meni n.4-5vkon päähän. Vastaanottotäti kyllä kysyi että millainen hoppu on :) sanoin että ei mikään kiire niin olisi ehkä saanut nopeamminkin ajan sinne. Mutta ajattelin että ei se nyt ihan niin nuukaa ole :D
Asutaan tällä hetkellä paimiossa mutta katsoo nyt mihinpäin tästä ehkä vielä muutetaan :) Haaveissa olisi oma asunto kun nyt ollaan vuokralla.
Missä päin te asutte?
Mä olen just keväällä valmistunut ja molemmilla on työpaikka niin miksikäs ei ostaisi jotain rivitalon pätkää :)
ehkäisyneuvola on kesälomalla. Voiko kierukan ottaa pois ihan terveyskeskuslääkärillä vai pitääkö varata aika sinne ehkäisyneuvolaan? Kauan menee et saa ajan? Mistä päin olet? Meillä kans 3-vee poika ja kovasti haluttais pikkusisko tai veli