Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti saatte orgasmin?

Vierailija
27.07.2007 |

Onko eroa onko se " itseaiheutettu" vai ei? Miten saatte orgasmin helpoiten?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pari minuuttia riittää kun koskettaa klittaa

I-70

Vierailija
2/5 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nopeasti orgasmin saan kuitenkin vain käsisuihkulla. Eli kun sillä päästää kunnon paineella vettä niin ei mene kauaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kiva runkkailla koneen ääressä pari tuntia. Sitten kyllä mälli lentää kovalla paineella!

Vierailija
4/5 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lähinnä kiihottuminen tapahtuu niin helposti...

Kun sellainen pikku-orgasmi on aina vaanimassa nurkan takana. Sisemmät häppärit on sen verran isot (tulee näkyviin) että hankaa helposti housuihin ja esim. ihan autossa tai bussissa istuessa voi alkaa tulemaan aika kuumoittava olo. tai töissä istuessa jos on vähän etukenossa.

Siihen kun liittää pientä emättimen seudun supistelua (joskus alkaa itsestään ja sitten sitä on vaan jatkettava) niin kohta jo toivoo et voisi asialle tehdä jotain enemmänkin. Laukeemisen saa aikaan vaan kuitenkin ehkä tosi rivot ajatukset (aivot ne on se tärkein elin...), ei mikään pelkkä kitkutus ja hieronta.

Joskus kun on ollut paljon seksi mielessä tai nähnyt jotain kiihottavaa niin riittää ehkä minuutti. Ja sitten uudestaan parin minuutin kuluttua. jne. Niitä aaltoja, joita mies kadehtii... Yksinään suht vaikeaa (mulla ei ole mitään leluja), eikä niin voimakasta, mutta yhdessä ensimmäinen tulee jo esileikkien aikana tai ennenkuin housut on pois jalasta.

Mutta jos ei ole klitoriksen kiihotusta menisi varmaan huomattavasti enemmän, luulen että mulla se tulee aina loppujenlopuksi siitä (tai sekä-että), koska painetta saa aikaan itse noilla supistuksilla ja oikeilla asennoilla :-)

Vierailija
5/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erään miehen kielityöskentelyllä minuutissa. Niitä miehiä on harvassa :). Keskimäärin omin sormin ehkä 2-5min, miehen sormin 5-10min, suuseksissä 2-15min ja perinteisessä panossa 5-15min (vaatii klitoriskiihotusta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi