Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos naisella on lapsia eri miehiltä ja takana useita eroja, niin olisiko aika katsoa peiliin, ihan oikeasti?

Vierailija
27.07.2007 |

Kertoo epävakaudesta ja kyvyttömyydestä solmia tunnetasolla kestäviä suhteita.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pointti on se, että jos on useista eri suhteista lapsia, niin akka vois katsoa peiliin ja miettiä, olisiko elämäntavoissa jotain korjaamista. Pysähtymisen paikka.

Vierailija
22/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun pointti on se, että jos on useista eri suhteista lapsia, niin akka vois katsoa peiliin ja miettiä, olisiko elämäntavoissa jotain korjaamista. Pysähtymisen paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun lapsia on 4-5 tai enemmän kaikki eri miehille! Pitääkö niitä lapsia tosiaan tehdä joka helvetin hampuusin kanssa!?

Vierailija
24/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin salama kirkkaalta taivaalta alkoholismia, homoutta, huumeiden käyttöä, väkivaltaisuutta ja muita perversioita ja aina vasta sen jälkeen kun lapset on jo tehty, niin ehkä pieni pysähtyminen olisi paikallaan, ettei seuraavalla kerralla käy taas samoin.

Vierailija
25/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on terapian paikka!

Vierailija
26/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi lasta, yhteiseloa takana yli 15 vuotta, lapset yhdessä haluttuja, mutta nyt mies on todellakin muuttunut, ei halua perhe-elämää enää ja se toinen nainenkin löytyy, näitä asioita en todellakaan mitenkään olisi voinut kuvitellakaan miehestäni, kun lapsia ruvettiin suunnittelemaan, nämä piirteet ovat tulleet esiin vasta lapsien myötä! Eli ero tulossa ja toivottavasti sitten vielä joskus löydän jonkun luotettavan miehen, jonka kanssa voisin vielä lapsia saada, kun niitä kuitenkin kovasti haluaisin, ikä vain alkaa tulla vastaan..

Vierailija
27/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi todeta että jaaha, vituix on mennyt tämäkin elämä ja ihan oma syy on.

Mitä sitten? Mitä siinä voittaa se peiliinkatsoja tai kukaan muukaan?

Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä " katso peiliin" -kehotuksia. Kertokaa nyt miten se konkreettisesti tapahtuu ja mitä iloa siitä koituu.

Vierailija
28/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin yh, kaksi lasta- sama isä. Luojalle kiitos olen sen verran vanha, että järkikin sanoo, että lapsia ei enää tule, ei vaikka mahdollinen uusi mies tahtoisikin.