Jos naisella on lapsia eri miehiltä ja takana useita eroja, niin olisiko aika katsoa peiliin, ihan oikeasti?
Kertoo epävakaudesta ja kyvyttömyydestä solmia tunnetasolla kestäviä suhteita.
Kommentit (28)
Vierailija:
Mun pointti on se, että jos on useista eri suhteista lapsia, niin akka vois katsoa peiliin ja miettiä, olisiko elämäntavoissa jotain korjaamista. Pysähtymisen paikka.
Mutta kun lapsia on 4-5 tai enemmän kaikki eri miehille! Pitääkö niitä lapsia tosiaan tehdä joka helvetin hampuusin kanssa!?
kuin salama kirkkaalta taivaalta alkoholismia, homoutta, huumeiden käyttöä, väkivaltaisuutta ja muita perversioita ja aina vasta sen jälkeen kun lapset on jo tehty, niin ehkä pieni pysähtyminen olisi paikallaan, ettei seuraavalla kerralla käy taas samoin.
Meillä kaksi lasta, yhteiseloa takana yli 15 vuotta, lapset yhdessä haluttuja, mutta nyt mies on todellakin muuttunut, ei halua perhe-elämää enää ja se toinen nainenkin löytyy, näitä asioita en todellakaan mitenkään olisi voinut kuvitellakaan miehestäni, kun lapsia ruvettiin suunnittelemaan, nämä piirteet ovat tulleet esiin vasta lapsien myötä! Eli ero tulossa ja toivottavasti sitten vielä joskus löydän jonkun luotettavan miehen, jonka kanssa voisin vielä lapsia saada, kun niitä kuitenkin kovasti haluaisin, ikä vain alkaa tulla vastaan..
Voi todeta että jaaha, vituix on mennyt tämäkin elämä ja ihan oma syy on.
Mitä sitten? Mitä siinä voittaa se peiliinkatsoja tai kukaan muukaan?
Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä " katso peiliin" -kehotuksia. Kertokaa nyt miten se konkreettisesti tapahtuu ja mitä iloa siitä koituu.
Olen itsekkin yh, kaksi lasta- sama isä. Luojalle kiitos olen sen verran vanha, että järkikin sanoo, että lapsia ei enää tule, ei vaikka mahdollinen uusi mies tahtoisikin.
Mun pointti on se, että jos on useista eri suhteista lapsia, niin akka vois katsoa peiliin ja miettiä, olisiko elämäntavoissa jotain korjaamista. Pysähtymisen paikka.